10.Bölüm:Karşılaşma

68 5 0
                                    

Şarkılar:Love Theme From "The Godfather"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Şarkılar:Love Theme From "The Godfather".
I Feel Like I'm Drowning.
Renegade.

...
Arkamızda hiçbir iz bırakmamak için plakasız,eski bir arabayla dedemin attığı konuma gitmiştik.
"Sen hiçbir şeye karışma ve beni burada bekle. Sana işaret verince gel"dedim
"Tek başına halledebilirsin değil mi bro?"
"Neyi halledemedim?"
"Doğru... Hadi aslanım benim!"

Villaya öylece elimi kolumu sallayarak giremezdim. Bu yüzden çitlerin üzerinden atladım.
Korumalar bir ses duyunca etraflarına bakmaya başlamışlardı.
Hemen kendimi ağacın gövdesine yasladım.
"Duydunuz mu sesi?"
"İlaçlanması gerek buraların,farelerle uğraşıp duruyoruz birde"

Kendi aralarında muhabbete dalınca evin arka tarafına doğru sessizce yürüdüm. Hızlı ve sessiz olmalıydım.
Evin duvarına yaslanıp etrafı kontrol ettikten sonra evin içine doğru baktım.
Burası oturma odasıydı ve boştu. Cam,sürgülü kapıyı sessizce açtım ve içeri girdim.
"Neymiş Dilara? Bana karşı gelmiyormuşsun değil mi? Bana karşı gelirsen sonuçlarına işte böyle katlanırsın!"
Ve bir tokat sesi,ardından ise bütün evi inleten bir çığlık...
"Ne yapacağız biz? Sıra bana geliyor,çok yoruldum artık..."
O soktuğumun piçi duymasın diye sessizce konuşuyorlardı.
"Sarışın bomba,gel bakalım sıra sende!"

Merdivenlerden ses gelince koltuğun arkasına saklandım.
Gizlice gelen kişiye baktım.
20'li yaşlarda bir kızdı. Eliyle yanağını tutuyordu ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
"Allah'ım sana sığınıyorum. İnanıyorum bir gün buradan kurtulacağım. Bir gün..."dedi

Evden biriyle iş birliği sağlamam gerekiyordu. Bunun için hızlı olmalıydım.
Saklandığım koltuğun altından çıktım. Kız çığlık atacakken elimle hafifçe ağzını kapattım.
"Sakin ol,sana zarar vermeyeceğim..."

Kız kıpkırmızı olmuş gözleriyle irkilerek bana bakıyordu. Görebildiği tek şey gözlerimdi.

"Sakın ses çıkarma,size yardım edeceğim"dedim

Kız kafasını sallayınca elimi çektim.

"Sen kimsin?"diye sordu sessizce
"Kim olduğumu siktir et,bana yardım etmen lazım"dedim etrafa bakarak. Gözlerimi dört açmam lazımdı.
"Ederim ama gerçekten bizi kurtaracaksın değil mi? Koşulsuz bir şekilde mi?"
"Evet"
"T...Tamam,ne istiyorsun?"dedi ve arkasına baktı. Kimsenin olmadığını görünce tekrar bana döndü
"O vazoyu yere fırlat ve çığlık at. Gerisi bende"dedim
"Ta...Tamam"

Gösterdiğim vazoyu eline aldı ve yere fırlattı. Sonra ise güçlü bir çığlık sesi tüm evi doldurdu.

"Dilara? Ah Dilara Ah..."
Bu o piç kurusunun sesiydi.

ATEŞLE OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin