Ben pansiyona döneceğimizi sanarken olmamız gerekenden farklı bir yolda olduğumuzu fark edip etrafa şöyle bir göz attım.
"Azad burası pansiyonunun yolu değil." diye mırıldandım sessizce.
"Daha eğlenceli bir yere gidiyoruz..." biraz daha hızlanarak arabayı sürmeye devam etti. Ben şaşkınlık ve heyecanla yola bakarken o da bana dönüp hafifçe sırıttı. Elini pantolonumdan bile belli olan erkekliğime atıp biraz bekledi. Elini yavaşça sürterken bana döndü.
"Ufak Berzan ne kadar da heyecanlı."
Azad elini biraz sıkıp gevşetince kafamı arkaya atıp derince inledim. Azad sadece güldü ve arabayı sürmeye devam etti. Elini çekince gelen boşluk hissi içimi ürpertirken onu ne kadar istediğimi tekrar fark ettim. Camdan giren esintinin kısa saçlarım arasından süzülmesiyle beraber yolu incelerken araba bir anda durmuştu. Gözümü yukarı çevirip ışıklı tabelaya baktığımda burasının bir gece kulübü olduğunu anlamıştım. Ben anın şokuyla etrafa bakınmaya devam ederken Azad çoktan inmiş, benim de inmem için kapıyı açmıştı. Heyecanımı bir kenara bırakıp yanına gitmiştim. O kapıyı kapatırken ben kollarımı onun beline dolamıştım. Çapkınca kıkırdayıp bana döndü.
"Yavrum, gören olmasın?" deyip göz kırptı.
"Şşş görmezler görmezler." deyip cilveli bir şekilde kıkırdadım.
Birbirimizden ayrılıp içeri ilerledik. İçeri girdiğimizde gözümü alan renkli ışıklardan dolayı gözümü kıstım. Biraz daha etrafıma baktığımda, loş ortamdaki neredeyse çıplak olan birkaç erkek striptizci ve şarkı söyleyen vokaller gördüm. Ben onlara bakakalmış haldeyken Azad, elindeki tepside bardak taşıyan garsonun tepsisinden bir bardak aldı ve kafaya dikti. Kafasına dikerken havaya kaldırdığı boynundaki damarlar ve hareket eden adem elması beni iyice zor duruma sokuyordu. İçkisini diken Azad bana baktığında ikimizin de dudakları kıvrılmıştı. Elini omzuma koydu ve kulağıma yaklaştı:
"Tuvalete mi gitsek?"
dedi ve boynumdan usulca öptü. Ben tuvalete yönelmişken o kalabalığı fırsat bilerek kalçamı hafifçe sıkıp yanıma yaklaştı ve ilerledik. Tuvalete girdiğimizde kabinlerden inleme sesleri geliyordu ve etraf dumanlarla kaplıydı. Azad hızlıca bizi bir kabine kapattı ve beni duvarla arasına alıp sertçe öpmeye başladı. Ona karşılık verirken o da bacaklarımın arasına girmiş üst baldırımı ovuyordu. Ben de daha fazlasını istercesine kendimi ona sürtüyordum. O da ufak ufak inlemeye başlamıştı.
"Berzan sende ne cevherler varmış yavrum."
O da kendini iyice bana bastırırken kendimi kaybetmiş gibiydim ama bir yandan da çok dinç hissediyordum. Azad boynuma doğru yönelip ıslak ıslak öperken izler bırakıyordu. Ben kendimden geçerken Azad'ın boynuma çarpan nefesleri beni daha da yükseltiyordu. Soluklanmak için boynumdan çekildiğinde ben onun boynuna iştahla yapıştım. Beni boynundan çekip dudaklarıma saldırdı. Azad gömleğimin düğmelerini açıp üzerimden çıkardı ve kapının üzerinden sarkıttı. Göğüslerime yöneldiğinde ikimiz de inlemelerimize engel olamıyorduk. Saçlarından tutup ittiğimdeyse gözlerimin içine bakıp elini kemerime attı. Hızlıca pantolonumu aşağı doğru sıyırırken şoka uğrayıp donakaldı.
"Beğendin mi aşkım?" diye sorarken bedenimi baştan aşağı süzüyordu. Gözleri jartiyerimde dolaştı uzunca bir süre, gözlerindeki şehveti bakışlarının derinliğinden anlayabiliyordum. Bana olan bakışlarını görmek içimi titretirken dudaklarına kapandım. Tutkuyla onu öptüğüm esnada müzik kesilmiş, siren sesleri duyulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERZAD +18
RomanceKüs iki çocukluk arkadaşı barışıp yalnızca arkadaş mı olacak yoksa bundan daha fazlası mı? Peki ya verilen kararlar bizi nereye taşır? Azad ve Berzan'ın verdiği kararlar onları nelere sürükleyecek? . . . . . . . . . . . . . . . . . Eşcinsel bir kurg...