"Han cidden çok iğrenç konuşmuşsun, adami en kötü noktasından vurmuşsun hemde annesinin ölüm yıl dönümünde."
Felix daha önce görmedikleri iğrenen sesi ile konuştu. "Ya ben ne bileyim ağzıma geleni saydirdim, tamam özür dilerim merak etme."
Jisung cebinden telefonunu çıkartıp sıranın arkasına yasanmıştı.
Minho&jisung
Aptal jis
Beni odana çağırLimon minho
Gene başlıyoruz...Neden?
Aptal jis
Öyle olması gerekiyor da ondanLimon minho
Üstüme saldırmazsın değil mi?Aptal jis
Kes beLimon minho
Ne o? Bu sefer kimden vuracaksın beni?Annem? Kedilerim ? Ya da gene eski karimdan mi?
Merak ettim doğrusu.
Uzak dur benden, yetmedi mi bu kadarı?
Aptal jis
YettiÇağırıyor musun ben mi geleyim?
Tmm çok ağladın söz bir daha zorbalık yapmicam size
Ne diyordunuz siz?
Aptal jis sözü
Limon minho
Bana zorbalık yapamazsın ki yapamıyorsun da zaten.Ayrıca senin şu "aptal jis sözüne" Hiç güvenmedim
Aptal jis yazıyor...
Limon minho
Tamam sus.Yalvaririm sus ya.
Bekle nöbetçi öğrenciyi gönderiyorum.
Aptal jis
Adam ol |✌🏼
Bir kaç dakika sonra nöbetçi öğrenci olarak görevlendirilen jimin sınıfa girip izin kağıdını uzatarak jisung'u minho'nun odasına-odası denemez, mutfak atölyesinde ki arka odaya kendine bir çalışma odası yapmıştı- götürmüştü. "Teşekkürler jimin, çıkabilirsin."
Minho sakin sesi ile söylediği şey ile jimin kısılan gözleri ile gulumsemiş ve dışarı çıkmıştı. Fakat çıktığı anda minho gülümseyen suratını düşürmüş ve oldukça ciddi bakışları ile üstten jisung'a bakmisti.
Boğazını temizleyip ayaklandı, sandalyesini düzeltip masanın önüne ilerledi. Masanın ön kısmına yaslandı, kollarını bağladı ve ayaklarının uçlarını çapraz hale getirdi. Tekrardan jisung'a döndü ve başlaması için elini 'başla' der gibi gösterdi.
"Özür dilerim" Hiç düşünmeden öylece söylediği şey ile jisung da şaşırmıştı. Minho bir saniye bekledi ve kafasını öne eğerek burnundan gülümsemişti. "Daha önce de söyledim diye hatırlıyorum. Özür kabul etmiyorum. Şans'a bak senin başka söyleyecek şeyin yok gibi."