Başlamadan önce size kafamda kurduğum lanayı göstermek istiyorumLana, 25 yaşında. Kendisi bir melez, annesi koreli babası ise İngiliz. Minho ile aileleri sebebiyle tanisiyorlar, Lananin babası ve Minhonun babası neredeyse en yakın arkadaşlar ve bir fabrikanın ortaklarindanlar.
Kendisi "pick me" sayılabilecek bir kişiliğe sahip ve bunu daha çok çocukluk aşkı olan minhoya karsi kullanıyor. Korenin o kızlarını daha önce dizilerde görmüşsünüzdür, isim vermek istemem ama bazı idoller de öyle.
Çok kırılgan davranan, hemen küsen, dudaklarini bükerek konuşan, yemekleri nazik yiyim derken korkunç bir miymiylikta davranan kişilerden bahsediyorum..
Lana onların biraz daha hafifletilmis, aksanı farklılaştırılmış, davranışları bir tık daha olgun ve çok okumuş, soylu olan versiyonu.
Minhonun olan bütün sevgililerinin gözünden 'manitanın kardeşim dediği kaşar' olarak görünse de minho onu küçüklükten tanidigi için çok da öyle yaklaşmiyor.
Eğer bu şekilde hayal etmediyseniz ya da sevmediyseniz kendiniz nasıl istiyorsanız o şekilde düşünmeye devam edebilirsiniz.
***
Tüm ekip toplanmış şehire inip bir alışveriş merkezine girmişlerdi.
Seungmin her yerde kolye ararken minho da bulduğu şeyleri çaktırmadan seungmine gösteriyordu.
"Bu nasıl sence?" Minho o kadar çok kolye göstermişti ve hepsi o kadar kötüydü ki artık seungmin'in sabrı kalmamıştı.
"Ya yeter ben sana buluca- aa bu güzel lan. Aferim he" seungmin kopek sever gibi minhonun kafasını patpatlayip minho daha neler olduğunu anlamaya çalıştığı sırada ordan uzaklaşmıştı.
"Tamam durma git öde çaktırmadan, ama şimdi takma ben sana soylicem ne zaman olduğunu."
Minho kafasını sallayıp etrafına baktı, jisungun arka taraftaki kurdeleli tokalara baktığını gördüğünde gülümsedi.
Ona fark ettirmeden kasaya ilerleyip elindeki yeşil taşlarla ve deniz kabuklariyla süslenmiş tokayi ödedi.
Hediye paketini de ihmal etmeden belindeki postacı çantasına yerleştirdi.
İşini halledip kafasını kaldırdığında Lana ve jisungun tokalara bakmaya devam ettiklerini gördü.
Çok tehlikeliydiler çünkü eğer Lana jisunga minhodan hoşlandığını söylerse muhtemelen bütün plan alt üst olacaktı.
Minho tedirgin şekilde onları izlerken kafasını kaldıran jisung ile göz göze gelmişlerdi.
Jisung gülümsediğinde minho karşılık verip gözünü kırptı. "Hocam şunlara baksanıza çok tatlılar!"