01

1.5K 36 4
                                    

Pov Lindy
"Hey Lindy kom binnen" zegt m'n nichtje Jackie en ik geef haar een omhelzing "hey Frank" zeg ik als ik mijn lievelingsoom zie lopen "heeey Lin zin om bij de training te kijken?" "Ja altijd toch?!" Lach ik. "Romy, Beau komen jullie naar beneden we gaan" roept Frank naar boven en even later hoor ik de trap. Ik geef mijn nichten nog even een knuffel en we stappen de auto van Frank in.

Na een gezellige rit komen we aan bij de toekomst en met z'n vieren lopen we naar het veld waar de training zou gaan plaatsvinden. Al snel kwamen de eerste jongens het veld op en toen iedereen er was begon de training. Ik bekijk de groep even en m'n ogen blijven hangen bij de jongen met het blonde haar genaamd Nicolaï Boilesen. In het echt is hij knapper dan op sommige foto's.

"Bevalt het uitzicht je?" Lacht Jackie "ja prima en jou?" "naja kan altijd beter dan een paar bezweette voetballers te bekijken" grinnikt ze "oh jij gaat zeker voor de jongens in een zwembroek met sixpack ofzo?" "Nou zolang het geen voetballers zijn is het goed"

Nadat de training is afgelopen loop ik naar Frank en help wat spullen op te ruimen, "geef maar aan mij dan til ik het wel" hoor ik iemand zeggen, ik kijk op en zie Nicolaï staan "oh dankje" zeg ik vriendelijk. "Nicolaï Boilesen" zegt hij, ik schud zijn hand "Lindy de Boer" zeg ik "ik dacht dat Frank maar drie dochters had" zegt hij verbaasd "ja dat klopt ik ben zijn nichtje maar Frank is mijn tweede vader" glimlach ik. "Nicolaï tempo" roept Frank "leuk je te leren kennen en hopelijk zie ik je nog eens" zegt Nicolaï snel en daarna jogt hij weg. Aardige jongen die Nicolaï, ik kijk hem nog even na en daarna draai ik me om waar Frank en de meiden staan en de laatste dingetjes opruimen die de spelers hebben laten liggen zoals: de hesjes en de bidons.

"Wat was dat?" Vraagt Jackie met een wenkbrauwwiebel als we naar een kratje bidons lopen. "Wat was wat?" Vraag ik onschuldig "ja dat met Nicolaï natuurlijk" lacht ze "oh hij vroeg gewoon of hij het moest tillen, niks bijzonders dus" zeg ik schouderophalend "jaja" grijnst ze "heeft Frank het gezien of gehoord?" "Ja tuurlijk hij zegt niks voor niks dat Nicolaï tempo moest maken" lacht ze.

Als we bij mijn huis zijn aangekomen stapt Frank ook uit "ik moet nog even met je vader praten" zegt Frank tegen mij waarna de andere meiden ook uitstappen en meelopen. "Hey lieve schat was het leuk bij Ajax?" Vraagt m'n vader als we binnen komen "ja heel leuk" glimlach ik en hij geeft me een kus "meiden kunnen jullie even naar buiten of naar boven?" Vraagt mijn vader als hij m'n nichten ook heeft begroet. We knikken en besluiten naar buiten te gaan.

"Waar zouden ze over praten?" Vraagt Beau "ik heb geen idee, ik weet alleen dat mijn vader volgende week een hele week weg is samen met mijn moeder want ze moeten wat doen" zeg ik "en onze vader heeft trainingskamp met Ajax en onze moeder moet ook weg" zegt Jackie. "Ik denk dat ze jullie drie echt niet alleen thuislaten hoor" grinnikt Romy, Romy is de oudste en zij is 21 jaar, daarna volgt Beau van 20 en daarna Jackie van 19, ik ben enigs kind en ben ook 19. "na vorig jaar niet meer nee" lacht Jackie. Wat er vorig jaar gebeurd is? Vorig jaar gingen we met z'n vieren in één huis slapen en waren onze ouders allemaal weg. We hielden een feest maar daar waren onze ouders niet zo blij mee. "Ik ben benieuwd wat ze gaan verzinnen dan" zegt Beau "ja ik ook, eigenlijk hoop ik een beetje dat ik gewoon thuis mag blijven" lacht Romy.

"Meiden willen jullie even komen?" Vraagt mijn vader, we knikken en lopen achter hem aan naar binnen. "Oke aangezien wij dit jaar weer allemaal weg zijn en we jullie niet thuis laten, gaan jullie alle vier met mij mee op trainingskamp" zegt Frank en eigenlijk vind ik het helemaal niet erg. Zelf zit ik ook op voetbal en de jongens lijken me echt heel aardig. "Ah pap moet ik ook mee?" Vraagt Romy "ja Romy jij gaat ook mee, maar geen gekloot met de spelers" zegt Frank weer "oke is goed, wanneer vertrekken we?" Vraag ik "maandag om half negen kom ik je ophalen Lin dus zorg dat je dan klaarstaat", ik knik "nou meiden we gaan weer ik moet nog wat dingen regelen" zegt Frank waarna de meiden opstaan en afscheid nemen.

"Ik ga mijn tas alvast inpakken want vanavond moet ik dansen" zeg ik, naast voetbal dans ik ook nog, maar mijn voetbalwedstrijden gaan voor danswedstrijden. "Is goed meisje" zegt m'n vader en ik loop naar boven "oh pap zou je m'n koffer willen pakken?" "Ja tuurlijk ik kom er zo aan" zegt hij en ik loop verder naar boven.

Ik pak m'n bikini's alvast uit de kast en gooi ze op m'n bed, ook pak ik wat jurkjes, korte broekjes en shirtjes. Ook pak ik een paar nettere jurkjes en broeken voor s'avonds bij het eten ofzo. Ik heb geen idee wat we daar allemaal moeten gaan doen eigenlijk. Aangezien het een trainingskamp is pak ik ook mijn voetbal en dans spullen, het kan altijd van pas komen. Ik leg er nog wat schoenen bij en dan wordt mijn koffer gebracht, nadat ik alles wat er nu al in kan erin heb zitten loop ik weer naar beneden.

"En je weet wat Frank zei he?! Geen gekloot met de jongens" zegt mijn vader waarschuwend "jaja" zucht ik, "hey mam" zeg ik als mijn moeder binnenkomt. "Hey" zegt ze en geeft mij en mijn vader een kus.

Na het dansen ben ik snel gaan douchen en nu lig ik in m'n bed. Ik weet niet of dat meegaan op trainingskamp een straf moet zijn maar ik vind het helemaal geen straf.
-----
Om een uur of 11 stap ik m'n bed uit en wat een verschrikkelijke nacht was dit. De hele nacht heb ik wakker gelegen maar ik heb echt geen idee waar het aan lag. Ik doe mijn ochtendroutine en net als ik klaar ben word ik geroepen door mijn vader. "Lindy ga je mee naar de verjaardag van Bart?" Bart is mijn neef aan mijn moederskant en we hebben een best wel goeie band "ja is goed" roep ik terug en ik loop naar beneden.

"Hey Bart, gefeliciteerd" zeg ik als ik in z'n armen ben gevlogen "dankjewel" lacht hij. "Kom je volgende week ook naar mijn feestje voor mijn vrienden?" Vraagt hij "volgende week kan ik niet, dan ben ik in Oostenrijk met de Ajax selectie" "huh? Waarom?" Vraagt hij verbaasd "je weet toch wel vorig jaar met dat feest? Nou in ieder geval vonden Frank en pap het geen goed idee om ons weer met z'n vieren thuis te laten" lach ik "ah leuk, veel plezier" "ja dankje"

"Ohja Lin ik moet je nog voorstellen aan mijn vriendin, Lindy dit is Ismay, Ismay dit is Lindy mijn nichtje" "hoi leuk je te leren kennen" zeg ik "Bart heeft veel over je verteld" glimlacht ze "oh goeie dingen of slechte dingen?" "Allemaal goeie dingen hoor" lacht ze "maar Lin nu moet alleen jij nog even iemand vinden" grijnst Bart "het komt vanzelf wel" lach ik. "Kan je niet één van die voetballers scoren dan?" "Nee tuurlijk niet dat zouden pap en Frank nooit goed vinden" "naja misschien vind je één van m'n vrienden wel leuk" "Bart nu hou je echt op hoor, ik ben nog maar negentien dus dat komt vanzelf wel" "oke oke ik hou op" lacht hij.

De jongen met het blonde haar (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu