A0 türkce birinin fik yazmasi cpk zor biliyor musnuzMinho&Jisung
Limon minho
Ders boyunca ağladın.Aptal jis
Hayır
Kafamı koyup uyudum hocamLimon minho
Hıçkırıkların yüzünden titiryordun?Kimin sadece uyuyup kimin ağladığını kolaylıkla ayırt edebiliyorum.
Özellikle senin gibi bir şey saklayamayan kötü yalancı çocukların yaptığı şeyleri.
Aptal jis
Canım sıkkındıLimon minho
Neden?Aptal jis
ÖylesineLimon minho
Kolay ağlayan birisi olduğunu biliyorum yıllardır derslerimin yarısında ağlıyorsun, ama bu daha farklı.Ciddi olduğu belli, bu kadar kötü görmemiştim hiç seni.
Aptal jis
Önemli bir şey değil hocam teşekkürler endişelendiğiniz için ama cidden paylaşmak istemediğim bir şeyDuydunuz öğretmenler zili çaldı, derse hazirlansam iyi olur
Size de dersiniz varsa iyi dersler
Limon minho
Dersiniz boş ve ben dolduracağım.Masamın yanına sandalye çek konuşacağız.
Aptal jis
Hocam gerçekten gerek yokLimon minho
Aptal jisUğraştırma çantamı alıp geliyorum
Aptal jis
OfffJisung'un ağlama sebebi woojin'in gene ve gene aynı eski zamanlarda olduğu gibi nereden vuracağını bulmuş ve onun gene moralini bozmuştu. Ardından okuldan kaçmış ve hannah'ın yanına gidip ona yalakalık yapmaya başlamış, hakkında bilgi topluyordu.
O ayrı bir konu.
Han sinirinden ve yaşadığı dejavu halinden uzun süre ağlamıştı. Gözleri, dudakları ve burnu şişmişti.
Minho sınıfa girdiğinde jisung gerilmisti, genel selamlarını verip minho masaya oturdu ve bir süre hiç bir şey demeden yanındaki somin'e hala gözleri dola sola anlattığı şeyi olduğu kadar dinlemeye çalışmıştı.
Konuya az çok hakim olduğunda jisung'u yanına çağırdı "Jis, yanıma gelir misin? Bir sandalye çek"
Herkes bir anda susmuş bir jisung bir minho'ya bakıyordu. Jisung yerinden kalkıp en öndeki boş sıranın sandalyesini yerde sürükleyerek minhonun önüne getirdi ve oturdu.
Minhonun zoruyla anlatmaya başlamıştı.
Skzoo
Seung
Hocam eviniz yanıyor