31

875 34 4
                                    

"Gaan jullie mee zwemmen?" Vraagt Mikkel en het is alweer de vierde dag hier. Gister kwam de andere familie van Nicolaï en met hun heb ik ook allemaal kennis gemaakt. "Ja is goed, we komen er zo aan" zegt Nicolaï nadat hij het aan mij gevraagd heeft.

Als we zijn aangekomen bij het zwembad loopt iedereen een kleedhokje in. Net als ik de deur dicht wilt doen komt Nicolaï m'n hokje in en gebaard dat ik stil moet zijn. Ik glimlach en trek m'n kleren uit want ik had m'n bikini toch al aan. Hij trekt z'n shirt uit en als we onze kleren hebben opgeruimd drukt hij even snel zijn lippen op de mijne. We lopen het kleedhokje uit en net als onze deur dichtvalt komt de rest ook uit de hokjes. Ik zucht even opgelucht, hij pakt m'n hand en samen lopen we achter de rest aan.

"Lindy kan ik even met je praten?" Vraagt Mikkel als we met z'n alle in het bubbelbad zitten. "Eh ja tuurlijk" glimlach ik, Mikkel staat op en ik geef Nicolaï eerst nog snel een kus voordat ik opsta.

"Dus waar wil je over praten?" Vraag ik als we op wat stoelen zitten. "Het is Else" zucht hij "wat is er met haar?" "Ik vind haar denk ik toch iets leuker dan ik dacht maar ik wil het niet tegen Nicolaï zeggen" zegt hij en hij werpt even een snelle blik op het bubbelbad. "Ah maar dat is toch leuk?" "Ja maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen" "vraag haar een keer mee uit en ga iets leuks doen" glimlach ik. "En als het een beetje tussen ons klikt, hoe kan ik haar dan het best vragen" "dat weet ik niet, het verschilt per meisje. Het ene meisje houdt van romantische en het andere meisje niet" "oké dankjewel Lindy" zegt hij en hij staat op. "Geen probleem broertje, als je nog vragen hebt kun je die altijd stellen" glimlach ik. Hij geeft me een knuffel "je bent de beste zus die er is" zegt hij tijdens de knuffel en ik glimlach even. "En jij het beste broertje" "kom dan gaan we terug voordat Nico ongeduldig wordt" glimlacht Mikkel en we lopen naar het bubbelbad waar Kenny, Gudrun en Nicolaï inzitten.

"Ik wil alles voor je zijn zoals je alles bent voor mij" zingt Nicolaï zachtjes mee met de muziek. "Je bent van mij en ik wil je nooit meer kwijt. Mijn alles alles ben jij" gaat hij verder en hij geeft me een kus op m'n wang. "Jij bent ook alles voor mij" glimlach ik, hij heeft een brede glimlach op zijn gezicht en buigt langzaam naar me toe totdat onze lippen op elkaar zitten.

Ik gil als ik word opgetild en in het water gegooid wordt. Net als ik boven water kom krijg ik een golf van water over me heen. Ik haal het water uit m'n ogen en zie dan Nicolaï boven water komen. "Sukkel" zeg ik en ik voel de eerste rilling al over mijn rug komen. "Hey noemde je me nou sukkel?" Vraagt hij en hij pakt mijn handen "dat hoorde je goed ja" zeg ik. Ik voel hoe het koude water langs me heen gaat totdat ik tegen een muurtje aankom "dat is niet heel aardig van je" zegt hij en zachtjes duwt hij zijn lippen op de mijne. "Het was ook niet zo heel aardig van je om mij in het water te gooien" zeg ik met een uitdagende blik "ik vond dat je wel wat verkoeling kon gebruiken, je bent veelte hot" fluistert hij zwoel in m'n oor. Ik grinnik wat en sla mijn armen om zijn nek "ah je hebt het koud" gniffelt hij "ja het water is hartstikke koud" zeg ik en ik druk mezelf tegen Nicolaï aan om het warm te krijgen. Ik voel zijn armen om m'n rug en ze drukken me stevig tegen hem aan.

"Ik wil je echt nooit meer kwijt" zegt Nicolaï en ik voel het water om me heen weer bewegen. "Ik wil jou ook nooit meer kwijt" glimlach ik.

De zoveelste rilling loopt over m'n rug en ik hoor Nicolaï zachtjes grinniken. "Nico dit is niet grappig" lach ik "oh jawel" ik laat hem los en kijk hem recht aan in zijn ogen met mijn armen over elkaar. Ik probeer een beetje boos te kijken wat niet helemaal lukt "je bent mooi als je nep boos bent" glimlacht hij. Hij tilt me op en zet me neer op de kant, hij komt tussen m'n benen staan en drukt een kusje op mijn mond.

"Zullen we naar het warme bad?" Ik kijk hem met een pruillip aan "oke voor uit" lacht hij en hij klimt naast me de kant op. We lopen langs het bubbelbad en zien de ouders van Nicolaï zitten. We zwaaien even en lopen door naar het andere bad.

Pratend lopen we naar het bad als Nicolaï me tegenhoud en naar het water wijst. Ik kijk goed en zie Mikkel zoenen met een meisje. "Zou ik water over ze heen gooien?" "Nee Nicolaï dat is gemeen, dat mijn vader nou zo gemeen is oké maar jij" hij lacht en slaat een arm om me heen. "Kleine broertjes worden groot" zucht hij "wie is dat meisje eigenlijk?" "Het lijkt op Else, kom we gaan wel even bij m'n ouders in het bubbelbad zitten" en hij trekt me mee.

"Waar is Mikkel?" Vraagt Gudrun "ehm hij is met wat vrienden" verzint Nicolaï snel. Ik glimlach en leun tegen hem aan, hij slaat zijn arm om me heen en drukt een kus op mijn hoofd. "Jullie gaan alweer bijna naar Nederland" zegt Kenny en ik knik "er moet weer getraind worden" zucht Nicolaï. "Het komt goed jongen, in Nederland heb je je prachtige vriendin" zijn vader glimlacht naar me en ik voel mezelf blozen. "Ik weet het, ze is prachtig, jullie komen toch zo snel mogelijk weer naar Nederland?" Nicolaï kijkt zijn ouders vragend aan "tuurlijk schat" glimlacht zijn moeder.

"Hey was het leuk met je vrienden?" Nicolaï kijkt Mikkel vragend aan als hij bij ons in het bubbelbad komt zitten. Zijn wangen kleuren een beetje rood en snel knikt hij. "Ah dat is mooi" lacht Nicolaï vermakelijk, Mikkel heeft een grote lach op zijn gezicht die hij er niet meer afhaalt.

"Zo Mikkel wij zagen je wel zoenen met Else" grijnst Nicolaï als Gudrun en Kenny even wegzijn. "Hebben jullie wat?" Vragend kijk ik hem aan "nee we hebben niks" zegt Mikkel. "Ik dacht dat je haar niet leuk vond" gaat Nicolaï verder "alleen Lindy wist het" "en je zei gewoon helemaal niks" zegt hij en beledigend kijkt hij me aan "sorry" glimlach ik. "Voor deze keer is het je vergeven" lacht hij en drukt een kus op m'n voorhoofd.

"Jullie zijn echt het leukste stel die ik ooit gezien heb" Mikkel kijkt ons glimlachend aan "en waarom vindt je dat?" Vragend kijkt ik hem aan. "Nou jullie dollen met elkaar maar toch houden jullie heel veel van elkaar en dat kan je echt heel goed zien" glimlachend kijken Nicolaï en ik elkaar aan. Ik hoor het water bewegen en als ik opzij kijk zie ik Mikkel uit het bubbelbad stappen. "Sssht geniet van het moment" fluistert Nicolaï net als ik wat wil gaan zeggen. Hij drukt zachtjes zijn lippen op die van mij, ik sluit mijn ogen en denk aan hoe geweldig Nicolaï is.

"Ik ben echt verslaafd aan je" Nicolaï speelt wat met een lok van m'n haar. Glimlachend kijk ik hem aan "gaan jullie mee naar huis?" Vraagt Gudrun "ja laten we ons gaan omkleden" knikt Nicolaï.

Als ik het hokje uitloop staan Mikkel en Nicolaï al te wachten. Ik loop naar ze toe en ga naast ze staan. Een meisje wat op Else lijkt loopt langs en zegt wat in het Deens tegen Mikkel waarna hij een kus op zijn wang krijgt. Mikkel zijn wangen beginnen rood te kleuren "uhhumh" glimlacht Nicolaï "Else dit is mijn broer Nicolaï en zijn vriendin Lindy" "hey leuk jullie te ontmoeten Mikkel heeft het vaak over jullie" zegt ze en ze schud ons de hand. "Ook leuk jou te leren kennen" glimlacht Nicolaï en ik knik instemmend.

De jongen met het blonde haar (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu