Bora'nın geçmişi...
Soğuk zeminde kendime gelmeye çalıştım. Önümde bir fotoğraf vardı. Kardeşimin fotoğrafı, erkek kardeşim. Onu ben öldürmüşüm. İyi de nasıl öldürdüm ki? Özlüyorum, deli gibi özlüyorum. Hiç görmedim annemi özlüyorum! Hiç görmediğim kardeşimden içimden defalarca kez özür diledim, onu nasıl öldürdüm? Bilmiyorum ve bilmekte istemiyorum.
Ayağı kalkacak herhangi bir gücüm yok, isteğim yok. Düşüncelerim içinde boğulmuşken bir kaç defa öksürdüm.En sonunda zorda olsa ayağı kalktım. Bir an gözlerlimin önü karardı, hep böyle oluyor. Alıştım sayılır. Kapıya doğru yöneldim. Zaten açıktı ama çıkmaya korkuyorum. Babam beni görürse kızar mı? Uzun zamandır tüm hareketlerimi ona göre belirliyorum ve artık bu yorucu gelmeye başladı. Olabildiğince hızlı bir şekilde kendi odama yöneldim. Zaten çok uzak değildi. Odama girince kapıyı kilitledim ve boy aynasından kendime baktım. Turuncu saçlarım kandı. Sadece saçım değil, bedenimde de kan var. Sanki her gün ölüp ölüp diriliyorum, yaşamadığımı hissetmiyorum. Direk duşa girdim. Çıktıktan sonra üstüme lacivert bir tişört, altına ise şort giyimiştim. Tekrar boy aynasının karşınısına geçtim, hâlâ çirkinim.
Kendime kahve yaptım ve balkona çıktım, herşey aynıydı. Çok güzel bir manzarası vardı balkonun ve çok fazla ses yoktu. Huzurlu bir ortamda berbat hissediyorum. Kahvemden bir yudum aldım ve yoldan geçen insanlara baktım.
Herkes çok tatlıydı, mutluydu. Keşke bende "mutlu olmak" ne demek öğrenebilseydim, keşke bende "seni seviyorum, oğlum" cümlesini duyabilseydim ama hayat acımasızdır, istediğini alır ve istemediğini verir.
Hayat bana hiç gülümsedi, iğrenerek baktı. Gözlerim dolucak gibiydi, ağlamak istiyorum..."1, 2, 3, 4, 5..." Diye saymaya başladım. Yine ve yine. Duygularıma hakim olamıyorum, daha fazla dayanamayıp içeri girdim ve kendimi yatağa attım. Keşke biri gelip sarılsada ondan ufacık bir destek alayım. Bir bakış bile yetecekmiş gibi geliyordu. İşte ben buyum, aciz ve insanlara muhtaç biri. Beceriksiz, işe yaramaz biri.
Belki de beni buna hayat zorladı ama benim elimden gelen birşey yok. Kim böyle çirkin birini sever ki? Çirkin olmayı işte tam bu yüzden istemiyorum, kimse beni sevmiyor ve istemiyor.
Yataktan tekrar çıktım. Yarın okul vardı ve onun için hazırlanmam gerekti. Lise 2'ye gidiyorum ve derslerim bok gibi!
Zaten okulda ki zorba öğrenciler benimle uğraşmaya bayılıyor hele ki Barut. Sanırım babası yok ve annesi ile birlikte yaşıyor. Arkadaşlarından duymuştum. Siyah saçları ve mavi gözleri var. Mavi gözleri, benim göz rengime çok yakın.
Saçları benimle aynı renk olmasada benim gibi dalgalı. Yani benim başka bir versiyonum, fotoğrafda ki erkek kardeşime çok benziyor ama ona hiçbir şey demedim. Elimde artık hem annemin hemde kardeşimin fotoğrafı vardı. Acaba neden beni terk ettiler? Bilmiyorum ama onların yanımda olmasını çok istiyorum.Solitude... Anlamı; yalnızlık. Tamamıyla beni anlatan bir kelime, çok severim.
Okuduğum bir kitapta geçiyordu ve beni çok fazla etkiledi. Bir cümleye çok fazla bağlanmıştım ve hâlâ bağlıyım.Başımı iki yana sallayıp kardeşimi düşünmeye başladım... Acaba çok fazla benziyor muyduk? Benziyoruzdur herhalde, öyle olmalı çünkü kardeşiz...
Şimdi ki Zaman...
Elimde bir sürü eşya ile odama gidiyordum. Kıtalarım, boyalarım daha bitmemişti ama dayanamayıp tekrar aldım! Hepsi çok güzel görünüyordu.
Gülümsedim ve eşyaları öylece yere fırlatır gibi bıraktım, aynı şekilde kendimi de yatağa. Telefonumu sabahtan beri açmamıştım. Elime alıp bakınca ister istemez gerildim.Efe
Efe
Ne yani Kaan doğruyu mu
Söyledi?
(İletildi)Efe
Sikeyim
(İletildi)Efe
sen herkesin omzunda ağlar mısın?
Hele ki zorbanın omzunda?
Her zorbayi dizlerinde mi
uyutursun?
(İletildi)Efe
Siksinler gözüm gözükme.
(Görüldü)Emir kişisi tarafından
EngellendinizElim ayağım birbirine dolandı. Hay sikeyim! Barut bir anda yumuşamıştı ve bana iyi davranmıştı. Sebebini bugün söyledi, annesi trafik kazası geçirmiş ve bu yüzden arkadaşları ondan uzaklaşmış. Onu bu konuda üzmeyeceğimi biliyordu. Ben daha kime aşık olduğumu dahi bilmiyorken yaşadığım şeye bak!
---
Başım ağrıyor lgs'e kaldı 4 gün
Bu hikayeyi 10. Bölümden sonra tekrar yazacağımı söyledim ama vakit bulamıyorum ki
Bu arada tamamen değişiklik yok, sadece değiştirmek için çok kısım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Solitude//BxB//
General FictionBabasından şiddet gören bir çocuğunun zorla evlendirilmeye çalışırken, evleneceğiz kışın erkek kardeşine aşık olur. Sonra ne olucak? //Aynı konuda ama daha farklı bir versiyon yazmayı düşünüyorum//