23

928 34 6
                                    

"Doei Mikkel het was echt heel gezellig met je" zeg ik en ik geef hem een knuffel "ik vond het ook heel gezellig met jou en hopelijk zie ik je snel weer" zegt hij en nu richt hij zich op Nicolaï en hij praat wat in het Deens tegen hem. "Doe de groetjes aan je ouders" glimlach ik nog als hij door de douane loopt "ga ik doen doeii" zegt hij en dan verdwijnt hij achter de douane. Ik sluit Nicolaï in m'n armen en wrijf over z'n rug "laten we naar huis gaan" zeg ik en ik laat hem los. Hij knikt en we lopen naar de auto "zou ik rijden?" Vraag ik aan Nicolaï en hij geeft me de sleutels.

Als ik thuis aankom pak ik m'n mobiel en zie een berichtje van m'n moeder
Mam: Mikkel ging toch weg en niet Nicolaï?
Ik: ja hoezo?
Ze stuurt me een artikel en ik bekijk het.
Nicolaï Boilesen met meisje gespot op Schiphol.
De drieëntwintig jarige ajacied Nicolaï Boilesen is samen met een meisje gespot op Schiphol. Het lijkt erop dat ze hier afscheid van elkaar nemen. Wat de twee op Schiphol deden is nog niet bekend en verdere informatie volgt nog.
Ik zucht even en stuur dan naar m'n moeder
Ik: Nic is gewoon bij mij op dit moment en we gingen gewoon Mikkel uitzwaaien maar hij heeft het er een beetje moeilijk mee
Mam: ik snap het meisje zorg maar goed voor hem
Ik: ga ik doen doei X

"Nico wil je wat eten?" Vraag ik "nee ik heb niet zo'n trek" "je moet wat eten" zeg ik en ik ga op zijn schoot zitten. "Ik heb meer trek in iets anders" zegt hij en hij haalt mijn haar uit m'n nek en plaatst er wat kusjes. "Je moet even wat eten" zeg ik lachend en ik zoen hem op z'n mond. "Oké" zucht hij en hij laat zichzelf achterover vallen op de bank. "Wat wil je?" "Maakt niet uit" wordt er gemompeld.

"Wil je aan tafel of op de bank eten?" Vraag ik vanuit de keuken "doe maar aan tafel" hoor ik en ik dek snel de tafel. Nicolaï komt er sloffend aangelopen en gaat tegenover me zitten.

"Het was heel lekker, ik wist niet dat je kon koken" zegt Nicolaï als hij is uitgegeten. "Ik kook weleens voor m'n ouders" zeg ik glimlachend en ik sta op en stapel de borden op. Ik geef Nicolaï nog een kus op z'n hoofd en loop dan de keuken in waar ik alles schoonmaak.

Als alles schoon is loop ik naar de woonkamer maar daar is Nicolaï niet te bekennen. Ik loop de tuin in en zie Nicolaï met zijn telefoon op een bankje zitten. Zo stil mogelijk loop ik ernaar toe en zie dat hij aan het FaceTimen is met Mikkel en er wordt Deens gepraat. Ik geef hem een kus op z'n hoofd en Nicolaï kijkt meteen op "oh hey liefje" zegt hij en hij trekt me naast hem neer. Ik ga tegen hem aanliggen en begroet Mikkel snel en daarna praten ze weer in het Deens verder. Ik pak m'n mobiel erbij en zie een update van het artikel die m'n moeder gestuurd had
(Update) Nicolaï Boilesen gespot met meisje op Schiphol
De drieëntwintig jarige Ajacied Nicolaï Boilesen is samen met een meisje gespot op Schiphol. Het lijkt erop dat ze hier afscheid van elkaar nemen. Wat de twee op Schiphol deden is nog niet bekend en verdere informatie volgt nog.
(Update)
Nicolaï Boilesen en het meisje, herkend als de drie jaar jongere Lindy de Boer, dochter van Ronald de Boer, zijn ook weer gespot bij de auto daarna. Ajax zegt dat ze beide niet van plan waren om weg te gaan dus waarschijnlijk afscheid hebben genomen van iemand. Op het instagram account van de verdediger is een foto geplaatst van hem met zijn broertje. De foto is hier te bekijken 'I gonna miss you and I see you soon' zette hij erbij.
"Wat is dat?" Vraagt Nicolaï "oh een artikel over ons dat we gespot zijn op Schiphol niks bijzonders voor de rest" zeg ik, hij knikt en pakt m'n telefoon. Hij leest het artikel door en geeft de telefoon weer aan mij.

"Kom Nico dan gaan we slapen" zeg ik als het elf uur is. Hij knikt en tilt me op "Nico wat doe je?" Lach ik "sorry dat ik zo chagrijnig ben" zegt hij en hij geeft me een kus "ik snap het echt waar, hij is ook een beetje mijn kleine broertje geworden die ik nooit heb gehad" glimlach ik en hij legt me zachtjes op bed. "Jij bent voor hem ook de zus die hij nooit gehad heeft" glimlacht Nicolaï en hij drukt een kus op m'n mond.
-----
Ik word wakker en zie dat Nicolaï nog slaapt. Stilletjes ga ik het bed uit en loop naar beneden. Ik maak een ontbijt en net als het klaar is gaat de bel. Aangezien ik in een te groot shirt van Nicolaï sta kijk ik eerst door het kijk gaatje wie er voor de deur staan maar ik zie al snel Amber en Davy staan. "Goeiemorgen vroege vogels" lach ik als ik de deur opendoe "goeiemorgen" zeggen ze in koor en ze geven me een knuffel. "Slaapt Nicolaï nog?" Vraagt Davy "ja ik zou hem even halen z'n ontbijt is net klaar" glimlach ik en ik loop naar boven.

De jongen met het blonde haar (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu