14. Bölüm

282 24 0
                                    

Subconscious - Sonuçta ikimizde hikayenin kendi akışında ilerlemesini istiyoruz.

Subconscious pencere pervazından inip yanıma geldi ve yatağıma oturdu.

Subconscious - ne yapmaya çalıştığını biliyorum.
Şu ana kadar karşılaştığım en zeki kişi olabilirsin.  Güzel bir planın var. Planın da küçücük bir hata olmasa kazançlı çıkabilirdin.

- Ares'e gönderme yapmayınız. O benim için değerli. Hem yeni planlar yapamaz mıyım? Sonuçta kafa benim ve kullanabiliyorum. Hem artık sende varsın.

Subconscious elleri ile ağzını kapatmış gülmemek için kendini zor tutuyordu.

Subconscious - Tamam gülmicem, hem iş işten geçmiş artık. Zaten artık onu bıraksan da bir şey değişmicek. Yazarın yeni gelen bu çocuğu bırakacağını düşünmüyorum.

Derin bir oh çektim. Ares ile ayrılmicaktım. Subconscious'da bir planları var gibiydi.

Subconscious - Planı sana bırakacağım. İsteklerimiz aynı ama durumlarımız farklı. Sen ölmemek için başrol olmamalısın ama benim hayatımı riske sokan bir şey yok. Sadece bu daha zahmetli ve gelecekte olacakları göremicem. Yinede hikayede reenkarne olanlar yüzünden sorunlar yaşanırsa "F" planına yani "Fan ship tahmini" planını uygularım. (Bana yan bakış atar)  Yani kitabı değiştiren kişi ile başrolü birbirine aşık eder ve kitabı bozan kişiyi başrol yaparım.

- ama bana öyle yapmazsın dimi sonuçta ben final de ölmem.

Subconscious - Ay sanki çok umrumda. Sence senin istediğin önemli mi? Senin isteğine kalmadık. Galiba işimi tam olarak anlamadın.
Ben kitaplarda yazılan olayların gerçekleşmesi  için karakterlerin dalgın anlarında düşüncelerini ve bedenlerini ele geçirip yapmaları gereken sahneleri yapmalarını sağlarım.

Yani hikaye değişirse bu mavi parazit benim mezarımı kazacaktı. Bu işte tek çıkmaza düşen bendim. Bu çok sinir bozucuydu. Zaten her zaman üstümde bir baskı hissediyordum.

- (iç çekerim) dediklerini çok iyi bir şekilde anladım fakat işe yarar bir plan yapmak için bilgi paylaşımına ihtiyacım var.

O mavi parazit bana tehtihkar bakışla uzunca bakıp derin bir nefes verdi.

Subconscious - Anlatabileceklerim sınırlı uyarayım. O yüzden bana belli başlıklı dışında işimle alakalı şeyler soramazsın. Sana kısaca açıkça açıklayacağım.
    • kitap ship tahmini nedir.
Biz okuyuculara bağlıyızdır. Çoğunluk kimi yakıştırırsa onu çift yaparız.
    • okuyucu istekleri nelerdir.
Daha demin dediğim gibi biz okuyuculara bağlıyız. Bir şey değiştirirken okuyucuların isteklerine dikkat ederiz.
    •  karakterlerin nerede ne yapıyor?
Bu soruyu sorabilirsin ama her zaman buna cevap vermem. Duruma bağlı.
    • son olarak ta "bir daha bulunabilir miyiz?" Sorusunu sorabilirsin.

Son soru ne alakaydı. Bir şey mi ima etmeye çalışıyordu.

Subconscious - evet bir şey ima ediyorum. Bunca yıl insanlar ile düzgün sosyalleşemedim. Hem seninle sohbet sarar. İşim yazar kadar kolay değil.

Subconscious yanımdan kalkıp camın yanına gitti. Cama tutunarak pervaza çıktı. Tam aşağı atlıcaken ona seslendim. Yataktan hızla kalkıp pencereye yaklaştım. Bana bakan mavi gözler söyleyeceğim şeyi hemen söylememi ister gibi bakıyordu.

- Ares nerede?

Subconscious - bir daha deneme amaçlı soru sorma. Farkettin mi bilmem ama zihin okuyabiliyorum.

Uzun bir bakışmadan sonra önüme aniden bir mavi ekran çıktı. Yaşadığım şok ile aniden geriye sıçradım.

Mavi ekranda yazılar çıktı;

" Bütün odayı acı dolu çığlıklar doldurmuştu. Yerdeki kan gölü yavaşça artıyordu. Cansız beden kendisini öldüren kişiye dönüktü.

Calix düşüncelerinden kurtulmuş ve yerdeki cansız bedene bakarak gururla gülümsüyordu. Kendisine benzeyen bir canavar ile tanıştığı için mutluydu.

Bu potansiyel canavar kılıcından kanlar akan, donuk yüzüyle öldürdüğü babasına bakan Ares'ti"

Ares;

Ares;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Planlarımı Bozan Küçük Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin