Kitap Chanmin'e dönmeye başladı
yakında biraz daha minsung'a yönelteceğim
Ha birde iki önceki bölümü bir kaç gün bırakarak yazdığım için ilk başlarını çok hatirlamadan son ve orta kısımlarını yazmıştım
O yüzden ilk başta diğer gün de ders var diye soylemisken ortalara doğru jeongin ve hyunjin'in konuşmasında hafta sonu gibi yazmışım onun için özür dilerim
Onların buluşmasını erteledim bir önceki gün perşembe bu yazdığım bölümü cuma olarak okuyun lütfen
Daha dikkatli olmaya çalışacağım ama şu sıralar çok boş vaktim yok hep geceye bırakıyorum kitap'ı bu yüzden kafam biraz dolu oluyor yanlışlarım için affedin lütfen
Zaten okunması yerlerde ama ben bayağı eğleniyorum yazarken o yüzden devam
***
Jisungun son yazdığı "Gülünce çirkin oluyorsun" mesajına minho görüldü atmış jisung'un daha çok sinir olmasını sağlamıştı.
Aslında kendisi jisung ile uğraşmayı seviyordu ama daha bir şey yapmamıştı sadece cezasını çekmesini istiyordu ona göre bir şeyler seçiyordu.
Fakat bu cezalar yüzünden bunca hakareti bir öğrencisinden duymak onu anlamsızca kırıyordu. Hak etmediği sözler duyuyor çoğunlukla kendi zararlı çıksa bile jisung'un egosu yüzünden gene olay minho'ya patlıyordu.
Jisung hem suçlu hem de güçlüydü, Minho bu duruma sessiz kalmaya çalışıyor 'ergenin teki işte' diye geçiştiriyordu.
Ki çoğu zaman başarıyordu da.
Seungmin ve jisung bebek yaşlarından beri birlikte büyüdüklerinden sebep benzer özellikleri almışlardı, ikisi de çok konuşuyordu. En kötüsü buydu çünkü chan ve minho 1'e 2 savaşıyorlardı.
Jisung minho'ya yazdığında bazen kendisini savunacak bir şey bulamayıp öylece kaldığında telefonu seungmin'e veriyor aynı şey seugnmin ve chan arasındaki konuşmalarda da oluyordu.
Minho ve Chan bunu fark etmiyorlardı ama aslında fark bariz belli oluyordu, seungmin ve jisung bu konuda çok eğleniyorlardı.
Gelelim dün neler yaşandığına, hyunjin o gece jisungda kalmış beraber minho'ya baya bi' giydirmişlerdi. Seungmin jake'e kızıp onu gönderdikten sonra neler yaşadıklarını anlamayıp gece boyu gözüne uyku kondurmamıştı ama en sonunda 4 gibi uykuya esir düşmüştü. Felix changbinden bir çalışma programı almış ve ağır çalışma programı yüzünden gece geç saatlere kadar koç'unun ona özel tuttuğu özel hocası changbin ile spor salonunda uzun süre çalışmışlardı.
Felix eve gelir gelmez kendini yatağa atmış Direkt kendini derin bir uykuya bırakmıştı, haftalardır içinde tuttuğu bütün stresini bu antrenmanda atmıştı bu yüzden pamuk gibi hissediyordu.
Jeongin ise sonunda mahçupluğunu bir nebze de olsa geçirebilecegi için kafasını boşaltıp gece geç saatlere kadar ders çalışmıştı, sabah uyandığında masasında uyuya kaldığını anlayınca biraz uzulmustu çünkü beli bayağı ağrıyordu.
Yakında gerçekleşecek bir kaç turnuva listesinden hyunjin'in sınıfını öğrenmişti, sabah oraya gidecek ve hyunjin ile konuşmaya calisacakti. Tarzı, konuşma şekli ve özellikle kokusu onu etkilemişti.
Jeongin yönelimini daha küçük yaşlarda, orta okulda sınıfındaki bir çocuğa "kız olsam bu çocukla sevgili olurdum" dediğinde fark etmişti. Tabii bunu tak diye değil bir kaç kere daha bu çocuk yüzünden zor durumda kaldığında hatta istemeden kendine dokunup ereğe getirdiğinde anlamisti.