"İçsem bir kadeh,
Hayat iksirinden.
Zamansız ayrıldım,
Bilirsin Fikriye'den...Bıkmadım ki doyayım,
O narin ellerinden...
Ümmed-i aşkım saracak seni,
Cefakâr teninden.."Mustafa Kemal ATATÜRK -
*
"Maviliğe bürünmüş güzel göğüm. Bir çift mavi göze bedel, hissi ise gönülleri fetheder. Cefası, kor alev gibidir, sefası ise soğuk, buz gibi.
Kanım donmuş benim soğukta, kardeşimin elleri ise kesilmiş ayazda. Allah'ım, nedir benim yolum? Vatan için bende kor olmuşum!
Aylarım geçer Asena'sız. Gözleri yeter ısınmama, soğuk kalpleri sarmaya.. Ben şehidim, şehit! Ne bir para isterim ne de bir beyit! Belki, sıcak bir simit, mutlu bir aile.
Benim anam da evde, soğuk oda içinde. Bekler beni pencerenin önünde, ey ana oğlun şehit ama çatışmada değil, soğukta şehit..."
*
Bölümü okurken dinleyenileceğiniz şarkılar;
Müslüm GÜRSES - Affet
Billie Eilish - Hotline
Guns N' Roses - This I Love
Pera - Biri Vardı
*
" 10. BÖLÜM : Özlem Dolu Günler "
Küçükken hikaye dinlemeyi çok severdim. Özellikle çiçeklere ait hikayeleri. Neden çiçekler hakkında hiç düşünmedim fakat kendi adımın da bir çiçek isminden gelerek bunu hiç umursamamıştım.
Neden benim adımın Açelya olduğunu hiç düşünmemiştim. Ta ki sekiz yaşıma kadar. Sekiz yaşında iken Ayşe annenin yanına gitmiştim. O gün, Atakan'ın gelmesine birkaç gün kalaydı. Okulda öğretmenimiz, o gün işlemiş olduğumuz çiçek konusuyla alakalı araştırma yapmamızı istemişti. Tabii araştırmanın ne demek olduğunu bilmeyen bende buna anlam verememiştim.
Sonra, aklıma adım geldi. Açelya çiçeğini araştırmak istedim. Araştırma nedir, nasıl yapılır bilmediğimden ve Ayşe annenin sürekli olarak Açelya çiçeğini sevdiğini söz etmesinden adımın anlamını çok merak etmiştim.
Bu adı bana, beni bırakıp giden ailem koymamıştı.
Ayşe anne koymuştu. Çünkü onun en sevdiği çiçek Açelya çiçeğiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRİZANTEM
Teen Fiction"Bir hilal uğruna, ya Rab! Ne güneşler batıyor!" -Mehmet Akif Ersoy