Tamam hallederiz

35 6 1
                                    

GELDIM

***

"Çok güzel.. "

Minho nefesini kontrol etmeye çalışırken jisung fark etmeyip kolyesinde parmaklarını gezdirerek istemeden dikkat çekmeye devam ediyordu.

Chan uzun yıllardır minhoyu tanidigi için bunun zor olduğunu anlayıp sonunda dayanamayıp yanlarına gitti.

"Nabersiniz gençler?" Minhonun dikkatini kendine yöneltmek için omuzuna vurdu.

"Hocam bakın! Minho almış çok tatlı değil miii??" Chan kikirdamis ve şaşırır gibi yapıp övgüler yardırmaya başlamıştı.

Fırsattan ziyade minho ise koşar adımlarla tuvalete ilerleyip kendine gelmeye çalışmıştı.

Çok yükselen bir insan değil, genel olarak o tarz muhabbetlerden, hareketlerden ve ya tahrik edici herhangi bir şeyden hoşlanmayan bir yapısı vardı.

Ya da o öyle dusunuyordu.

Ama boyun onun kırmızı cizgisiydi, özellikle jisung gibi dikkat çeken bir yüzü taşıyan, damarları az çok belli olan, beyaz denilebilecek tona sahip bir boyun onun için dayanılmazdı. Ne bu adam vampir mi derseniz eğer... hayır yanlış fic.

Üstüne üstlük han'ın alışık olmadığı o bıcır bıcır hali de katıldığını düşündüğünüzde  minhonun halini anlamanız çok zor olmaz..

Biraz daha kendine geldiğinde girdiği tuvalet kabininden çıkıp aynaya yaklaştı. Kızaran kulaklarını ve yüzünü hemen su ile buluşturup dindirmeye çabaladı.

İse yaramış olacaktı ki kızarıklık normal rengine dönmeye başlamıştı.

En son derin bir nefes alıp masaya geri dönmeye karar kıldı.

Adımları deminden ziyade yavaş yavaş ilerlerken görüş alanına giren masaya gözlerini gezdirdi,

Herkes orda değildi ve bunu sorguladığı sırada çoktan masaya gelmişti.

"Diğerleri nerede?"

"Hesabı ödemeye gittiler, herkes kendi yediğini ödesin diye düşündük. " Dedi felix cuzdanini kapatırken.

Minhonun ağzından ~

Kafamı sallayıp çantama yöneldim, elimi attığımda gelen kağıt parçasının ne olduğuna bakmak için açtım,  eğer çöpse kasanın yanındaki çöp kovasına atacaktım

'Bu gün belli ki yalnız kalamayacagiz, düşünüyorum ki gece otelin havuzu açık olur, öyle duyumlar aldım.. biraz takılmaya ne dersin? Sana bir kaç şey demem lazım. İkimizin baş başa olması gerek. 12.30da kapalı havuzda bekliyor olacağım oppa!!

~Lana'n '

Okudukça gözlerimin büyüdüğünü hissettiğim notun sonuna geldiğimde biraz baka kaldım. Ne yapacağımı düşünürken kağıdı buruştumak amacıyla elimi kapattım.

Gerçekten naneyi yemiştim..

2 seçeneğim vardı, ya gidip seunmin'e söyleyip lanaya ihanet edeceğim ya da o havuza gece inip jisung'a ihanet edeceğim.

closer to you Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin