6. Bölüm

448 42 1
                                    

Artık ne olacaksa olsun umrumda değildi iki şekilde de hikaye değişçekti sonuçta.

- (bağırark) O KİRLİ ELLERİNİ DEĞERLİMDEN ÇEK! ARESİ KİMSEYE YEDİRMEM!

Bu sözlerimi duyan Ares, Daisy'nin kollarından kurtulup bana koşarak sarıldı. Kısa bir gülücük atıp Ares'in kafasını okşadım. Ares'in yanağı hafiften şişmişti. Ona bunu yapan adama yaklaşıp yüzüne elimin tersiyle çaktım. Aynı Aresin babası gibi yere yapıştı. Hemen ardından prens Calix'e döndüm.

- Özür dilerim lordum ama telifiniz reddetmek zorundayım. Lütfen bu teklifi bir daha asla ama asla yapmayınız. Bu cocuğu bende alıp belaya sürüklemenizi göze alamam.

Tekrar Ares'e döndüm, onu kucağıma alarak balkona çıktım. Hala şaşkın gene bana bakıyorlardı. Haksızda sayılmazlardı, ilk defa kendim dışında birini korudum sonuçta.

Balkona çıkınca Ares'i bırakıp eğildim. Ares'in kızarmış yanağını okşadım. Kendimi suçlu hissetmiş gözlerim dolmuştu, kendimi yere bıraktım. Balkona çıkan Calix benim ona dönmemle ağladığımı görmüştü.

Calix - Luna senin-...

Hikaye yerlebir olmuş birde üstüne bütün karizmam gitmişti. Bardağın dolu kısmınada bakarsak kadın başrolle düzgün bir şekilde tanışabilmiştim. Ayrıca iki başrolede doğru ilk izlenimi vermiştim.

Ares minik kaşlarını çatarak Calix ile arama girdi. Bu bana olanları düzeltmem için bir umut olmuştu. Tekrardan ayağa kalkıp içeriye doğru yürüdüm. Ares arkamdan koşarak elimi tuttu.

İçeri girdiğimizde babamı bulana kadar gezindim. Babamın yakınlarında bir yerde durup Ares'i tutan elimi hızlıca çektim.

- Daha ne kadar takip etmeye devam etçeksin köpek yavrusu. Sonuçta seninle ilgilenecek kişi eve alan kişidir. Hadi naşla!

Karizmayı az çok toparlamak için bu sözleri insanların duyabileceği şekilde söylemiştim. Ares'in gözleri dolmuştu ama birden sakinledi. Üzüntü ve korunun yerini şaşkınlık ve stres almıştı. Etrafına hızlıca bakınmış ve babamı bulmuştu. Yavaş ve güvensiz adımlar ile yanına gitmişti.

Ares, babamın yanına varınca bende ne yapacağını bilmez şekilde segiyi gezinmeye başladım. O sırada Lord Calix tam yanımdan geçerken beni inanılmaz şekilde mutlu eden bir şey söyledi.

Calix - (kısık sesle) hareketlerinize çeki düzen vermenizi öneririm.

Bu sözleri orjinel seridede aynen bu zaman ve şekilde de söylüyordu. Artık ne yapacağımı biliyordum. İlk başta Calix'e yan bir bakış attım. Öfkeli bir halde sergiden ayrıldım ve arabada bizimkileri bekledim.
.
.
.
Geldiklerinde ikiside mutsuzdu, özellikle babam. Ares'in yüzünde sadece merak vardı. İkiside binmiş ilerliyorduk. Ares kendi isteğiyle uzağıma oturmuş yüzüme dahil bakmadan bekliyordu. Babam ise tek kelime etmeden bana ölümcül bakışlar gönderiyordu. Yolculuğumuz çok sesiz geçmişti. Eve vardığımızda babam ares'i de alıp yatmaya hazırlandı. Bende arkalarından üzgün üzgün bakıyordum.

Ares'in odasına girdiğimde Ares'i gökyüzüne bakıyordu. Benim geldiğimi fark etmiş olmalıydı ama hala daha bana bakmamıştı.

- (sesiz bir şekilde) seni o kadar mı üzdüm?

Ares - (kafasını hızla çevirir) artık kötü kız işin bitti mi?

Planlarımı Bozan Küçük Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin