10.Bölüm

23 1 0
                                    

          

           Sevgili Kuzenim Firdevs 'e ithafen ...

    Hırçınlık, açgözlülük ve gurur...
İnsanı yerle yeksan eden şeyler... En basit örneği benim.

Kendimi yenilmez, tek ve en korkulası sanıyordum. Hatta bir ara Rakun'u öldirebileceğimi bile düşündüm, cevabını düşünebiliyor musunuz ? Tam bir delilik.

Aslında diyorlar ya " hayat insana büyük tuzaklar kuruyor. "
Yalan...
Ne geliyorsa insanın başına hep kendisinden geliyor.

Hırs ediyor , başına bela topluyor.
Yalan söylüyor, hep birilerinden kaçmak zorunda kalıyor.
Aşık oluyor, acı çekiyor.
Boşboğazlık yapıyor, dilini koparttırıyor.

Gördüğünüz üzere benim hikayemde ,
Benim hatalarımla başlıyor ve benim günahlarımla devam ediyor.

Bu , benim karanlık hayatıma, o simsiyah yaşamıma KIRMIZI 'nın giriş hikayesi ...

ππππππππππππππππππππππππππππ

        My Obsession _ Skillet

   Burası daha büyük ve gürültülü bir mekandı. Kırmızı , mavi ve sarı renkler kalabalığın üzerinde yanıp sönerken müzik oldukça yüksek bir baskıyla hoparlörden kulaklara doluyordu. Kalabalığı zar zor yararak ilerlemeye çalışıyorduk. Ben bile böyle mekanları sevmezken Bedel gibi bir kız nasıl her gün bunlara katlanabiliyordu hiç bilmiyorum. Git gide şüphe çekiyor bu kız. Her neyse.  Nereye gittiğimizi henüz anlayamamışken Bedel'i kaybettim birden. Tam arkasındayım halbuki. Önce biraz sola baktım. Ardından sağa... Ama bulamadım. Sonra da takmadım.

Koskoca kız , herhalde başının çaresine bakar .

Ardından oturacak bir yer ararken tezgahı fark edip ezile büzüle kalabalığın arasından oraya aktım. Ardından bir sandalyeye yerleşip bana yakalaşan barmene bağırarak

      - Bir bardak su versene.

Dedim . Adam gülürtüden anlamadığı için kulağını ağzıma yaklaştırdı bende tekrarladım.

       - Bir bardak su !

Barmen başıyla onaylayıp arkasına döndü.

Bende o sırada başımı sağa sola çevirip etrafı kısa bir bakışla kolaçan ettim ve tekrar kapişonuma gömüldüm. Gözüme siyah kalem çektiğim ve erkek gibi giyindiğim için tam anlamıyla bağımlı gibi duruyordum.

Derken tezgahın arkasına doğru konumlanmış ışıklı, bölme dikkatimi çekti.

Yeşil ve mor neon ışıklarla tek tük aydınlanan bir mekanda,  dışarda her gün karşılaştığım başı kapalı bir tip vardı.

Şaşırdım. İlgimi de fazlasıyla çekti. Böyle bir mekanda başı kapalı , etekli,  normalde erkeklerle göz göze gelmeyen birinin  bu lanet yerde ne işi vardı acaba?

Aslında şu anda bir şeylere burun sokma isteği doğmuştu içimde.

Barmenin bir bardağı önüme koymasıyla kafama diktim derken ağzıma dolaşan acayip , tarifi mümkün olmayan bir tat doluştu. Bu sıvı ağzıma girdiği gibi barmenin suratına fışkırttım.

       - Bu ne lan , sulara ilaçlama mı yapıldı da benim haberim yok !?!?

      Barmen elimdeki bezle yüzünü silip

       - Ömründe hiç viski içmedin mi be sen?!

Diye bağırdı . Bende gülüp viski bardağını havaya kaldırıp salladım.

Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin