Oğuz, kahkaha attı. "Ama içerde ailen var. Uyuyor." Dedi Oğuz. Efe ise elinde ki telefon ile ilgilenmeye başlamıştı. "Onların burada ne işi var?!" Dedi sinirle Emir. "Onlar senin ailen, kardeşim." Dedi Efe. Sessizce öylece beklerken merdivenden biri aşağı indi. Efe'nin annesi. Emir'i görünce gülümsedi. "Hoşgeldin." Dedi Efe'nin annesi. Emir, sertçe ve yüksek sesle "Benim evime izinsiz girme hakkını kim size veriyor?! Üstün birde bu sikiğide getirmişsin!" Dedi. Efe'nin annesi, kaşlarını çattı. "oğlum evine geliyorum, izin mi almam lazım?"
"Oğlum derken bile zorlanıyorsun. Oğlun olmam birşey değiştirmiyor, defolun evimden! Aynı beni evden kovduğunuz gibi bende sizi kovuyorum!" Diye bağırınca şok geçirdim. Kendi oğlunu evinden mi kovdu? Annesi, gözü dolu bir şekilde "Peki, giderim ama sonra beni ararsın. Yardım istersin." Dedi.
Emir, kahkaha attıp "Beni evden kovarken gözümün yaşına baktın mı? Yardım istemem! Kendime yemin ettim, senin paranla ile aldığım herşeyi attım. Parasını da sana verdim! Sen hangi yüzle bana karşı böyle konuşuyorsun? Sen benim yerime Efe'yi seçince herşey benim için bitti. Şimdi siktir git, oğlunun sikik sevgilisi ile uğraş!" Diye bağırdı. Öyle bağırmıştı ki irkilip geri çekilmiştim. Annesi ve efe de hafif bir irkilmişti ama Oğuz'un umrumda değildi. Emir, herkesten uzak durmak istiyor gibiydi. Annesi, "Oğuz, barışmak istediğini söyledi. Neden şimdi böyle yapıyorsun?" Diye sordu. Ne?! İyi de o benim yanımdaydı. Oğuz işte ne bekliyoruz ki?
Kavga uzun sürecek gibi duruyordu. Emir, derin bir nefes aldı. Efe'nin yanakları kızarmıştı. İçki içmiş olmalı.
Umrumda mı, değil mi gram bir fikrim yok. Gözlerim kapanacak gibiydi. Her an bayılabilirim. Emir annesi ile tartışıyor, Oğuz ise oturmuş izliyordu. Bir insan neden böyle birşey yapar? Gözlerimi zar zor açık tutuyordum. Emir'in annesi ile kavgası büyürken uyuyamam, tüm dikkatleri üzerime çekerim. Omzumda hissettiğim bir el ile arkama döndüm.O kadar yorgundum ki şaşırmıyordum. Tek derdim uyumak olurken hiç düşünmeden koltuklardan birine oturdum. Başımı geriye atar atmaz gözlerim kapandı. Uyumuyordum, gözlerimi kapatmıştım. Birinin başını dizimde hissettim ve gözlerimi zorda olsa açtım. Efe, başını dizlerimin üstüne koymuştu. Başımı Emir'e ve diğerlerine çevirdim. Emir, sinirle Efe'ye bakıyordu.
"Kafanı kırmadan kaldır!" Dedi Emir, sakin olmaya çalışırken. Sinirle derin bir nefes aldı, Efe. "Sana ne lan?!"Oğuz bana, Emir ise Efe'ye gözlerini dikmişti. Efe'nin kafasını kaldırmaya çalışırken izin vermedi. "Bırakta uyuyayım." Dedi Efe. Benim dizlerimde uyumak zorunda değil ki. Oğuz'un dizlerinde uyusun. Emir, "Siktirin gidin, hepiniz!" Dedi. Annesi, üst katta hızlıca çıktıp çantasını aldı. Emir'e son kez bakıp evden çıktı. Oğuz ve Efe ise yüzsüzmüş gibi hâlâ bekliyorlardı. Emir, sinirine yenik düşüp Efe'nin omzundan tutup sertçe çekti. 3 erkeğin arasında ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Sadece uyuyup yarın ki gideceğim okulu düşünüyordum. 18 yaşına çok az kaldı, evliliğede. Efe, ayağa kalktı. Onunla eş zamanlı olarak Oğuz'da.
"Kocam değil mi? Sana ne lan!" Dedi sinirle Efe. Emir gülerek "Hani evlenmeyecektin? Evlenmek istemiyordun?" Dedi. "Ne? Ya ben?" Diye araya girdi Oğuz.
Emir, delirmek üzereydi. Oğuz, sinirle evden çıkarken Efe, yanıma geri döndü. Kolumu tutup beni ayağa kaldırdı. Bir anda gözümün önü karardı. Tutunmak için yer ararken Emir, beni tutup tekrar oturtu. Efe'yi ise zorla iti. Efe, tekrar derin bir nefes aldı. Baş ağrım artarken kendimi bıraktım. Hâlâ tam uyumuş değildim. Telefonuma bildirim gelmesi ile telefonumu elime aldım. Babamdan mesaj gelmişti.
Baba
Baba
Lan oruspu Emir'in yanına ne
İşin var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Solitude//BxB//
General FictionBabasından şiddet gören bir çocuğunun zorla evlendirilmeye çalışırken, evleneceğiz kışın erkek kardeşine aşık olur. Sonra ne olucak? //Aynı konuda ama daha farklı bir versiyon yazmayı düşünüyorum//