1. BÖLÜM

9.5K 589 282
                                    

*Kitap, askerlerimiz ve Ölümsüz Şehitlerimize ithaf edilmiştir.*

"Gerilir zorlu bir yay
Oku fırlatmak için;
Gece gökte doğar ay
Yükselip batmak için.
Mecnûn inler, kanını
Leyla'ya katmak için.
Cilve yapar sevgili,
Gönül katmak için.."

Hüseyin Nihal ATSIZ -

*

"Geceleyin çıkar ay, askerime yol göstermek için. Yolu aydın olsun Mehmet'imin, Vatan için. Gözleri kapanmasın yiğidimin, diğer Mehmetler için.

Kanlı geceler sonunda doğan güneş, Mehmet'imi koru! Korkular söner kahramanımı görünce. Kanlar birleşir al bayrakta. Gözler dolar her biz zamanda! Kimdir al bayrağı yere indiren? Göstersin heybetini bir askere. Gölgesi kalır mı Mehmet'imin heybetinde?

Şehit anasıdır ağlayan. Gözyaşları düşer al bayrağa, oğlunun kanına karışan. İntikamı vardır askerimin! Kardeşleridir intikamını alan.."

"1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"1. Bölüm : Dilsiz Oğlan"

2003 - İzmir

"Yaaaa Salihhh," Küçük kız arkadaşının peşinden koşarken çocuk daha hızlı adımlar atarak ondan kurtulmaya çalıştı. "bende oyniyim miii?" Küçük kız Salih'in koluna yapıştığında Salih olduğu yere mıhlanarak ona koala gibi yapışmış olan küçük kıza baktı.

Salih kızdan kolunu kurtarmaya çalıştı. "Kızım bıraksana!" Ama yeşil gözlü kız bırakmamıştı.

"Salihhhh, oyniyim miiiii? Valla bilerek kendimi yere atmam bi daha Salihhhh." Kız, Salih'e melül melül bakarken Salih kaşlarını çattı.

"Olmaz Açelya. Düşer dizini kanatırsın sonra. Ayşe teyze de bana kızar." Kızdan kolunu kurtarmaya çalışırken Açelya daha da sıkı sarıldı.

"Düşmem Salihhh," Ondan uzun olan çocuğun kolunu çekiştirdi. "Vallahi düşmem billahi düşmem ki."

"Yok düşersin. Oynama."

Açelya bir anda sarışın çocuğa düşman kesilerek baktığında kaşlarını çattı. Açık, uzun saçları karman çorman olmuş, gözünün önüne düşerken o ise Salih'i itekledi. Çocuk birkaç adım geriledi ancak düşmedi.

"Hıh! Sanki sana meraklıyım bende!" Çocuğa dil çıkartıp arkasını dönüp koşarak binaya döndü. Soluk soluğa kalmışken, yüzüne düşen saçlarını elleriyle geriye itekleyip duruyordu.

KRİZANTEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin