ilk buluşma

90 12 1
                                    

"Tamam bak daha yarım saat var jisung. Bekle niye kosturuyorsun? Hayatımın ilk randevusu değil ya. " hyunjin onu sürükleyen jisung'a bıkkınlıkla konuştu.

"Sussana lan, dur.  Heh bakayım sana bi güzel güzel." Omuzlarında olmayan tozları silkelerken gülümsedi.

Parkın kapısına geldiklerinde etrafa bakindi "şuna baksana birileri de fazla heyecanlı davranmış." Kafasıyla bomboş parkın içinde bir bankın önünde saniyede bir yürüyerek dönen, kırmızı kareli gömleği, mavi baggy jeans'i giyinmiş gözlüklü çocuğu gösterdi.

Hyunjin kıkırdamış ve derin bir nefes alıp yanına yürümeye başladı. "Buluşma saatimize daha yarım saat var." Diye ona geldiğini haber eder gibi seslendi.

Jeongin hızla arkasını döndü ve ona doğru gelen bedene baktı. "Aynen öyle, Sen neden buradasın o zaman?" Dedi dalga geçer şekilde.

"Biraz hızlı davrandım sanırım, sonuçta kimse bekletilmeyi sevmez. Umarım bekletmedim, geldiğini söylemedin."

Jeongin sevimli şekilde gülümseyip etrafına bakindi "Hayır bekletmedin, Ayrıca bu parkı bu saatlerde boş bulmak zordur. O yüzden boş görünce tadını çıkarmak istedim" Dedi

Hyunjin kafasını salladı ve banka oturdu, jeongine bakıp yanını işaret etti." O zaman birlikte çıkartalım tadını nasıl olur?" Jeongin yanına oturup kafasını gökyüzüne çevirdi ve batmaya baslamis güneşin etrafına baktı.

Gördüğü yeşil uçurtma ile parmağını onun olduğu yöne çevirdi." Başkana çok guzel"

Hyunjin parmagin gösterdiği yere baktı, daha sonra ise ipi takip edip kimin uçurduguna baktı. "Uçuranlar da öyle"

Jeonginde aynı hyunjin gibi ipi takip etti ve ipin ucunu tutan tatlı çifti gördü. Yaşlı çift hala genç hallerini aratmayan enerjileri ve sevgileri ile uçurtmayı uçuruyorlardi.

İkili bir süre batan güneş ve çifti izledikten sonra hyunjin ayağı kalktı "Hadi kafeye gidelim, ısmarlama sözünden kaçamazsin" Dedi ironi olduğunu belli eder şekilde.

Jeongin şaka olduğunu anlamış gülmüştü, ayağı kalkıp yavaşça yürümeye başladılar. Jeongin "Şey, istemesemde haberi gördüm. Arkadaşın jisung, kötü olmalı.  Benim hakkımda böyle haber olsa büyük ihtimal Depresyona girerdim"

Üzgün olduğu belli olan sesi ile konuştu. "Onların minho ile ilişkileri yok, hatta jisung ondan nefret ediyor. Haber onu cidden sinirlendirdi ama fazla takmadı sanırım. Şu woojin var ya, habere kaynak olan"

Jeongin kafasını salladı "ondan uzak dur, o cidden iğrenç birisi. Söylediği her şey yanlış." Dedi açıklamak istercesine.

"Evet belli oluyor, zaten 12lerden biriyle konuşmam yani sen dışında. Çoğu fazlaca tehlikeli." Dedi gülerek.

Hyunjinde ona katılarak güldü. Kafenin önüne geldiklerinde boş olan herhangi bir masaya oturdular. "Pazartesi günü woojin için kötü olacak gibi"

Garson geldiğinde ikisi de kahvelerini aldılar ve konuşmaya devam ettiler "Bence de doğrusu o, sizi bu anlattığın kadar rahatsız ediyorsa ve Jisung hyung'un ağlamasına sebep olduysa uzaklaşması daha iyi olur. Şey müdür arkadaşınız gibi çok zorlanacaginiz sanmiyorum. Konuşursanız çabucak hallolur bence."

Hyunjinde ona katıldığını belli etti. Böyle yaklaşık 3 saat neredeyse her konu hakkında konuştular. "Benim çok uykum geldi, gece sabahladım ders çalışmak için. Bu gün için teşekkürler." Dedi jeongin

"Asil ben teşekkür ederim." Ayağı kalktılar ve jeongin hesabı ödedi. Hyunjin o sırada kapının önünde bir sigara yakmış onun son nefeslerini çekiyordu.

"Geldim" duyduğu ses ile sigarasından bir nefes daha çekti ve küllüğe bastırıp söndürdü.

"A içiyor musun? Hiç fark etmemiştim, hiç kokmuyorsun aksine çok güzel kokuyorsun" hyunjin kikirdamisti.

"Teşekkürler, sende bebek gibi kokuyorsun jeongin."

"Teşekkürler hyung. Ben gidiyorum o zaman."

"Eve birakmami ister misin? Saat geç oldu."

Jeongin tedirgince gülümsedi "hayır, mahalleli çok korkunç her an dedikodusu çıkabilir. "

Hyunjin sesli şekilde güldü ve kollarını açtı. Jeongin onun boynuna hyunjin ise jeongin'in beline sarıldı.

Skzoo

Okunmamış 678 mesaj*

Sen
Ne yazdınız lan bu kadar?

Jisung
Aha geldi

ANLAT

DÖKÜL ÖPÜSTÜNÜZ MÜ

Sen
Hayır?

Jisung
He tüh.

Üzüldüm

Sen
Kahve içip sohbet ettik jisung

Ayrıca çok tatlı

Cidden bebek ekmek gibi

Seungmin
Oha aşık mı olmuş

OHA AMK

HYUNJIN ASIK OLMUS??

Sen
Öyle bir şey demedim?

Lilix
Dedin?

Sus aşıksın işte

Belki bu gruba jeongini de almalıyız?

Sen
Ne
Hayır?

Lilix kişisi 'Yang Jeongin' kişisini skzoo grubuna ekledi.

Yang jeongin
Merhaba?

closer to you Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin