03

1.2K 39 6
                                    

Na het zwemmen ben ik me gaan douchen en nu is Jackie zich aan het douchen. Ik lig op bed met de telefoonnummers en mijn telefoon. Er staan twee nummers maar er staan geen namen bij, ik typ een nummer in mijn telefoon en sla hem op als Davy. Ik ga naar whatsapp en bekijk de profielfoto en zie een foto met Davy en Nicolaï. Daar heb ik dus niet zoveel aan, het andere nummer sla ik ook op en zet er Nicolaï bij, ook zijn profielfoto bekijk ik en ik zie een foto met Nicolaï, Davy en nog wat andere jongens. Ik zucht en stuur het nummer die staat opgeslagen als Nicolaï een berichtje 'hey ik ben Lindy, er is niks aan de hand maar er stonden geen namen bij de nummers dus ben je Davy of Nicolaï?' Ik zucht nog één keer diep en als ik hem gestuurd heb komt hij gelijk online. Ik sluit whatsapp snel af en leg mijn telefoon op bed, als ik mijn mobiel voel trillen pak ik hem en bekijk het berichtje 'hey Lindy, oh ja dat is stom...' voor de rest kan ik het niet lezen dus ik open het berichtje en lees verder '...van ons, ik ben Nicolaï X' 'dankje, dan heb ik toch goed gegokt 💪' stuur ik terug en dan leg ik m'n telefoon weer weg.

Er wordt op de deur geklopt en aangezien Jackie nog in de badkamer is doe ik open "hey Lin ik kom even zeggen dat we om zes uur gaan eten meld je het ook aan Jackie" zegt Frank "ja is goed zou ik doen" zeg ik en hij loopt naar de buren.

Als Jackie de badkamer uitkomt meld ik het haar en maak ik mezelf klaar voor het eten. Ik borstel mijn half natte haren nog even door en doe een beetje make-up op.

Als we in de eetzaal aankomen gaan we naast Romy en Beau zitten "hey meiden" zeg ik en ik ga naast Romy zitten "hey" zeggen ze terug. Langzaam aan stroomt de tafel vol en als Nicolaï en Davy eraan komen gelopen komt Nicolaï naast me zitten en Davy gaat aan de andere kant van Nicolaï zitten "hey" zegt hij "hey" zeg ik terug en dan komt Frank eraan.

Na het eten staan de meeste jongens op en vertrekken, Romy, Beau, Jackie en ik besluiten nog even te blijven zitten en ook Nicolaï, Davy, Viktor en nog wat andere jongens blijven zitten. "Zullen we straks met z'n vieren film kijken?" Stel ik voor aan de meiden "ja lijkt me leuk bij wie?" Vraagt Beau "ehm bij ons?" En ik kijk Jackie vragend aan, ze knikt "oké bij jullie" zegt Romy en alle vier staan we op waarna we naar de kamer van mij en Jackie lopen.

We pakken mijn iMac en starten Netflix op en daar zoeken we een film uit die ons leuk lijkt. Ondertussen hoor ik m'n mobiel een paar keer trillen maar ik heb geen zin om te kijken wie het is.

Als de film is afgelopen gaan Romy en Beau terug naar hun kamer, ik pak mijn oortjes en telefoon "ik ga even een rondje lopen" zeg ik tegen Jackie en dan loop ik de kamer uit. Nu pas kijk ik op mijn telefoon en zie dat ik geen berichtjes kreeg maar ik werd gebeld door mijn vader.

Als ik in de lobby ben aangekomen bel ik alvast mijn vader "hey Lindy zegt hij als hij opneemt "hey pap, je had gebeld zag ik" zeg ik terwijl ik naar buiten loop. "Ja ik dacht ik bel even om te vragen hoe het daar is" "oh ja hier is alles goed en bij jou?" "Ja ook goed, met je moeder gaat ook alles goed" zegt hij "oh dat is fijn" zeg ik en ik steek mijn hand op naar wat jongens die in de tuin zitten. Ik loop langs ze en bekijk ondertussen de tuin, het is een super grote tuin dat had ik vanaf mijn balkon al gezien.

"Ik moet ophangen meisje ik bel je gauw weer doei" "is goed doei pap" zeg ik en ik hang op. Ik zet wat muziek op en loop wat door de tuin. Ik heb bergen nooit echt een heel mooi uitzicht gevonden, geef mij maar een strand dat vind ik een veel mooier uitzicht.

"Lindy?" Ik kijk om me heen en zie Viktor achter me staan "oh hey" glimlach ik "wat doe jij hier dan?" "Oh gewoon een rondje lopen en ik werd gebeld net en jij?" "Oh oké, voor de rust" zegt hij, ik knik en kijk om me heen. "Waarom zijn jullie hier eigenlijk? We vroegen het ook al aan Frank maar die heeft nog geen antwoord gegeven" "oh dan weet ik niet of ik het mag zeggen" "ik zou niks doorvertellen dat beloof ik" zegt hij en hij zet een lieve glimlach op "oké nou vorig jaar was Frank dus op trainingskamp met jullie en Helen (de vrouw van Frank) was met mijn ouders mee op zakenreis dus waren we alleen thuis en toen hebben we met z'n vieren een feestje gehouden maar dat vonden ze niet zo leuk dus mochten we dit jaar niet weer alleen blijven" leg ik uit en hij knikt begrijpelijk.

"Zullen we weer terug lopen?" Vraagt Viktor na even gepraat te hebben over hoe hij bij Ajax is terecht gekomen "ja is goed" knik ik. "Hoe oud ben je eigenlijk?" Ik kijk even op m'n telefoon "ehm over een dag en drie uur twintig" glimlach ik "oh dan moeten we dat wel gaan vieren overmorgen" lacht hij "ach als ik thuis kom vier ik het thuis dat vind ik goed genoeg" lach ik. "Jij misschien maar ik en ik denk de rest van de jongens niet" lacht hij en dan komen we aan bij het hotel, Nicolaï, Davy en nog wat jongens zitten in de tuin en als ze me zien steek ik m'n hand op en zwaai even. Ze zwaaien terug en richten zich dan weer op een spel ofzo. "Lindy waar was je? Ik zocht je" hoor ik m'n oom zeggen "oh ik was even een rondje lopen" zeg ik "oh nou oké maar ga op tijd naar bed vanavond begrepen?" "Ja is goed" knik ik.

"Pfff Lin over een dag en een paar uur ben je al twintig" zucht Jackie "pff ja het klinkt best wel oud" lach ik. "Ohja we moesten vroeg gaan slapen van je vader" zeg ik tegen Jackie "ja klopt hij kwam hier ook langs" zegt ze en ik laat mezelf op bed vallen.
------
We worden wakker en ik doe een bikini aan en een leuk jurkje, als ik helemaal klaar ben lopen Jackie en ik naar beneden en onderweg komen we Romy en Beau tegen.

Na het ontbijt gaan de jongens trainen en met z'n vieren gaan we bij het zwembad liggen. "Dus Lin morgen is het al zover" lacht Beau "ugh ja ik weet niet of ik er nou zo blij mee moet zijn" lach ik "ach je wordt door sommige mensen volwassener beschouwen" lacht Beau, ik grinnik even en smeer mezelf nog even in waarna ik in de zon ga liggen.

Na een uur spring ik het water in en ga even zwemmen en ook Jackie, Romy en Beau springen het water in. "Wat ga je vandaag als laatste dag een negentienjarige te zijn doen?" Vraagt Romy "nou ik heb eerlijk gezegd geen idee" lach ik "misschien weet ik nog wel wat leuks" grijnst Jackie, we kijken haar raar aan "ik ga niks zeggen hoor" zegt ze snel. Ik ga het water weer uit en ga nu andersom op het bedje liggen.

"Wij gaan even een rondje lopen" zeggen Romy en Beau "prima" zeg ik en ik zie dat de jongens ook weer terug zijn van hun training.

"Hey meiden" zegt Nicolaï en hij gaat op het bedje naast me zitten "oh hey" glimlach ik. Hij trekt z'n shirt uit en ik kan het niet laten om even snel een blik op z'n lichaam te richten. "Hey" zegt Davy die nu ook komt aangelopen "heey" zeg ik en hij gaat naast Nicolaï zitten.

"Dus dames hoe oud zijn jullie eigenlijk?" Vraagt Nicolaï "negentien" zeggen Jackie en ik tegelijk en we lachen even. "En jullie?" Vraagt Jackie "drieëntwintig" antwoord Nicolaï "tweeëntwintig, jeetje Nicolaï je wordt oud" lacht Davy "ja man" lacht Nicolaï.

De jongens zijn even in het zwembad en gelijk vuurt Jackie een vraag op me af "je vindt Nicolaï wel leuk eh?!" Grijnst Jackie "hij is leuk ja" zeg ik verlegen. "Maar we mogen toch niks doen van onze vaders" zeg ik en dan komen de jongens het water weer uit en ik gebaar nog even snel dat Jackie haar mond moet houden.

"Lindy misschien moet je even afkoelen in het water want je draait door" lacht Lindy "dat is niet waar" lach ik "je kan inderdaad wel wat verkoeling gebruiken" lacht Nicolaï en hij tilt me op in bruidshouding. "Wil je me alsjeblieft loslaten?" Smeek ik hem "oké is goed" lacht hij en even ben ik blij totdat hij me loslaat boven het water. Ik gil snel voordat ik in het water terecht kom "ah Nicolaï" probeer ik serieus te zeggen wat half mislukt "ja ik moest je loslaten" lacht Nicolaï en ik spetter wat water naar hem. "Oké ik weet wel wat leuks" grijnst Jackie "Nicolaï en Lindy tegen mij en Davy" zegt ze en ze gaat op de rand van het zwembad zitten.

Na vier potjes staat het 2-2 Jackie en ik zitten op de schouders van de jongens en moeten elkaar in het water duwen. "Oké de laatste wie gaat er winnen?" Vraagt Viktor "ja wij natuurlijk" lacht Nicolaï "oké als jullie er zo zeker van zijn, als jullie verliezen moeten jullie zoenen en als wij verliezen doen we niks want Davy heeft een vriendin" grijnst Jackie. "Deal" grijnst Nicolaï en geschrokken kijk ik hem aan "we verliezen toch niet" stelt hij me gerust.

"Dat wordt dus zoenen" grijnzen Jackie en Davy en ik geef Jackie een dodelijke blik. Nicolaï draait zich om en we kijken elkaar ongemakkelijk aan "ja dan moeten we het maar even snel doen he?!" Zegt Nicolaï ongemakkelijk, ik knik. Hij zet zijn handen op mijn heupen en ongemakkelijk leg ik mijn armen om zijn nek, we kijken elkaar in de ogen en langzaam komt hij dichterbij want ja Nicolaï is langer dan mij. Als onze lippen op elkaar zitten voel ik iets raars in m'n buik en als de zoen stopt haal ik ongemakkelijk m'n armen van hem af. "Lekker Nico" lacht Viktor. "Lindy hier komen" roept Frank, ik zwem naar de kant en loop naar Frank toe.

De jongen met het blonde haar (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu