#31

10.4K 996 679
                                    

iyi okumalar cocuklar yorumlarınızı beklioorummmm😴😴😴

🚫smut içeriyor eğer okumak istemiyorsanız bir sonraki bölüme atlayın  önemli olan şeyleri textte geçirdim🚫

.......&.......

-> beyonce - crazy in love

yoğun bir gündü. kalacakları otele sabahtan giriş yapmış, hemen ardından da festival gününe kadar olan vakitlerini (iki gün) boş geçirmemek adına şehirde turlamışlardı. güzel vakit geçirdiğini söyleyebilirdi jungkook, ama tüm gün yürümüş olmasının etkisiyle biraz yorulmuştu.

şimdiyse yatakta uzanmış taehyung'un duştan çıkmasını bekliyor, bir yandan da telefonunda boş boş geziniyordu. arkadaşlarının gönderileri tek tek önüne düşerken çektikleri saçma sapan fotoğraflara gülmeden edememişti. "salaklar," diye mırıldandı kendi kendine.

aniden banyo kapısı açıldığında dikkati hızla dağılırken gözleri o tarafa doğru kaydı. taehyung, elinde minik bir saç havlusuyla saçlarını kuruluyor, bir yandan da ona görebileceği en çekici manzaralardan birini sunuyordu. altına siyah bir eşofman geçirmişti, üstü ise jungkook'u delirtecek türden çıplaktı.

bakışları istemsizce bir anlığına vücuduna kaydığında dudaklarını birbirine bastırdı jungkook. taehyung, esmer teni ve biçimli kaslarıyla öyle iyi görünüyordu ki bu hâli bile jungkook'un nefesini kesmeye yetiyordu. her seferinde içi gitmeden edemiyordu.

jungkook'un bakışlarının farkında değilmişçesine havluyu bir kenara bıraktı ve kendini hızla yatağa attı taehyung. "felaket yorulmuşum."

"yorucu bir gündü." dedi jungkook telefonumu bırakıp ona doğru dönerek.

"öyleydi. ama eğlendik değil mi?"

"evet, güzeldi."

taehyung "dahyun'la da bayağı kanka oldunuz." diyerek güldüğünde gözlerini devirdi jungkook. "yok öyle bir şey."

"ikinizin fotoğrafını paylaşmış ama, buna ne diyeceksin?"

"ciddi misin?"

"hmhm, bak." telefonunu ona doğru uzatıp fotoğrafı gösterdiğinde gözleri hafifçe büyümüştü jungkook'un. pekâlâ, fotoğraftan haberdardı, ama yine de paylaşmasını beklemiyordu. bu onu şaşırtmıştı.

"zorla çekti bunu."

"belli oluyor zaten, hemen asmışsın suratını." kıkırdadı esmer. "seviyor seni dahyun."

"istiyorsa sevmesin." dedi jungkook yeniden gözlerini devirerek. tamam, dahyun kötü biri olmayabilirdi, tüm gün onunla sohbet etmeye çalışmış ve iyi davranmış da olabilirdi; ama yine de içindeki hisse engel olamıyordu. dahyun'a en başında sinir olmuştu bir kere, bu yüzden onunla ilgili düşüncelerinin çok çabuk değişmeyeceğinin farkındaydı.

"şuna bak, nasıl da huysuzlanıyor hemen."

"huysuzlanırım."

jungkook'un söylediğine karşılık kolundan destek alarak bedenini ona doğru çevirdi ve flörtöz bir tavırla hafifçe sırıttı taehyung. "çok tatlı oluyorsun ama."

pillow talkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin