Travma

52 6 0
                                    

!!!!!!!
Şiddet ve belki tetikleyici unsurlar içerebilir isteyenler geçsin bu bölmü. Jisungun küçükken yaşadığı ve şu an minhoya karsi beslediği korkaklığın sebebi olan olayı anlatıyor. Oldukça üstü kapalı ve masum anlatmaya çalıştım.
!!!!!!!


***

"Sende sarhoşken ve o güzel yanakların kızarmışken çok tatlı görünüyorsun bebeğim"

Minhonun eli jisungun saçlarindaydi. Aslında jisung uyumak istemiyordu ama minho içine huzur dolduruyordu.

"Jis."

Kafasını kaldırıp minhonun suratına baktı, "hm?"

"Hani dedin ya 'neden benimle bu kadar ilgileniyorsun' diye" kafasını salladı jisung.

"Peki sen neden benden bu kadar kaçıyorsun?" Jisung anlamamış suratla yüzüne bakmaya devam etti.

"Ha?"

"Yani.. tüm öğretmenlerine karşı çok mesafelisin jisung, chan'a, jay'e, bana ve diğer hocalarına. Onun dışındaki görevlilere ve diğer insanlara olduğun gibi davranırken neden bize korkarak yaklasiyorsun?"

Saygı bakımından bu normal bir şey, yani herhangi birisi böyle davransa kimse sorgulamaz çünkü diğerleri normal insanlar olsa bile minho ve ya saydığı diğer kişiler onun öğretmeni, saygı göstermek zorunda olduğundan oldukça normal.

Fakat bahsettiğimiz kişi jisung, şimdiye kadarki bölümlerden çoktan anlamışsınızdır ki jisungun kitabında saygı diye bir şey yok.

Jisung biraz dik oturur konuma geldi. Kaşları catilmisti çünkü bu konu hakkında konuşmayı sevmiyordu.

Jisung diklesince minho da elini çekmiş ve jisungu izlemeye başlamıştı.

"Kim söyledi korktuğumu? Ne anlatıyorsun? Kapat konuyu seni ilgilendirmez."

Jisung gene aynısını yapıp aralarını eski hale getirip belirli bir duvar ördü aralarına.

Fakat minho jisungun sarhoşlugundan avantaj bulup neler olduğunu öğrenmeye niyetliydi.

"Yavru, yanlış bir şey söylemedim. Bana neler olduğunu, nedenini söyle bende sana karşı öyle davranayım, nasıl fikir?"

Ellerini jisungun ellerinin üstüne koyup tutmuştu.

Jisungun titreyen elleri geri çekildiğinde minho seungmin'in sadece 'onun üstüne gitme, onu tetikliyorsun ve yıllardır kaçtığı travmasini geri yaşatıyorsun ' diye üstü kapalı açıkladığı konunun gerçek ve açıklıyor oluşunu anlamisti.

Minho jisungun koyduğu duvara ayak uydurup teslim olmuş gibi ellerini kafası hizasında kaldirdi. "Peki, temas yok. Sen nasıl istersen, fakat lütfen güzelim."

Jisungun titreyen ellerine ve vücuduna bir de yaşlı gözlerini eklemisti.

İşlerin ciddiye bindiğini fark eden minho biraz daha geriye gitti.

Jisung belkide sarhoşluğun etkisiyle belki de gerçekten istediğinden minhoya, güvendiği limana anlatmaya karar vermişti.

Ki bunu felix ve hyunjin dahil yakın olduğu seungmin dışında kimse bilmiyordu.

Seungminde zaten o zamanlar hep yanında olduğu için fark edebiliyordu.

"İlk okuldayken.." minho jisungun anlatacağını anladığında dikkatini dagitmamak için neredeyse nefesini bile tutmuştu. "Sınıf öğretmenimiz 3. Sınıfta değişmişti ve yeni bir hoca geldi."

closer to you Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin