"!AYRILIKLAR!"

271 49 2
                                    

Ezgi'den

Yani dün gece Burak ile bol bol eğlenmeyi düşünüyoorduumm. Ama o birdenbire kayboldu yoni ben bi çözemedim açıkcası. Ben de merakımdan sabah evlerine gidiyim bari dedimm. Şoförüm beni Burakların evine bıraktığ. Kapıyı çaldım ama bakan yokk. Yani ben şimdi boşuna mı sabahın köründe o kadar makyaj yaptım giyindim. Anlayamıyorum yani bunlar bana hiç mi acımıyorlar? Bende elime telefonumu aldım arıyordum ki Burak kapıyı açtı. Ayy çok özlemişim yahu! Kollarımı boynuna dolayıp sımsıkı sarıldım sevgilime. Dudağına hafif bir öpücük bırakıp rahat rahat konuşalım diye hızlı adomlarla odasına çıktım. Burakta hızlı adımlarla peşimden geliyordu. Sonra ne oldu biliyor musunuz? Bilmiyorsunuz dimi? Ya benim daha yeni aldığım topuklu ayakkabım merdivene takıldı yaağ! Ben tam düşücekken Burağım beni tuttu ayy yerimm yaa! Bir dakika filan sadece bakıştık. Ayy öyle güzel bakıyo ki anlatamam. Yani ben bekledim ki bir gülsün ne biliyim bir öpsün filan... Ciddi ciddi baktı bana öylece gözlerimi süzdü filan. Bir ara dövicek sandım yaa çookk korktum ben ayy. Sonra beni yavaşça yere otutturdu. Ayy ne iyi çocuk beni tutmasaydı şimdiye topuklu ayakkabımın diğer tekide ölmiştü. Alt dudağımı üst dudağımın üstüne yükselttim bileğimi burktum galiba çok acıyordu yaağ. Burak yanıma oturdu,ya hiçbir şey demeden. Nasıl yaağğ! İnsan bir merak eder ne biliyim yani "Acıdı mı?" filan der. Ya oofofoof ! Burağa neler oluyor böyle yahu? Onunla konuşmalıydım ama burada olmazdı bende topuklu ayakkabımı elime aldım sonrada tek ayak üstünde seke seke Burağın odasına gittim yavaşça kapıyı açtım. Gördüğüm manzaraya bak ya. Yani bitanecik sevgilimi sabah bir görüyüm diye o kadar hazırlanıp geliyoorruumm ama odasındaki manzaraya bak. İnanamıyorum şu an cidden bu ne ya? Yani benim gibi bir kızı aldatacak hali yok herhalde değil mi? Öyle yani değil mi? Ben ya kendimden bahsediyorum tüm okulun hatta sosyetenin gözdesiyim. Burak böyle bir şey yapacak olsa bile yapamaz herhalde cesaret edemez öyle değil mi? O anki şok olmamla tabiii çığlık atıcaktım ama Burak engel oldu. Ağzımdaki eliyle beni odadan dışarı attı resmen sonrada usulca kapıyı kapattı. Ne oluyo bu çocuğa yaa ağlıycam şimdi. Kızı korumayı bırakın resmen uyanmasın diye özen gösteriyor. Yıllardır dalga geçtiğimiz kız bu kız ya! Yok artık! Herhalde aralarında bir şey olamaz öyle değil mi? Yoktur dimi?  Yani şimdi orada doğal olarak tabisi kendimi tutamadım bir an yani sevgilimin odasında başka bir kız var üstüne üstlük onun yatağında. Ne düşünmemi istersiniz ki? Off Burak bunu bana yapamaz öyle değil mi? Son zamanlarda ki soğukluğundan belliydi tabii ya anlamalıydım. Salak Ezgi salaksın kızım. Ya uf ne diyorum ben ya esas salak olan Burakcım çok çekeceği var benden.

-Burak bunu bana nasıl yaparsın se- seen- sen ya nasıl?

-Ezgi bu masum numaraların bana sökmez canım.

-Burak sen neden bahsediyorsun ama be- bee- ben seni çok seviyorken bu ne nası-

-Ezgi keser misin evimden git lütfen.

-Burak beni bırakmış olamazsın, hem- hem sen beni bırakamazsın bırakırsam beeennn seniii bırakırımmm okey canişkom?

-Ezgi şuradan defolup gider misin?

-A- ama o kızı bu eve aldığına inanamıyorum. Böyle bir şeyi nasıl yaparsın hemde onun gibi bi-

-Ezgi bu kaçıncı kes deyişim. Git diyorum rahat bırak bizi!
-Bizi ha? Öyle demek Burak Bey(!) demek öyle.
-He ya he he öyle. Bitti diyorum kızım bitti gitti. Basmıyor mu senin kafan yetti be.
-Burak neler diyorsun sen? Ciddi olamazsın önce Batu İpeği seviyor şimdi de sen onun gibi bir-
-Ezgi yine başlamayalım babam gelmeden git.
-Öyle olsun Burakcım ama bu yaptığını ödeyeceksin. Ezgi Mermerciyi kandırmak ne demekmiş hepsini bir bir ödeticem sana.

KOPYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin