"Hey Lin" glimlacht Frank als hij de deur opendoet "hey" zeg ik en ik geef hem een knuffel. "Hoe gaat het?" "Ja gaat wel, met jou?" "Met mij gaat het goed, kom binnen" zegt hij en hij loopt door naar de woonkamer. "Wil je wat drinken?" "Ja graag" zeg ik en ik ga aan tafel zitten.
"Dus wat wou je zeggen over het trainingskamp?" Vraagt hij als hij tegenover me zit "nou je weet toch wel die ene jongen die achter de balie zat?" "Ja van wie je de bloemen en dat briefje had?" Vraagt hij "ja die ja nou hij heet dus Bas en hij heeft me bedreigt en hard handig aangeraakt" zeg ik starend naar de tafel "wat heeft hij allemaal gedaan dan?" "Ik moest hem zoenen of m'n nummer geven en als ik steeds zei dat ik het niet zou gaan doen werd hij boos maar heel vaak was Jackie, Davy of Nicolaï er op tijd bij" zucht ik "waarom zei je daar niks?" "Omdat het niet mocht van hem, als ik het zou vertellen zou er iets gebeuren waar ik niet blij van zou worden" "ik ga een aanklacht maken bij het hotel oké?" Ik knik en hij geeft een bemoedigend kneepje in m'n hand.
"Oh my gosh dat is Nicolaï Boilesen" zegt Emma een meisje die bij mij op dansen zit. Ik kijk om en zie Nicolaï en Davy lopen, ik kijk snel om naar m'n danseres die druk bezig is en ik ren op Nicolaï af. "Hey wat doen jullie hier?" Vraag ik verrast "bij jou kijken" glundert Nicolaï en ik geef hem een kus. "Lindy komen" zegt de danseres "ga maar dansen" grijnst Nicolaï en snel loop ik terug. "Is hij jouw vriend?" Vraagt Emma met grote ogen "ja dat is hij" grinnik ik en ik werp nog even een snelle blik op hem. Hij knipoogt en ik voel mezelf weer blozen "oké één, twee drie, en vier" roept Annemijn, de lerares.
"Oké dames goed gedaan en tot volgende week" zegt Annemijn en dan loop ik naar Nicolaï en Davy. Davy geeft me een high-five en Nicolaï geeft me een kus. "Ik heb genoten van je" grijnst Nicolaï en ik sla hem tegen z'n arm, "hier Lin je tas" "oh dankje Em, ehm jongens dit is Emma" zeg ik en ze geven elkaar een hand. "Ik heb een verrassing" glimlacht Nicolaï en hij wenkt naar iemand achter hem en ik zie gewoon een mini Nicolaï deze kant opkomen. (Eigenlijk zijn de onderstaande gesprek in het Engels maar ik doe het gewoon in het Nederlands want er zullen vast mensen zijn die wat minder goed Engels kunnen X)
"Hey ik ben Mikkel, Nicolaï zijn broertje" ik schud hem de hand "leuk je te leren kennen, ik ben Lindy en Nicolaï heeft hele leuke dingen over je verteld" glimlach ik. "Ik ga me even omkleden jongens, ik kom zo terug" zeg ik en ik loop naar de kleedkamers."Je kan echt heel goed dansen" zegt Mikkel als we in Nicolaï z'n huis zijn "Awh dankjewel" glimlach ik. "Nicolaï heeft elk moment dat jullie samen zijn geweest verteld en dat het begon bij een training en de zoen in het zwembad en de straf die jullie kregen" "ja dat was best schamend" lach ik. "Ik vind het wel leuk, eens iets anders dan die standaard verhalen van iedereen" glimlacht hij.
"Het was echt een hele gezellige avond maar ik ga naar huis" zeg ik "waarom blijf je niet slapen?" Vraagt Mikkel "dat vind Nicolaï vast niet erg" glimlacht hij. "Sorry Mikkel maar ik heb m'n ouders beloofd Rody uit te laten vanavond want hij is van mij" "hij beet Nicolaï toch in z'n vingers?" "Ja dat klopt" zeg ik lachend. "Mag ik hem een keer ontmoeten?" "Tuurlijk, ik kan morgenochtend wel deze kant oplopen als ik hem uitlaat" "afgesproken" glimlacht Mikkel "tot morgen" zeg ik "tot morgen" zegt hij en hij geeft me een kus op m'n wang. Ik glimlach vriendelijk en loop achter Nicolaï naar de voordeur. "Je broertje is echt super aardig" "het is een super leuke jongen en daarom baal ik super erg dat hij in Denemarken woont" zucht hij. "Ik snap het, vind je het wel goed dat ik morgenochtend kom?" "Tuurlijk hij vind jou ook super aardig" glimlacht hij "tot morgen dan" glimlach ik en hij drukt z'n lippen op de mijne.
-----
"Rody ga je mee?" Vraag ik en hij komt mijn kant op gerend "ik ga naar Nicolaï" zeg ik tegen m'n ouders "prima blijf je niet te lang weg voor Rody" "nee maar z'n broertje wou Rody even ontmoeten" glimlach ik, ze knikken en dan loop ik naar buiten.Na een kwartier lopen kom ik aan bij het huis van Nicolaï en wordt de deur opengedaan door Mikkel die zich gelijk op Rody stort. "Hey" glimlacht Nicolaï "hey" glimlach ik terug en hij geeft me een kus.
"Nu Rody en Mikkel toch zijn afgeleid door elkaar is het mijn kans om jou even te plagen" grijnst Nicolaï en voordat ik wat kan doen lig ik achterover op het gras. "Nicolaï stop" lach ik als hij me weer eens kietelt voor de verandering. Rody begint te blaffen en even later probeert hij weer in Nicolaï z'n vingers te bijten. "Shit ik dacht dat hij wel zou zijn afgeleid door Mikkel" lacht Nicolaï "goed zo Rody, ga baasje maar helpen" lach ik. "Kom Rody laat ze maar eventjes" zegt Mikkel en hij pakt Rody op en loopt weg. "Nawh wat een schatje is het ook" glimlach ik, "dus mevrouw" grijnst Nicolaï en hij speelt met een plukje haar die op m'n wang lag. "Dus meneer" zeg ik uitdagend, hij buigt voorover en zoent me zachtjes en liefdevol.
"Rody is moe denk ik" zegt Mikkel als hij na een lange tijd spelen met Rody bij ons komt zitten. Ik kijk naar Rody die gapend op het gras ligt. "Ik durf te wedden dat als ik nu aan de andere kant van de tuin ga liggen Rody op m'n buik komt liggen" lach ik. "Oh dat wil ik zien maar je hebt geen hondenbrokjes of zoiets toch?" "Nee ik heb helemaal niks bij me" zeg ik en ik ga aan de andere kant van de tuin liggen. Mikkel pakt zijn mobiel en begint te filmen, ik kijk naar Rody en ik zie hem opstaan en langzaam loopt hij naar me toe.
Als hij bij me is aangekomen gaat hij op m'n buik staan, hij draait nog een rondje en gaat dan liggen. Hij sluit z'n oogjes en even later hoor ik hem snurken. "Je had gelijk" zegt Mikkel verbaasd, ik pak Rody van m'n buik en houd hem in m'n armen. "Ik zei het toch" lach ik en ik leg Rody op een oud kussentje die Nicolaï heeft neergelegd.
"Wil je nog wat drinken?" Vraagt Nicolaï "nee dankje, ik ga maar eens op huis aan" glimlach ik "maar dat kan niet Rody slaapt nog" zegt Mikkel "dan til ik Rody dat is nu nog geen probleem, sorry Mikkel ik moet echt naar huis" "oké" knikt hij. Ik geef hem een kus op z'n wang en ik pak Rody voorzichtig op van het kussentje.
"Ik hou van je en tot snel" glimlacht Nicolaï als hij voor me staat bij de deur "ik hou ook van jou" glimlach ik en ik druk mijn lippen op die van hem. Als onze lippen elkaar loslaten zie ik Mikkel bij de andere deur staan en ik schenk hem een glimlach. Nicolaï kijkt om en snel trekt Mikkel z'n hoofd weg, lachend schud Nicolaï z'n hoofd en hij drukt nog een kus op m'n voorhoofd. "Oh heb je het al tegen Frank gezegd van die Bas?" Vraagt hij "ja gistermiddag" knik ik "en?" "Hij zou een klacht indienen ofzo" zeg ik "oh oké ik ga weer naar Mikkel" glimlacht hij "ja doe dat maar doei" zeg ik en ik stap naar buiten.
"Hey pap" zeg ik als ik thuis kom en ik leg de slapende Rody in z'n kooitje "hey meisje wil je morgen met de wedstrijd wat doen?" "Ligt eraan wat" zeg ik. "Ja of je de assistente van Frank wilt zijn maar daardoor mag je de hele wedstrijd naast Frank op de bank zitten" "ja is prima" zeg ik en ik pak wat te drinken in de keuken. "Oké dan doe ik Frank even een berichtje" zegt hij en hij loopt naar z'n mobiel.
JE LEEST
De jongen met het blonde haar (voltooid)
أدب الهواةDe 19 jarige Lindy de Boer is de dochter van Ronald de Boer, haar nichten Romy, Beau en Jackie zijn ook haar beste vriendinnen waar ze altijd terecht kan. Haar oom Frank is als een tweede vader voor haar. Op een dag mogen de nichtjes mee naar een Aj...