Calix önüde olan iki adamı tek hamlede öldürdü. Hemen ardından arkasından gelenin bacağını kesti. Diğer adamlar korkacak olacak ki geri çekildiler. Sadece ayağı kesilen adam kalmıştı.
- Calix, senin burada ne işin var? Dur Ares! Ares nerede?
Calix – şu anda olabileceği en güvenli yerde. İlk soruna gelirsek, normalde ilk konağa gittim ama sen orda değildin. Bende yerini öğrenip buraya gelip hayatını kurtardım.
Calix bacağını kestiği adamın yakasından tutarak göz hizasına getirdi.
Calix – Korkma seni sorgulamicam. Zaten birçok bilgiye sahibim. Seni öldürmemin tek sebebi seni başkasına saklamam.
Muhafızlar geldiğinde Calix işleri onlara bıraktı. Calix, Ares’in kıraliyet sarayında olduğunu söyledi. Ares’e en kısa sürede ulaşmalıydım. Calix’in yardımıyla atına bindim.
.
.
.
Calix’in çalişma odasına girdim. Ares oradaydı. Beni görür görmez koşarak bana sarıldı. Kucağıma aldığım Ares beni tutabildiği kadar sıkı tutuyordu. Kucağımda ki Ares ile Calix’in masasına yakın bir koltuğa oturdum.*...*
Ares arkadaşlarıyla kullandığı kulübeye, Luna için yaptığı çiçekli tacı almaya gitmişti. Kulubedeki raftan tacı almaya çalışırken Ares’in ayağı yerden kesildi. Biri Ares’in kıyafetlerinden tutarak kaldırmıştı. O biride Ares’in cici babası Carl’dı.Carl – (Ares’in kılağına fısıldıyarak) Benden kurtulabileceğini mi sandın? (güler)
Ares – bana zarar veremezsin, luna ablam beni korur.
Carl – zaten sana zarar vermek gibi bir amacım yok. Seninle bir anlaşma yapmak için geldim.
Bak şimdi sana iki seçenek suncam sende birini seçeceksin, okeeyyyy
İlk seçeneği seçersen ablana beni anlatmadan ayrılıp benimle etmelisin. Fakat “ben ablayı bırakmam, seni şikayet ederim” gibi şeyler söylersen otomatik olarak ikinci seçeneği seçmiş olursun.
İkinci seçeneğin ne olduğunu sorduğunu duyar gibiyim. Anlatıyim. Bu olayı kötüadamlara anlatırım ve ablanın bilmemesi gerektiği şeyleri bildiğini söylerim. Onlarda ablayı seninle beraber imha eder. Nası? Hangisini seçmeyi düşünüyorsun? Ablayı bırakmak mı? Ablayı öldürmek mi?Ares’in ayakları yavaşça yere indi. Ardından da carl sallana sallana kulubeden çıktı. Ares’in yüzü solmuştu, hiç titremediği gibi titriyordu. (cızırtı)
Ares bir anda kendine gelip koşarak kulübeden çıktı. Şehir merkezine kadar hızını kaybetmeden koştu. Karşısına çıkan ilk faytona binip son hız kraliyet sarayına gitti.Şöföre Luna’dan aldığı harçlıklarla ödeme yaptı. Ardından da kapıdaki muhafızlara Luna’nın mensup aile olan DAVİES ailesinin armasını gösterip gelecekteki imparator adayı Calix ile görüşmek istediğini söyledi.Calix’ten onay alan muhafızlar geçmesine izin verirler.
Masasında oturan Calix, Ares’in halini görmesiyle masadan hızla kalkıp Ares’in yanına gitti.
Ares – efendim, hani bana “yardıma ihtiyacın olduğu zaman çekinmeden gel” demiştiniz ya, şu anda sizin yardımınıza ihtiyacım var!
Calix – evet demiştim, ama ilk önce soluklanman lazım.
Ares – (bağırark) OLMAZ! LUNA ABLANIN BAŞINA BÜYÜK BİR BELA AÇTIM!!!
Luna ablayla tanıştığımız gün baba benim yaptıklarını bildiğimi örendiği için öldürmeye çalışmıştı. Bir yolunu bulup kaçmayı başarmıştım. Ama ben daha sevinemeden beni bulmuştu. Uzun bir kovalamacadan sonra Luna ablanın yanına giderek kurtuluşa kavuştum. Luna abla kim olduğumu umursamadan beni korudu. (hıçkırır) o günden beri bana bulaşmamıştı ama bugün beni buldu ve Luna ablaya zarar vereceğini söyledi. LÜTFEN LUNA ABLAYI KORU!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Planlarımı Bozan Küçük Çocuk
FantasíaBir aşk romanına kötü karakter olarak reenkarne olan Luna, gelecekte ölmemek için kendince kusursuz bir plan yapar ama tesadüfen karşılaştığı bir çocuğu yanına almasıyla herşey birbirine karışır.