16. Bölüm

224 22 1
                                    

... Karanlık... soğuk... korkuyorum... Yine başım ağrıyor... Adi tavşan tekrardan onun işi dimi bu.

Etraf tekrar aydınlanıyordu. Oda tamamen boştu. Bende yatakta yatıyordum. Pencere açıktı. Bende neden üşüdüğümü merak ediyordum.

Pencereyi kapatmak için ayağı kalktığım an Ares'in kapısı açıldı. Yanıma koşan Ares yataktan kalkmamı engelledi.

Gözleri şişmiş Ares bana yalvarırcasına bakıyordu. Ares'in o halini gördüğümde içimden bir parça kopmuştu. Bu halde olmasının nedeni ben miydim?

Kalkmamı engellemek için üstüme uzanmış Ares'in ellerini tuttum. Şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Yanıma uzanması için battaniyemi açtım ve gelmesini söyleyen bir hareket yaptığımda yavaş ve temkinli bir şekilde yanıma uzandı. Kollarım la Ares'i sardım. Uzunca bir süre boyunca öylecek yattık.

Kafamı kaldırıp Ares'in uyup uyumadığını kontrol ettim. Ares hala daha uyumamıştı. Boşluğa doğru bakıyordu. Acaba bu gün yaşadıklarını mı düşünüyordu. Bu konu hakkında Aresle konuşmak istiyordum ama nereden öğrendiğimi anlatamazdım.

#Sabah kahvaltıda#
Bugün ki kahvaltı masası cıvıl cıvıldı. Ares ve babamın tatlı sohpetini dinlemekten çok hoşnuttum. Bu mutluluğu bozmak istemesem de dünkü olayların aslını öğrenmenin tam zamanıydı.

- Dün imparatorluk sarayına gittiğiniz doğru mu?

Masadaki neşe ve huzur birden kaybolmuştu. Masaya gelen sessizlik beni daha da endişelendiriyordu.

Babam - Bende seninle o konuyu konuşmak istiyordum.

Ares'in rahatsızdı, büyük ihtimalle bana eğitim konusunu anlatacaktı.

Babam - Biliyorsun ki kılıç bizim ülkemiz için olmazsa olmaz eğitimimizdir. Özellikle soylu ailelerde erkekler kılıç yetenekleriyle Ortaya çıkar. Ares'te artık bir soylu olduğuna göre onunda eğitim alması gerek. Dünde sarayda bu konuyu konuştuk.

Ares - Veliyat prensi Ixion'dan ders almak istiyorum.

Yediğim lokma boğazımda kalmıştı. Ixion derken benim bildiğim Ixion'dan mı bahsediyordu.

Boğazımda kalan lokma yüzünden ciğerlerim çıkacakmış gibi öksürüyordum. Masadakiler endişelenmişe benziyorlardı, özellikle Ares.

- Tamam iyiyim (öksürürüm) sadece boğazıma takıldı. Zaten şu anki konumuz bu değil!

Şu anki konumuz Veliyat prensi olan Calix'in abisi Ixion'du. Yani ilerideki savaşta en çok hayatta kalan takımın önderiydi. Belki Ares ondan ders alırsa o takıma girebilir. Hayatta-...

Ares - sende mi Calix'ten ders almamı istiyorsun. Özür dilerim, öyle yapacağım.

Planlarımı Bozan Küçük Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin