Bir an... Bir anlığına gerçekten önümde diz çöküp bana gerçekten evlenme teklifi ettiğini düşündüm.
"Evet" dediğimde sesim kısık çıkmıştı. Sonra aslında videoda olduğumuzu ve bana gerçekten evlenme teklifi etmediği aklıma gelmişti.
Tekrardan "Evet"dedim. Bu sefer daha güçlü bir sesle söylemiştim.
Ben bunu söyler söylemez bir anda havai fişekler gökyüzünde gösteri yapmaya başlamıştı.
Cesur yüzüğü parmağıma geçirdikten sonra ayağa kalktı. Ellerimiz birbirine kenetlenmişti. Öylece birbirimize bakıyorduk.
Bu bakışma filmlerde izlediğim,öpüşme öncesi bakışmasıydı.
Gözlerim yavaşça dudaklarına inmişti. Sonra ise tekrar gözlerine...
Cesur yutkundu ve beni belimden tutup kendine bastırdı.
Hâlâ daha öylece birbirimize bakıyorduk. Buna son vermek için ilk adımı ben yapmıştım.
Dudaklarını dudaklarımla buluşturarak...Dudaklarım dudaklarına değdiği an,ne yaptığımın farkına vardım. Geri çekilecekken belimdeki eliyle beni daha da kendine bastırdı ve öpüşlerime karşılık verdi.
Ve bir şey itiraf etmeliyim ki... O gerçekten çok güzel öpüşüyordu. Sertti ve... Lanet olsun gerçekten çok güzeldi!
Dudaklarım dudaklarını keşfe çıkarken bir yandan da havai fişeklerin çıkardığı şiddetli seslerden ötürü kulağım çınlamaya başlamıştı.
Kalbimin attığını hissediyordum. Daha önce niye hiç hissetmemiştim? Kalp krizi falan geçirmiyorumdur değil mi?
Allah'ım daha çok gencim! Öpüşürken kalp krizi geçirmeyeyim...
Öpüşmeyi ilk başlatan kişi ben olduğum gibi,bitiren de yine ben olmuştum.
Dudaklarımız ayrılınca,nefes nefese birbirimize baktık.
Cesur'un dudaklarında bir gülümseme oluşmuştu. İki yanağında da çukur vardı.
Cesur'u ilk defa gülerken görmüştüm fakat sahte miydi gerçek miydi ayırt edememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞLE OYUN
Storie d'amore"Benimle evlenir misin?" Hayatımda ilk kez gördüğüm bu adamın evlilik teklifi ile başlamıştı her şey... NOT:ASİ PRENSES KİTABININ DEVAMIDIR