Ahmet'in Ağzından
Abim eve gelip Azad abimle merkeze gideceğini söyleyince hem ne yapmam gerektiğini bilememiş hem de onlar adına çok sevinmiştim. Annemlere söylemem gerekenleri aklımda tekrar ederken duyduğum korna sesiyle irkildim ve aralık olan pencereden bakıp abimleri gördüm. Azad abimin abime doğru yanaşmasıyla onu yine öpeceğini düşünüp panikledim. Aralık pencereyi kapatıp kenara çekildim. Tüm bu ani olayları bir daha düşündüm. O an fark etmiştim aşkın cinsiyeti olmadığını.
Abimle Azad abi küstüğünde de abimin aşırı tepki vermesi, kimseye tolerans göstermezken birbirlerine karşı daha sınırsız olmaları, kimse yokken bile beraber olmaları, herkese herkes olarak bakan o gözlerin birbirlerine başka bakması aslında onların arasındaki bağın bizim düşündüğümüzden de farklı olduğunu kanıtlıyordu.
Kanepede oturmuş abimleri düşünürken annem mutfaktan çıkıp yanıma gelmişti.
"Ahmet, oğlum. Ne yapıyorsun, abin nerede?"
"Ha? Şey... Abim merkeze gitti, belediyede işleri varmış haftasonu da orada kalıp halledecekmiş.
"Hmmm, peki bakalım. Keşke bize de bir haber verseydi."
Annem sanki bir şeylerden rahatsız olmuş gibi konuşuyordu. Ya da ben, bu sırra ortak olduğum için iyice paranoyak olmuştum.
"Acele çıktı annem, işleri önemli herhalde."
"Kolay gelsin abine..."
1 Gün Sonra
Gülbanu'nun ağzından
Çocukların okul beslenmelerini hazırlamak için mutfağa yöneldiğim sırada telefonumun çalmasıyla irkildim. Bu saatte kim arıyor olabilirdi ki? Gözlerimi telefona çevirdiğimde kardeşim Ezman'ın aradığını gördüm. Hayırdır inşallah diyerek telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Efendim Ezman."
"Abla nasılsın, iyisin?"
"İyiyim ablam iyiyim de hayrola bu saate?"
"Ya Berzan merkeze mi inmiştir?"
"Evet evet belediye işleri varmış."
"Haaa, Azad da yanındaydı da"
"Allah Allah ben bilmiyordum. Bu aralar eskisi gibi iyiler maşallah diyelim."
"Hmmm anladım ablacım, maşallah diyelim. Neyse iyi akşamlar, evdekilere de çok selam öp yeğenlerimi kocaman."
"Tamamdır Ezman, aleyküm selam."
Berzan bana Azad ile gideceğini söylememişti. Elbette birlikte gidebilirlerdi ancak bunu saklar gibi gitmeleri bir garipti. Ayrıca Ezman'ın konuşmasındaki tuhaf ton da içime kurt düşürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAD +18
RomanceKüs iki çocukluk arkadaşı barışıp yalnızca arkadaş mı olacak yoksa bundan daha fazlası mı? Peki ya verilen kararlar bizi nereye taşır? Azad ve Berzan'ın verdiği kararlar onları nelere sürükleyecek? . . . . . . . . . . . . . . . . . Eşcinsel bir kurg...