Ik word wakker en ik kijk in de spiegel die in mijn eigen badkamer hangt. Mijn ogen zijn helemaal rood en grote wallen zijn er te vinden op m'n gezicht. Ik heb bijna de hele nacht gehuild en ik heb besloten nog niks tegen m'n ouders te zeggen. Ik hou te veel van Nicolaï om mijn ouders hem te laten haten. Ik doe wat meer make-up op dan normaal zodat je er niks van ziet, ik pak mijn mobiel en loop naar beneden. Rody komt vrolijk op me af gelopen en ik begroet hem uitbundig. Ik pak wat ontbijt en ga met Rody op de bank zitten.
"Goeiemorgen meisje" zegt m'n vader die van buiten komt "goeiemorgen" glimlach ik. "Wij zijn vanavond tot morgenavond weg eh?" "Ohja dat was ik vergeten" zeg ik "maar je bent twintig dus ik verwacht geen feestjes" "die komen er niet pap ik beloof het, ik ga misschien wel uit met wat meiden" "oh dat is prima" knikt hij en hij loopt naar boven.
"Zou ik jullie helpen met de koffers?" Vraag ik aan m'n moeder "ja dankje schat" zegt ze en ik pak een koffer aan en rol hem naar de auto.
"Doei mam en pap" zeg ik als ze mij nog een knuffel geven en de auto instappen. "Ik hou van jullie en doe voorzichtig" "wij houden ook van jou en doe jij ook voorzichtig?" "Ga ik doen doei" zeg ik en ze rijden de oprit af.
Ik: meiden zullen we uitgaan vanavond?
Naomi: ja is goed, 21:00 bij mij?
Amber: ja gezellig, ik ben van de partij
Joan: oeh ik ook ik ben wel in voor een avondje uit
Ik: oke top tot vanavond XIk loop naar de keuken en maak wat koffie voor mezelf. Ik giet het in een speciale beker en daarna doe ik Rody aan de lijn en besluit ik een lekker lang stuk te gaan lopen.
Ik loop in het park, ik bekijk de mensen en drink ondertussen van mijn koffie. Om 9 uur s'ochtends zijn er best weinig mensen in het park. "Hey Lindy jij ook hier?" Hoor ik iemand vragen en als ik naar rechts kijk zie ik Joël naast me lopen "oh hey ja klopt" glimlach ik. "Hoe gaat het?" Vraagt hij "naja het kan duizend keer beter, ik heb bijna niet geslapen vannacht maar vanavond ga ik lekker los en hoe gaat het met jou?" "Doe je wel een beetje rustig aan vanavond? Met mij gaat het goed" knikt hij "zou ik doen denk ik" mompel ik half. Rody snuffelt wat aan Harvey en Jomi en ze draaien allemaal rondjes om elkaar "Rody nee alsjeblieft" zucht ik lachend als alle riemen door elkaar zitten. Joël lacht ook en wij proberen de riemen uit de knoop te halen, als dat gelukt is zeggen we elkaar gedag en loop ik verder.
Als ik na een uur lopen thuiskom plof ik op de bank neer en met Rody op m'n schoot besluit ik pretty little Liars te kijken.
Als het tijd is om middag eten te eten doe ik een paar mini pizza's in de oven en als het klaar is ga ik weer op de bank zitten en kijk ik pretty little Liars verder.
Ik sta in m'n zwarte jurkje voor de spiegel, ik twijfel of ik pumps of ballerina's aantrek maar ik ga toch voor de ballerina's aangezien er waarschijnlijk wel wat drank bij komt kijken. Ik werk m'n make-up nog een beetje bij en doe m'n haar nog even goed. Ik loop naar beneden en stop Rody in z'n kooitje, ik doe de radio en een paar lichtjes aan zodat Rody niet gaat blaffen als ik vannacht thuiskom. Ik draai de deuren nog snel op slot en loop dan naar Naomi waar ik na 10 minuten lopen aankom.
Ik bel aan en de deur wordt opengedaan door Joël "hey wat zie je er mooi uit" zegt hij "ah dankjewel" zeg ik en ik geef hem een knuffel. "Loop verder de meiden zijn in de woonkamer" zegt hij en ik loop de woonkamer binnen. Waar Jomi tegen me aanspringt "hey Jomi, ruik je Rody?" Vraag ik en ik aai het hondje over z'n koppie. "Zijn we er klaar voor?" Vraagt Naomi en ze geeft me een knuffel "ik wel" zeg ik en de andere meiden knikken ook. "Zullen we lopend gaan?" Vraagt Naomi en weer knikken we.
We komen aan bij club air en lopen er naar binnen. We lopen al gelijk naar de bar en bestellen een drankje. Na nog een paar drankjes lopen we de dansvloer op waar we uit ons dak gaan. "Ik ga even naar de bar, iemand anders nog wat drinken?" Vraag ik, de meiden schudden hun hoofd en ik loop tussen de mensen door naar de bar. "Zullen we samen shotten? Mijn vrienden willen niet dus ik betaal" vraagt een jongen "ja is goed" zeg ik en hij bestelt 6 shotjes "allebei drie" zegt hij en hij zet er 3 voor me neer. "Proost" zegt hij "proost" lach ik en ik gooi het shotje achterover en als de andere twee ook op zijn besteld hij nog een drankje voor mij.
"Wat is dit?" Vraag ik als ik een slok heb genomen "redbull met wodka" glimlacht hij "dit is echt overheerlijk" zeg ik en ik neem nog een aantal slokken. "Net zoals jij" zegt hij en even zie ik alles draaien voor m'n ogen, ik ga zitten op een krukje en neem nog wat slokken. "Dus kom je hier vaker?" Vraagt de jongen "eigenlijk niet" zeg ik "hoe heet je eigenlijk?" Vraag ik "Luuk" zegt hij "en jij?" "Lindy" zeg ik.
Ik wil opstaan maar ik zie de hele bar draaien "gaat het?" Vraagt Luuk "ja prima" glimlach ik "ga anders even zitten, wil je nog wat drinken? Het is hier warm dus je moeder wilt vast dat je goed drinkt" zegt hij en hij roept de barman er al weer bij "nog een redbull wodka voor dit mooie meisje" hoor ik Luuk zeggen en ik glimlach lief naar de barman en Luuk "komt eraan" zegt de barman.
Na nog 6 drankjes die ik echt als limonade opdronk komt Luuk met z'n gezicht dichterbij "je bent heel lekker" fluistert hij in m'n oor. Ik glimlach "jij ook" grinnik ik als een verliefd tienermeisje, hij grijnst wat en zoent me in m'n nek. Als hij zich weer terugtrekt besteld hij nog 4 shotjes die ook allemaal opgaan.
Luuk strijkt nog een plukje haar uit m'n gezicht en buigt voorover maar daarna gaat hij weer achteruit. Ik kijk opzij en zie een zeer aantrekkelijk jongen met blond haar en een licht baardje. "En wat is jouw naam?" Giebel ik "Nicolaï, kom Lindy ik breng je naar huis" "Nicolaï? Ken ik je ergens van?" Vraag ik "gast laat mij wat plezier maken" hoor ik Luuk zeggen. "Gast ze is van mij en jij hebt haar verdomme dronken gevoerd" zegt de aantrekkelijke jongen die zegt dat hij Nicolaï heet. "Eerst wil ik nog zo'n lekker drankje" zeg ik "ik heb helemaal niks gedaan" zegt Luuk en hij haalt de barman er weer bij en even later staat er weer een drankje voor m'n neus. "Lindy stop dit gaat echt niet goed zo" zegt Nicolaï, hij pakt m'n arm en trekt me mee "doei Luuk" zeg ik vrolijk en met het drankje in m'n hand loop ik gedwongen achter Nicolaï aan.
"Hey Lindy" zegt volgens mij Naomi "Naomi was het toch?" Vraag ik en ik voel mezelf draaien op m'n benen. "Oh god wat is er met jou gebeurd?" Vraagt ze "dat wou ik net aan jullie vragen, ze weet ook niet meer dat ik haar vriend ben" zegt Nicolaï boos. "Mag ik nog zo'n drankje het smaakt echt naar limonade en het is warm dus ik moet goed drinken zei Luuk" zeg ik vrolijk en ik probeer met het rietje het allerlaatste beetje uit m'n glas te slurpen. "Laten we haar naar huis brengen" zegt Joan "hey ik wil niet naar huis ik wil nog zo'n drankje" zeg ik en ik ga met m'n armen over elkaar staan waarna ik bijna omval maar Nicolaï houd me tegen "oh dankje" glimlach ik.
"Kunnen we haar wel zo thuis afzetten?" Hoor ik Nicolaï vragen "mijn ouders zijn niet thuis" glimlach ik "Davy en Mikkel gaan jullie mee? Ik moet Lindy thuis afzetten want die is de weg een beetje kwijt" "ik ben de weg helemaal niet kwijt" zeg ik en ik por in z'n buik. "Ja loop maar even bij Mikkel" zegt Nicolaï geïrriteerd "wie is Mikkel?" Vraag ik "jemig Lindy ik ben Mikkel" hoor ik een andere blonde jongen zeggen "oh hey ik ben Lindy" zeg ik "Nico red je het ik ga met Amber mee" "ja is prima" zegt Nicolaï "kom Lindy we gaan" zegt hij en allebei de jongens pakken m'n arm. "Wat is er met Lindy gebeurd?" "Ze is dronken gevoerd Mik" "hey ik ben niet dronken" zeg ik "nee je bent nuchter" zegt Nicolaï sarcastisch "ja dat zeg ik toch?" Glimlach ik. "Wat een mooie auto" zeg ik als ik in de auto wordt gezet "ja dankje" zegt Nicolaï bot.
"Lindy waar is je sleutel?" "Die pak ik wel even" zeg ik en ik rommel wat in m'n tasje en pak er een bos met sleutels uit. "Die deur blijft niet stilstaan" zeg ik als ik de sleutel in het slot probeer te steken. "Geef maar hier" zegt Mikkel en hij pakt de sleutels van me af. Nicolaï tilt me op en loopt de trap op "je weet niet welke kamer van mij is" giebel ik.
"Ga je haar pyjama aandoen?" Vraagt Mikkel als Nicolaï m'n schoenen uitdoet. "Ik kan mezelf uitkleden" zeg ik "ja ik kan haar moeilijk zo in bed leggen dus wacht maar even op de gang" "maar Nico jullie hebben ruzie" zegt Mikkel "ja dat maakt nu even niet uit" zegt Nicolaï "wij hebben geen ruzie, ik ken je pas net" grinnik ik.
"Slaaplekker Lindy" "slaaplekker doe je de deur op slot?" Vraag ik "ja en ik gooi je sleutels door de deur" "doei" zeg ik en ik doe m'n ogen dicht en meteen krijg ik moeite met m'n ogen open te houden als ik m'n mobiel zoek. "Naja dat komt morgen wel" zeg ik tegen mezelf en ik doe m'n ogen dicht.
JE LEEST
De jongen met het blonde haar (voltooid)
FanfictionDe 19 jarige Lindy de Boer is de dochter van Ronald de Boer, haar nichten Romy, Beau en Jackie zijn ook haar beste vriendinnen waar ze altijd terecht kan. Haar oom Frank is als een tweede vader voor haar. Op een dag mogen de nichtjes mee naar een Aj...