- Sende Ares'i sarayda bırakıp beni bulmaya geldin dimi.
Calix kafasını onaylar şekilde salladı. Ares hala daha bana sarılıp ağlıyordu. Beni bu kadar mı seviyordu? Çok korkmuş olmalıydı.
Calix – Herkes güvende olduğuna göre olanları güzelce açıklayın.
Başım büyük bir derdin içindeydi. Romanda büyük bir hasar bırakmıştık galiba, yetmezmiş gibi daha kötü olacaktı.
Ares – benim babam galiba vermemesi gereken bilgileri kara sis denen birine verdi. Benimde bunu bildiğimi öğrenince beni yok etmek istemişti.
Calix - tamam bunlar bildiğim şeyler. Bana lazım şeyler mesela kimler hakkında bilgiler verdi, nasıl kişiler ile konuştuğu, babanın onların neyi olduğu ve bunun hakkında kiminle konuştun.
Ares – (bana bakar) Yooo, kimseyle konuşmadım.
Calix - tamam anladım ben. Peki diğer sorular
Ares – ilk sorunun cevabı; sadece JONES ailesini biliyorum. İkincisi; ilk gördüğüm sıralar farklı farklı kişiler geliyordu sonra kel alnından burnuna uzanan bir yara izli kapşonlu, maskeli bir adam gelmeye başladı. Üçüncüsü; bir defasında babama "kara sisin yeni casusu" gibi bir şey söylemişlerdi. Daha soracağınız ne var
Calix - (yazdığı notlardan kafasını kaldırıp Ares'e bakar) daha soracak bir şeyim yok. Bu bilgiler ile babana haddini bildirebiliriz.
- O zaman Ares sen çıkta ben lord ile özel olarak konuşayim.
Calix çalışanlara Ares'i bize hazırlana odaya götürmelerini söyledi. Ares zorda olsa beni bırakmıştı. Ares odadan çıktığı an ciddileşip Calix'e döndüm.
- Ares'in babası Carl'a bir şey yapmayı planlıyorsan uyarıyim onunla ben ilgilenicem. Sen kara sis yada o alt kademe kız ile ilgilen.
Calix bu tavırlarımdan hoşlanmışa benzemiyordu. Dişlerini sıkıyor, bana bir şey anlatıyormuşçasına bakıyordu. Korkutucuydu ama onu umursicak bir modda değildim.
- Bana öyle baksan bile fikrim değişmicek. Üstelik Ares ve kendimden ben sorumluyum. Senin bu olayla tek alakan Carl'ın kara sise çalışması.
Oturduğum koltuktan yavaşça kalktım. Calix kalktığımı görünce hızlıca kalkıp önümü kesti. Bu anlamına bir anlam veremiyordum. Neden benimle bu kadar uğraşmak istiyordu. Kitap o kadar mı bozmuştuk?
Kapı sert bir şekilde açılmıştı. İçeri giren muhafız telaşlıydı. Konuşacak hali yoktu resmen, nefes nefese kalmıştı.
Muhafız – efendim emrettiğiniz gibi Carl adlı adamı tutuklamış saraya getiriyorduk. O sırada saldırıya uğradık. Baş komutan sayesinde çoğunu yendik ve kaçamayanları da Carl ile getirmiştik sizi bekliyorduk. Yakaladığımız adamlardan biri kara sisten olduklarını savu-...
- (kulağına yaklaşıp fısıldarım) şu an nerde?
Yine canavara dönmüş gibi olmalıyım ki muhafız hemen öttü. Önümdeki iki koca adamı ittirerek yolumu açtım. Hızlı adımlarla muhafızın dediği yere ilerledim. Beni gören insanlar hayatının şokunu yaşamışa benziyordu. Normalde zaten korkulan bir karakterdim bir de buna öfke ve piskopatlık karışınca canavara dönmüş olmalıydım.
Zindanın kapısını açabildiğim kadar sert açmıştım. Mahkumdan muhafızına herkes bana bakmıştı. Tabi o zaman tek umursadığım...
- SONUNDA BÜTÜN ÇOCUK KARAKTERLERİN ACISINI ÇIKARABİLECEĞİM (kötü kadın gülüşü)
Sınav haftasında olduğum için bölüm gecikti. Üzgünüm, düzenli bölüm atmaya çalışıcağım. 👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Planlarımı Bozan Küçük Çocuk
FantasyBir aşk romanına kötü karakter olarak reenkarne olan Luna, gelecekte ölmemek için kendince kusursuz bir plan yapar ama tesadüfen karşılaştığı bir çocuğu yanına almasıyla herşey birbirine karışır.