12-Sözümü tutamadım

73 3 1
                                    

Tutamadım. Sözümü tutamadım. Ağlamayacaktım ama tutamadım. Rasgele bir barda içiyordum. Kaç tane hat aldım bilmiyorum ama hepsinden mesaj attım, her yerden. O ise her yerden engelledi. Evine gittim, kovdu. Ama yemin ederim öyle bir kovdu ki o an kalbim saniyelik durdu. Hiçbiri söylediğini unutmadım.

"İşe yaramaz, aciz ve muhtacın tekisin! Bu dünyada boşuna varsın, ne için doğdun ki? Seni görünce ilk hissettiğim duygu acımadı. Acınası birisin."

"Yüzünü görmek bile mide bulandırıcı."

"Evimden defol!"

Ben kalpsiz değildim ki, olamam da. Kim bilir kaçıncı bardağı içiyorum. Kendimde değildim, ne yaptığımı bile bilmiyorum. Aniden ayağı kalkıp onun evine doğru yola çıktım. Neden gidiyorum?

Gönül iflah olmaz.

Rasgele bir taksiye bindim ve yola çıktım. Evi bara biraz uzaktı bu yüzden gitmem biraz uzun sürecekti. Başımı cama yaslayıp akan yola baktım. Barut ile hâlâ konuşmamıştım. Kendi kendime rasgele bir kaç söz mırıldandım. Kendi yazdığım, bu anı hafif anımsatan bir şarkı yazmıştım, bilmeden. Şarkıyı tamamen hatırlayınca sesimi çok az yükselterek söylemeye başladım.

"Kaçıncı kahdehim... Kaçıncı kapına gelişim. Anlarsın sandım, dinlersin sandım, meğersem hepsi birer birer rüya.
Gülüşün bende Ötüken, gözlerin bende merhem... Varsın kaçalım buralardan, insanların garip bakışlarından... Sevişelim birbirimizi seviyorken, aşk kadehini içelim birbirimizle..."

Edebiyatı çok severim. Şiirler, kısa hikayeler ve eğer sayılıyorsa şarkı yazıyorum. Seviyorum işte. "birbirimizle" derken taksi durdu. Parayı uzatıp hiçbir şey demeden evden çıktım. Elimden gelen pek bir şey yok, Emir ile tartıştıp tekrar gideceğim işte. Gurursuz muyum?

Kapıyı çaldım, açan kimse olmadı. Bir kaç defa daha çalınca bir tane kız kapıyı açtı. Sarışın, çok güzel bir kızdı... Üstünde açık sayılabilecek kıyafetler vardı. Zarzor yutkundum. İçeriden Efe seslendi. "Kim o, Lina?" Demişti. Demek kızın adı Lina. "Turuncu saçlı ve çilli bir çocuk var kapının önünde." Dedi Lina. "Onun burada ne işi var?!" Dedi bağırarak. Adım sesleri yaklaşıyordu. Kızın önünde tartışmak istemiyorum, aslında direk tartışmak istemiyorum. Beni de kendisi ile dışarı çıkardı. "Lina, sen içeri gir." Dedi gözlerimin içine bakarak. Kaşlarını çatmıştı. "Ne için geldin, lan?! Gelme demedim mi? Neden geldin, amına koyayım?!!"
Sesini kısık tutmaya çalışıyordu.

"Kendimi anlatmadan gitmek gibi bir niyetim yok, yüzümü görmek istemiyorsun ama bende kendimi açıklamak istiyorum." Dedim.

"Nasıl bir yalan uydurdun? Gerçekçi mi bari?" Dedi gülerek.

"Bak, okulda Barut nedeni bilmeden başını dizime koydu ve uyudu. Daha sonra 'okul çıkışı parka gidelim, sana anlatacaklarım var' Dedi ve bende onu onayladım. Ne diyeceğini merak ettim.
Gittik ve bana annesinin öldüğünü söyledi . Ben ne bileyim amına koyayım? Daha sonra annesinin eski ve yeni fotoğraflarını gösterdi. Annemi hatırladım, aynı şeyleri yaşadığımız için ağladım. Sadace ona sarıldım, bu kadar tepkiyi beklemiyordum, dinlemeni bekliyordum, direkt bir kızı eve atmanıda  beklemiyordum." Dedim uzun uzun.

"Neden ağlıyorsun?" Dedi alakasız bir şekilde. Ağlıyor muydum? Hissetmemişim bile... Gözyaşlarımı silip cevap bekledim. Sustu, sadace sustu. Zaten cevap beklemiyordum, sadace kendimi açıklamak istedim. Arkamı döndüm ve tam gidecekken aniden beni kolumdan tuttu. Klişe anlar mı yaşıyoruz? Klişe pek sevmem.

"Bak sana inanmak istiyorum ama söylediklerin gerçek gelmiyor."

"Neden?" 

"Bilmiyorum, hiçbir şey bilmiyorum. Zamana ihtiyacım var."

"Tamam, git o kızın yanına ve sevişirken düşün." Dedim acımasızca. O bana acımadı ki bu dediğim, onun dediğinin yanıda iyi bir söz bile diyebilirim. "Bak yanlış anlıyorsun. Sen açıkladın, bende açıklayayım kendimi." Dedi. Bu sefer gerçekten dinlemek istemiyorum. "Sen beni en sonda dinledin, ben neden şimdi dinliyeyim?" Dedim. "Bak, kendinde değilsin. Sadece dinle." Dedi Efe.

Bu sırada Lina yanımıza geldi ve Emir'in kolundan tutup çekiştirdi. Öylece onları izledim, o beni istemiyorsa onu zorluyamam ki... "Sevgilim, hadi."  Sevgilim mi? "Ne sevgilisi?" Dedi Efe. Lina, bana bakıp gözlerini devirdi ve Efe'yi götürmeye çalıştı. Siksinler.

"Beni onunla mı aldattın yoksa?" Dedi Lina sahte bir şekilde şaşırırken. Onu öpmeye çalışması son noktaydı. Ani bir hareketle onu öptüm.

Onu kıskançlığım için öptüm.

--------------

Biliyorum çok kısa ama ben şu an yarın ki matematik dersinin nasıl bana gireceğinin derdindeyim.

Solitude//BxB//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin