Dün gece çok kötüydü. Efe, evine geri gitmiş, Emir, başımda beklemişti, babam neler olduğunu öğrenmek ve beni azarlamak için aramıştı ama Emir babama bağırıp telefonu onun suratına kapatmıştı. Şu an sabah saat sekiz gibiydi. Yarım saat önce eve gitmiştim ve gittiğim gibi kapıyı üstüme kilitlenmiştim. Eh, Emir'in numarasını da aldım. Çantamdan defretimi çıkarıp yeni bir başlık attım.
"Çaresiz"
Kendi kendime şarkı yazmayı seviyordum. Daha önce önce yazdığım bir sürü şarkım vardı. İlk satırda ne yazsam diye düşünürken kapı çaldı. Elim titremeye başlarken "Benim, Emir." Dedi.
Kapıyı korkarak açtım. Onu görünce rahatladım ve derin bir nefes aldım. İçeri geçince elinde ki çantayı gördüm. Masadaki defteri görünce eline alıp başlığı okudu. "Şarkı yazıyorum." Diyince gülümsedi ve "Diğer şarkılara bakabilir miyim?" Diye sordu. Utanarak başımı salladım ve yanına adımladım. Rasgele şarkılara baktı ve başlıkları okudu."Acılara bürümüş, renkli şarkılarım"
"Gözyaşımı sakla yağmurum"
"Sevgiz okyanus"
"Olmaz olsun böyle aşk"
"Yalnızlık"
"Ağlamak istiyorum"
"Sığındım sayılarıma"
"81'e kadar"
Hepsini tek tek okumaya başladı. Deli gibi utanıyordum ama birşey demedim.
"Bunların hepsi çok güzel. İstersen biri ile anlaşalım ve beste haline getirsin bunları. Ondan sonra şarkıları yayınlarız, ne dersin?" Dedi Emir. Ne? Ne dedi o? Babam beni öldürür. Başımı "Hayır" anlamında salladım. "Neden?" Diye sorunca başımı eğdim. "Babam." Dedim sadece. Başka ne diyebilirim ki? Çenemden tutup başımı kaldırdı. "Onu boşver." Dedi. Olmaz ki. Elinde sonunda onun yanına geri geleceğim.Birşey demedim. Telefonuma bildirim gelince elime aldım ve mesajı kontrol ettim. Efe'den gelen bir mesajıdı.
Efe
Efe
Nerdesin?
Napıyorsun?
Yanında biri var mı?Bora
Efe?
Yine mi içkilisin?Efe
Hayır ve sorularıma
Cevap ver.Bora
Emir var yanımda ve şarkılarıma
BakıyoruzEfe
Tamam
Birşey olursa hemen yazBora
Emir'e söylerim
Gerek yokEfe
Bana da söyle.
En ufak şeyde bana söyle.Bora
Neden nefret ettiğin birine
Yardım ediyorsun?
Sevgilin ile ilgilenmek senin için daha mantıklı olurHem ayrıca Oğuz, bana vuracağı zaman hem sana hemde yağız'a yazdım ama ikinizde bakmadınız. Neden yardım istiyeyim? Neden sana söylemem gerek?
Efe
Sevgilim veya değil seni
İlgilendirmezBora
Benim yüzünden konuşmuyorsunuz
O bana neler yaptı bir bilsen keşke
Senin için çok kolay ama benim için
Hiç kolay değil.
(Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Solitude//BxB//
General FictionBabasından şiddet gören bir çocuğunun zorla evlendirilmeye çalışırken, evleneceğiz kışın erkek kardeşine aşık olur. Sonra ne olucak? //Aynı konuda ama daha farklı bir versiyon yazmayı düşünüyorum//