Rakı Masası🔞

2.6K 31 7
                                    

Bugünkü konuşmalar her ne kadar beni streslendirse de alkolün etkisiyle hafif sarhoş olmuştum. Azad'ın da benim gibi çakırkeyif olduğunu kızaran yanaklarından anlıyordum. Gözlerim açık yakasında gezindikten sonra gözlerine baktım, o da başından beri bana bakıyormuş gibi gözlerimiz hemen buluştu. Daha ne olduğunu anlayamadan beni hızlıca duvardaki mindere yasladı ve sertçe öpmeye başladı. Bir anda neye uğradığımı anlayamamıştım. Birkaç saniye durakladıktan sonra hemen bende ona hafifçe karşılık vermeye başladım. Karşılık vermemle şaşıran Azad, beni kucağına alıp yatak odasına götürmek için merdivenlere doğru yöneldi. Azad merdivenlerdeyken bir yere çarpmamak için dudaklarımdan ayrıldı. Bende boş durmamak için hemen onun boynuna yöneldim. Yatak odasına geldiğimizi anlamam Azad'ın beni yatağa fırlatmasıyla oldu. Beni yatağa fırlattıktan sonra dudaklarımı bırakıp boynuma yöneldi. Azad boynumu sertçe emerken zevkle kollarımı boynuna, bacaklarımı da beline doladım. Zevkle odaya ufak mırıltılarımı bırakmaya başladım. Fazlaca zevk aldığımı anlayan Azad, önce duraklayıp daha sonra hızlıca gömleğimi çıkarmaya başladı. Azad'ın bu hamlesiyle bende onun gömleğini çıkarmaya başladım. Ben onun gömleğini çıkardıktan sonra Azad'ın homurdanmasını işittim. Gömleğimin düğmelerini açamadığı için sinirlenmişti. Hemen ardından Azad sinirle gömleğimi çekip düğmelerimin etrafa saçılmasına neden oldu. İkimizde gömleksiz kaldıktan sonra aramızdaki temas ve sıcaklık artmıştı. Azad hızlıca göğsüme yöneldi. Göğsümün ucunu emmeye başladı. Odada yalnızca inlemelerimiz duyuluyordu. O kadar sert davranıyordu ki tırnaklarımla sırtını çiziyordum, bunun ona zevk verdiğine adım gibi emindim. Azad gitgide daha da aşağı iniyordu. Ufak öpücükleri karnıma doğru yaklaştıça bir yandan huylanıyordum bir yandan da zevk alıyordum. Elini bir anda kemerime atıp çözmeye başladı. Pantolonumu hızlıca çıkarmaya çalışırken ona yardımcı olmak için kalçamı havaya kaldırdım. Pantolonumu ve baksırımı çıkardıktan sonra temposunu bozmadan dudaklarını kasıklarıma doğru getirmeye başladı. İçim içime sığmıyordu. içime bir sevgi dolduğunu hissediyordum. Bacaklarımın iç kısımlarını elleriyle ovmaya başladı, ardından da sertçe öpmeye ve emmeye başladı. Canımı yakacak kadar sert olmasına rağmen zevkten dört köşe olmuştum resmen. İçim eriyordu sanki. Hissettiğim zevkten dolayı kendimi resmen kaybetmiştim. Bir hışımla onu üzerimden atıp yerlerimizi değiştirdim. Azad'ın kasıklarına doğru yönelip baksırını hızlıca çıkardım. Gözlerimin önündeki irilikle şok oldum. Heyecanımın üstüne heyecan eklenmişti. Daha fazla dayanamayıp erkekliğini baştan başa okşadım. Azad daha fazla dayanamamış olmalı ki boğuk bir inilti koyverdi. Birkaç kez okşadıktan sonra ağzımı devreye soktum. Ucundan başlayarak yine boylu boyunca öpücükler kondurdum ve ufak dil darbeleri bırakmaya başladım.

"Daha fazla dayanamıyorum Berzan..."

Bunu demesiyle dil darbelerine ara verdim ve ağzıma aldım. Ağzımın yetmediği yerleri bir yandan elimle sıvazlıyordum. Daha fazla zevk alması için bir yandan da toplarını sıkmaya başladım. Aldığı zevkle inleyen Azad, saçlarımdan tutup ağzımda gitgel yapmaya başladı. Bunu sertçe yapması beni ne kadar zorlasada bir yandan da çok zevk alıyordum. Birkaç gitgelin ardından ağzımdan çıktı ve beni altına aldı. Daha ne olduğunu anlayamadan parmaklarını ağzıma gönderdi. Onları istekle emmeye başladım. Yeteri kadar ıslandığını anlayan Azad parmaklarını ağzımdan çıkardı ve kalçamın arasına götürdü. Deliğimi bulup etrafında yuvarlaklar çizmeye başladı. Kısık bir inilti bıraktım odaya, bu Azad'ı etkilemiş gibi parmaklarını bir anda içime gönderdi. Uzun parmaklarıyla içime gitgel yapması aldığım keyfi kanıtlıyordu ama yeterli gelmediğini hissettim.

"A-azad... Yeter artık daha fazla bekleme."

"Sen istersin de mavişin yapmaz mı  yavrum?"

"A-azad..."

"Söyle gülüm."

"Ben arabada... Aslında senin ahh... Senin gözlerine bakıyordum."

"Fark etmedim sanma, belliydi bana baktığın."

Bunu dedikten sonra parmaklarını içimde bükmesiyle belim yay gibi gerilmişti. Dudaklarımı birbirine yapıştırıp inlememi bastırmaya çalıştım.

"Çıkart a-artık"

Parmaklarını içimden çıkartıp erkekliğini birkaç kez sıvazladı ve deliğime konumlandırdı. Benimle oynamak istercesine deliğime bastırıp sokmayı reddediyordu. Kendimi ona doğru ittirip sabırsız bir şekilde inlememle sertçe içime girmişti. Onu içimde hissetmek beni deli gibi heyecanlandırmıştı. Tekrar tekrar çıkarıp aniden içime girmesiyle çığlığa yakın bir inleme dudaklarımdan döküldü. Biraz içimde bekleyip elini benim erkekliğime attı ve sıvazlamaya başladı. İki taraftan da aldığım zevkle sesli bir şekilde inlemeye başladım. Azad gitgide hızlanıyorken ben de kendimi sertçe ona iterek kalçamı kaldırdım. Odayı inleme ve tenlerin birbirine çarpma sesi dolduruyordu. İnleme seslerimizin evin dışına taşıp ormanda bile duyulduğuna emindim. Bu beni daha da azdırmıştı.

"Hay sikeyim! Çok darsın."

Azad bunu dedikten sonra sesli bir şekilde inleyerek hızlanmaya başladı. Azad içimdeyken beni ters çevirip dizlerim üstüne konumlandırdı. Bu anlık hareketiyle şaşırdığım için sesli bir çığlık attım. Artık onu daha fazla içimde hissediyordum. Ritmik bir şekilde tekrar içimde hareket etmeye başladı. İleri geri doğru sarsılırken bizimle birlikte yatak da sallanıyordu. Aletimin seğirmesiyle birlikte Azad daha fazla hızlandı. Onun da geleceğini hissettikten sonra menilerim karnıma doğru gelmeye başladı. Bunu gören Azad, sesli bir şekilde inleyerek menilerini içime bırakmaya başladı. İçimde hissettiğim sıcaklıkla boşaldığını anladım. İçimden çıkıp derin bir iç çekti ve kendini yanıma bıraktı. Bir süre soluklandık ve nefeslerimizi düzene soktuk.

"Berzan, iyi ki varsın."

"Sen de iyi ki varsın mavi gözlüm."

Bunları söyledikten sonra birbirimize sokulduk ve huzurlu bir uykuya daldık.

BERZAD +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin