Tekrardan Merhaba Değerli Okuyucularım, kitabıma devam etmeye karar verdim. Bunun tek sebebi siz değerli okuyucularımın attığı mesajlardan dolayıdır. Eskisi kadar çok sıklıkla bölüm yayınlayamayacağım. Her hafta pazar günleri bölüm yayınlamaya çalışacağım sınav haftalarında bu mümkün olmayabilir ama emin olun telafi edeceğim. Bölüm yazmak için çok geciktim biliyorum onun için gelecek bölümden spoiler ile karşınızdayım.
Siz değerli okuyucularıma her şey için çok teşekkür ederim.
^^
Burak Rüzgar'ı çağırmaya gittiğinde bende Emily'i içeri buyur ettim. Salondaki koltuklarda sessiz sessiz oturuyorduk. Ani gelen konuşma hissimle Emily'e baktım.
-Neden birden ortadan kaybolup Rüzgar'ı üzdün?
-Ben ben ben bilemiyorum. Uzak kalmalıydı ben biraz her şeyden.
Püh! Her şeyden uzak kalmalıymışmış biraz. Yav kızım he he! Anlıyorum seni... Bu kız Rüzgar'ı sevmiyor bence. Bu kızda bir şeyler var hatta, hissettim. Yakında çıkar kokusu durun bakalım. Ben gözlerimi kısmış bunları düşünüyorken; Rüzgar üstü çıplak altında baksırıyla salona giriş yaptı. Burak'ta arkasından bağırıyordu.
-Lan oğlum şunu giyseydin bari! Kızlar var lan! Rüzgar ben senin var ya...
Rüzgar'ı o şekilde görünce gözlerim büyümüştü. Vücudunun yapısı cidden harikaydı. Yok be incelemedim onu hemen kafamı çevirdim. İnanın! Tamam biraz bakmış olabilirim ama sonra hemen Emily'e baktım. Gülümseyerek ayağa kalktı Rüzgar'a doğru yürüyüp kollarını sımsıkı sardı. Rüzgar şaşkınlıkla bakıyordu. Yavaş yavaş şaşkınlığı geçmeye başlayınca oda kollarını sardı. O sırada elinde Rüzgar'ın gri şortu ile Burak göründü. Önce Rüzgar'a baktı sonrada kaşlarını çatıp kafasını bana döndürdü. Hızlı adımlarla gelip yanıma oturdu.
-Rüzgar'ı gördün mü?
Şimdi bunu niye soruyor ki saçmalık!
-Evet görüyorum tam karşımda.
dedim gülümseyerek.
-Kapa gözlerini!
dedi ciddi ve kızgın sesiyle. Şaşkınlıkla ona bakarken söylediklerini yine tekrarlardı.
-Gözlerini kapat!
İfadesizce Burak'ın yüzüne bakarken Burak derin bir nefes alıp Rüzgar'a doğru yürüdü.
-Oğlum giy şunu çabuk!
dedi sinirle Rüzgar Burak'ın elindeki şortu alıp hızla üstüne geçirdi. Burak tekrardan gelip yanıma oturdu. Rüzgar ile Emily konuşmak için olsa gerek içeri geçtiler. Ne konuşacaklarının, Emily'nin neden ortadan kaybolup sonrada ortaya çıktığını çok merak ediyordum ama; gidemezdim. Çünkü bu ikisi arasında bir konuydu. Nasıl olsa bana Rüzgar anlatırdı öyle değil mi? Burak ile koca salonda tek başımıza kalmıştık. Hava kapalıydı onun için evin içi karanlıktı. Burak biraz daha yaklaşıp dibime oturdu. Esner gibi yapıp kolunu arkama uzattı. Sonra koluyla beni sarıp kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOPYA
ChickLitAzra,hayatında hiç bir erkeği sevmemiş kendi halinde bir kız... Batu,aşık olduğu Azra'dan karşılık görebilecek mi? Burak, yeni yeni sevdiği Azra'yı engelleri yok sayarak kendine bağlayabilecek mi? Tek bir kopya kağıdının her şeyi altüst etmesi inanı...