Gorev tamam.

27 3 0
                                    

"Ya ben yürümek istemiyorum nolurrr"

Jisung ağrıyan bacakları yüzünden biraz topallayarak yürüyerek önden yürüyen topluluğa seslendi.

Bacakları baya ağrıyordu, dayanılamayacak gibi değdi ama topallamasina neden oluyordu.

Bilen bilir Kas ağrısı çekilmez oluyor, hele de diz kapağının arka tarafındaki bağ kısmı öyle ağrıyordu ki tam açamiyordu.

Diğerleri öyle egleniyordu ki jisungu duymuyorlardı.  Arkadan paytak paytak ilerlemeye çalışırken arada bir durup bacaklarını ovalıyordu.

Sorgu odası

Seungmin 12-E
Jisunga yardım etmeyi
düşünüyor musun? @cukkenari (minho)

Sen
Jisung Ne diyor ki

Seungmin 12-E
Lan

Yarım saattir arkada yalvarıyor çocuk

Sen gerçekten mi duymuyorsun?

Ben taklit yapıyorsun sanıyordum amk

Amcik siktir git bir şeyler yap şuna

Sen
Olm

Ne yapacam

Topalliyor bu

Bekle aklıma bir şey geldi

Gözleri dolmuş bir şekilde ilerleyen jisung bu sefer mizmizlanmak ile alakalı olmayarak gerçekten canının açısından gözleri dolmuştu ve o yüzden yavaş yavaş arkadan yürüyordu.

Aslında bi yandan çok bir şey yapmak istemiyordu sonuç olarak hala biraz sinirliydi.

Bir kaç dakikanın ardından tesadüfen olmuş, minhonun dikkatini çekmiş gibi bir senaryo oluşturup oynamaya başlamıştı minho.

"Jis, ne oldu?" Yavaşça yanına ilerleyip jisungun yanına geldi.

Jisung dolu gözlerini minhoya çevirip sessizce konuştu, "bacağım çok ağrıyor öleceğim şimdi, nolur geri otele donelim."

Minho jisungun topalladigini görmüştü ama dolu gözlerini görünce işin ciddiyetini algılamıştı. Konuşurken çenesi titriyordu açıdan.

Kimine normal gelse de jisungun canı çok tatlıydı ve ona göre gerçekten bacakları dehşet bir ağrı içindeydi.

Yorgun görünen bedenini yavaşlatti ve elini minhonun koluna koydu. Biraz soluklanmak istiyordu.

Minho karşılık verip elini jisungun beline doladı ve ayakta kalması için onu destekledi.

Tüm dikkatler ona döndüğünde herkes geri donelim fikrine katılmıştı çünkü saat neredeyse sabah 4.30 olmak üzereydi, Ayrıca etrafta da kimse yoktu.

Hiç bilmedikleri bir yerde 6 kişi önde 1 kişi de arkada topalliya topalliya yuruyorlardi.

Geri dönme yoluna ilerlerken jisungun yürüyüşü çok yavaş olduğu için diğerleri de minho ve jisunga ayak uydurup küçük adımlar ile konuşarak bazen ise susup hem nefeslenmek hem de anın tadını çıkarmak için sessiz kalıp durarak acele etmeden yuruyorlardi.

closer to you Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin