-KOPYA-

1.3K 102 29
                                    

Saat:06.30

Bu alarm adamı sinir eder. Sabahın bu saati kim okula gitmek için uyanır ki? A,doğru ben! Bu arada ben Azra. Bugün pazartesi hafta sonları kendi evimdeyim onun dışında evim okula uzak olduğu için İpeklerin evinde kalıyorum. İpek o kolejdeki tek arkadaşım. Özel MTS Kolejinden bahsediyorum. Akademik başarısı çok yüksek olduğu için gidiyorum. Yoksa oradakilerin havalarını solumaya hiç niyetli değilim. Her neyse okula geç kalacağım.

Yataktan doğrulup gözlerimi ovuşturdum. Sabahın bu saatinde,çekilecek çilem varmış valla. Kalkıp ayağımı sürüyerek banyonun yolunu tuttum. Banyoya girip rutin işlerimi halledip hafif makyajımı da yaptıktan sonra banyodan çıktım. Şimdi diyeceksiniz ki okula giderken makyaj yapılır mı? Ama o okuldakilerin makyajları karşısında benim hiç makyajım yok sayın siz. Bugün de o güzel piti kareli kırmızı okul eteğimi giyeceğim. O okulda okul kıyafeti giyen tek kişi olmam başka bir alay konusu açıyor benim hakkımda. Mutfağa geçip anneme sarıldım.

-Annem günaydın.

-Günaydın meleğim.

Anneme sormama gerek yoktu babam yine erken çıkmıştı. Bize bakabilmek için erken işe gidip geç geliyordu. Ben de çalışmayı önerdim ama derslerimin düşebileceği düşüncesiyle kabul etmediler. Ama ben yinede onlardan habersiz bir butikte çalışmaya başladım. O okulda olduğum sürece paraya ihtiyacım hep olacak. Kahvaltımı da yaptıktan sonra anneme sıkıca sarılıp çantamı aldım.

-Anne telefonumu gördün mü?

- En son banyoda görmüştüm kuzum.

Buldum sonunda.

-Ben çıktım.

Biraz daha böyle yürürsem otobüsü kaçıracağım. Koşmaya başlıyorum.

...

İpek'e de haber veriyim.

Gönderilen:İpeğim

Otobüsteyim. İlk size geliyorum.

...

İpeklerin evine geldim. Uf! Bugün kapıyı açar mı acaba çok merak ediyorum.

-Azra!

-İpek!

sanki beni ilk defa görüyordu.

-Ne oldu kızım sana sesinin rengi soluk?

- İpek kaç saattir kapıdayım biliyor musun? Hadi giyin de çıkalım.

-Hazırım ben canım. Hadi çıkalım.

İpek'in hazır olmasına nasıl sevindim anlatamam. Kapıda zaten bir saat bekledim bir de onun hazırlanmasını çekemezdim vallahi. İpek'in ayakkabılarını giymesini beklerken birden aklımda bir soru belirdi. Bugün sınav yok muydu?

-İpek?

-Evet canım?

-Bugün geometri sınavı vardı değil mi?

-Evet canım niçin?

Evet dedi değil mi? Of ya ben hiç çalışamadım. Tamamen aklımdan çıkmış. Birde burada geometriden bahsediyoruz yani. Sınavda bir şeyi bilmiyorsanız onu tahmin etmeniz veya çözmeniz imkansız.

-Ben tamamen unutmuşum ya. Hiç çalışmadım ne yapacağım ben şimdi?

-Okulda ben seni çalıştırırım. Atla hadi arabaya.

KOPYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin