// Nova szemszöge //
Reggel nem ott ébredtem ahol el aludtam hanem az ágyban. Senki nem volt a szobában. Egyszer csak Tony jelent meg.
- Láttam tegnap, hogy tudsz járni. Nem fájt semmid? - láttam rajta hogy érdekli.
- Hozzá szoktam a fájdalom hoz. - válaszoltam neki.
- Hát akkor meg kell tudni mit tudsz. Úgy értem ma ki derítjük milyen erőd van. - mondta el egyszerűen.Este 6 van, ma egész nap mentem egy kicsit sem tudtam piheni. Rövid összefoglaló a képességemről. A sötétben látok, bármikor bárhol el alszok, mindet hallok, gyorsan reagálok és nem vagyok szocializálódott. Ja és még ézrem a vér szagát és meg tudom mondani hogy merre ment a személy aki vérzik. De a kedvencem az az, hogy a szememem fekete lett és a pupillám olyan mint a macskáké.
Vissza térve a jelenbe azt se tudom, hogy hol aludjak hulla fáradt vagyok. Ma Buckyt sem láttam, már kezd hiányozni. De tuti van jobb dolga mint baby csőszködni. Fáradt voltam és mivel nem tudtam hova menjek ezért el aludtam a kanapén. Szerintem már egy óra el telhetet mikor meg éreztem magam mellett valakit. Mikor ki nyitottam a szemem Bucky volt ott.
- Mert itt alszol? - kérdezte halkan.
- Nem tudom, nekem nincs saját szobám ezért alszok a kanapén. - válaszoltam neki mire ő csak mosolyogott.
- Van saját szobád, az enyémel szemben a fekete ajtós. És ki mondta, hogy nállam nem alhatsz? - végig mosolygott és közben egy takarót rám húzott. Én csak rá mosolyogtam és ő fel vett majd elindult velem a lift felé. Mikor be szált és indult volna fel Steve be szált a liftbe.
- Alszik? - kérdezte Steve halkan.
- Igen, a napaliban volt. - válaszolt Bucky.
- Buck valld be neki mit érzel. - győzködte Steve Buckyt. Én teljesen le döbbentem de aludtam tovább.
- Minek hisz úgyis nemet mondana. - hallotam Bucky hangjában a szomorúságot.
- Buck csak mond el neki mit érzel, nem vagyok vak látom azt is, hogy ő is kedvel csak fél elmondani. - biztatta tovább Buckyt. Bucky nem szólt semmit.
- Tegnap este rá akartam nézni, hogy hogy van mikor ki nyitottam az ajtót résnyire, égett a villany és láttam, hogy nem volt nyugott de mikor oda mentél meg nyugodott. - mesélte Steve Bucky nak. És ki nyílt a lift ajtó. Bucky ki szált és el indult velem a szobája felé. Be vitt és óvatosan le tett az ágyba majd ő is be feküdt.Másnap reggel mikor keltem még Bucky aludt. Tony adtott ruhákat azért át öltöztem egy egyszerű fekete nadrágba és pólóba. Le mentem a nappaliba de senki nem volt ott csak Tony.
- Ma be szeretnélek mutatni valakinek, utána pedig lenne egy küldetésed de ne agódj Sam, Steve és Thor veled mennek. - mondta miközben fel ált a kanapéról.
- Hogy hogy el engedsz? - kérdeztem vissza.
- Tudom mire vagy képes és nem leszel egyedül így nem lesz baj. De most talkoznod kell valakivel. - és ki nyílt a lift ajtó. Egy magas szőke fufrus nő lépett be rajta.
-Nova, ő itt Pepper. - mutta be Tony a nőt.
- Szia, akkor te vagy az ujj bosszúálló akiről Tony mesélt. - jött közelebb a nő.
- Drágám van még valami. - vakarta Tony a tarkóját.
- Micsoda? - kérdezett visza a nő.
- Hát az van, hogy mivel még kis korú ezért adoptáltam. - mondta el Tony. Mire a nő hirtlenen mosolyogni kezdett és megölelt.
- Úgy voltam vele, hogy ha nem is lesz semmi köze hozzám akkor is lányom ként fogom szeretni de most hogy az anyja lehetek. Áhhh Tony köszönöm. Gyere Nova. - húzott a kanapé felé.A nap hátra lévő részét el beszélgettünk majd el jött az este és Pepper el ment aludni nekem pedig indult a küldetés.
ESTÁS LEYENDO
Bucky titka, Nova
AcciónMivan akkor ha egy fiatal lányt el kap a Hydra és be zárja? A történetem ott kezdődik mikor 15 voltam. Az életem mindig is a pokol volt soha nem volt jo addig a bizonyos napig. De egy ember mindig meg keseríti. Káromkodás elő fordul és erőszak! Hely...