Bilmek mi , görmek mi...Duymak mı , anlamak mı...
Susmak mı , bağırmak mı...
İnsan derin bir kuyuya mahkum etmiş kendini. Kurtuluş yolu daima fısıldansa da ne duyar, ne bilir, ne anlar...
Kör , sağır , aptal devam eder o kuyuda volta atmaya...
Bende deli danalar gibi daireler çizip duruyor daima burnumun dikine gidiyorum.
Bilmeyi cahillik, cahilliği zenginlik sayıyorum.
Aptallık !
Keşkelerle yol çiziyor , çizdiğim yolda sadece kendim yürüyorum .
Günahların yakamı silkerken gurur duyuyorum.
İyiliğe burun kıvırıp alev almışçasına kaçıyorum.
Ahmaklık !
Ben her dediğimden vazgeçiyorum .
Ben Rakun'un cehennemine girmeye hak kazanmışım. Başımdaki ezâ, peşimdeki işkence müstahak bana!ππππππππππππππππππππππππππππ
- Ne lan bu!
- İdman.
- Başlarım lan idmanına da sana da! Alayla mı ediyorsun oğlum benimle bulaşık çamaşır işi niye ben de lan!
Bedel sırıtarak girdi çalışma odasına
- Oh olsun sana beni bırakıp gitmek ne demekmiş öğren.
Dedi. Onu sallamadan Ulaş'a tekrar döndüm.
- Lan sağlam dizine bir kurşun da ben sıkarım cami önlerinde boş mendillerle sürünür durursun. Kafamı attırma ! Ben sizin hizmetçiniz değilim kırdırmayın kemiklerinizi. Anlaşma dinlemem hepinizi dizerim kurşuna asarım meydana cesetlerinizi ! Rakun'u yenemeyecek olsamda sizi ipe tek tek dizerim be!
Melodi girdi az sonra içeri. Tekerlekli sandalyesi ile karşımıza dikildi ve- Sakin ol yalnızca şaka yapıyorlar.
Dedi. O an Bedel ve Ulaş kah kah gülmeye başladı. Elimdeki iş listesini buruşturup hışımla Ulaş'ın kafasına fırlattım. Bedel'e de ayağımdaki terliği...
İkisini de ıskalasam da biraz sinirim yatıştı.
Melodi yine soğukkanlı bir şekilde devam etti.
- Abim idman için sana birkaç adam çağırdı. Yarın başlayacaksın. Ama şimdi seninle işimiz var. Gel hadi!Dedi ve odadan çıktı.
Harika bezini alıp geliyorum Charlie bekle yavrum(!) !
Peşimden giderken Ulaş yakama yapıştı ve az önce gülerken şimdi tıslamaya başladı.
- Bedel'i bırakıp gittiğin gibi Melodi'yi de yalnız bırakırsan seni öldürürüm anladın mı Z !?Elini yakamdan koparır gibi attırdım ve diş gıcırdatıp gözlerine meydan okudum.
- Ben Z yim Ulaş. Sakat bir kızı, Rakun'un eline bırakacak kadar korkak değilim. VİCDANSIZIM. YAPARIM. SEN KİMSİN , NEYİNE GÜVENİYORSUN Kİ BANA MEYDAN OKUYORSUN. SEN NASIL BİR MALSIN Kİ BENİM GİBİ BİR KATİLE CANINDAN ÇOK SEVDİĞİN SAKAT KARDEŞİNİ EMANET EDİYORSUN. BİR DAHA SÖYLÜYORUM. BEN KATİLİM. HER ŞEYİ BEKLE BENDEN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mystery / ThrillerBu benim karanlık , simsiyah hayatıma KIRMIZI 'nın giriş hikayesi... Ateş... Kan... Tüm doğrular içinde TEK YANLIŞ... Hazır olun Kaçış zamanı... Nefesinizi tutup okumaya başlayın...