Tony Stark És A Hírnév

48 5 1
                                    

Mikor haza értünk Tony egyből le szervezte az egészet. Nekem anyi dolgom volt, hogy olyan ruhát találják amiben jól érzem magam és harcolni is tudok. Fel mentem a szobámban és be áltam a gardróba. Egy órát álhattam ott mikor hirtelen azt éreztem valaki meg fogja a vállam.

- Tony tizt perce neked kiabál. Azt kérdezi sikerült e már választanod. - hallotam meg Thor hangját.
- Nem és nem tudom. - fordultam felé.
- Segíthetek ha akarod. Vedd fel itt a ruhát én kint meg várlak a kanapén. - mondta Thor egy kedves mosollyal az arcán.
- Jóóóóó, ülj le kint és várj. - lökdöstem ki a gardrób ból. Le vettem az első ruhát a fogasról és fel vettem majd ki mentem Thor hoz.

 Le vettem az első ruhát a fogasról és fel vettem majd ki mentem Thor hoz

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Nos? - áltam meg előtte.
- Szerintem nagyon kivágott. Bucky nem örülne neki. - mondta az igazat.
- Hála az égnek, hogy te is ezt mondod. - meg könyebültem, hogy ki mondhattam. Vissza sétáltam és fel vettem a következő ruhát.

- Hmmm? - sétáltam oda

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Hmmm? - sétáltam oda.
- Ez már egyel jobb. - mondta Thor.
- Megyek a következő ért. - fordultam a szekrény hez. Vissza mentem és fel vettem a következőt.

Ahogy sétáltam ki majdnem hasra estem benne

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ahogy sétáltam ki majdnem hasra estem benne.
- Ne ezt nem. - fordultam vissza a szekrény hez. Fel vettem a következő ruhát ez már tetszett.

- Ez? - mentem oda Thor hoz

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Ez? - mentem oda Thor hoz. De már nem egyedül ült a kanapén.
- Tökéletes. - Sétált oda hozzám Bucky.
-Végre. - fel lélegzetem, hogy ez végre jó. Steve sétált be a szobába.
-Mennünk kéne. A limo már vár és Tony is. - ált meg az ajtóban. Steven és Bucky is öltöny volt.

Mikor le értünk Tony egy fekete limo mellet ált.
- Indulhatunk Aranyhaj? - nézett rám Tony. Bucky és Steve nem értette de én igen.
- Igen. - mosolyogtam Tonyra.
- Eugene és Max is jön? - nézett rám Tony.
- Természetesen. Pascal már vár. Menjünk. - mondtam Tonynak és be ültünk a kocsiba. Steve és Bucky még mindig értetlenül által. Én meg fogtam és be húztam a kocsiba őket. Nem sokára oda is értünk. Tony ki tet magáért. Nagyon sok ember ott volt. Mikor ki száltunk a kocsiból Bukcy meg fogta a kezem és úgy sétáltunk be az épületbe. Steve úgy csinált minha valami testőr lenne. Tony meg ált az épület előtt a legfelső lépcső fokon egy beszélő pultnál.

- Hölgyeim és Uraim. Itt Tony Stark. - mondta az egyik ember aki itt dolgozott.
- Jó estét mindenkinek. A mai este folyamán be szeretném mutatni a világnak a lányomat. Nova Starkot. - mutatott rám Tony. Újságírók hada kezedet közeledni de nem jöhettek túl közel.
- Hány éve rejtegeti? - jött az első kérdés.
- Születése óta. - válaszolt Tony.
- Hány éves a lánya? - jött a második kérdés.
- 18.- válaszolt Tony ismét.
-A lánya mért fogja a Tél Katonája kezét? - jött a harmadik kérdés.
- Ha én azt tudnám. A szerelem vak emberek. De ők ketten boldogok együtt, akkor legyenek együtt. - válaszolt Tony boldogan.
- Férjhez adja a lányt azt érti az előző válasz alatt? - jött a negyedik kérdés.
- Arról szó sincs. - válaszolt Tony.

Bucky, én és Steve oldadt röhögtünk azon, hogy Tony nem ad rendes választ az embereknek.
- A szőke férfi a lány testőre? - kérdezte egy újjab újság író.
- Ken? Hát mivel a lányom Barbi is lehetne de nem Barbi ezért igen. Ha Barbi lenne lehet, hogy már unokáim is lennének. De a lányom nem olyan ember, viszont Steve hát inkább hagyjuk. - nevetett Tony. Mi is röhögtünk rajta.
-Különleges a kapcsolata a lányával? - kérdezte egy tvs fickó.
- Hát az én drága Aranyhajom néha rejteget meglepetéseket. - mondta Tony boldogan.
- Ha lánya Aranyhaj akkor a Tél Katonája Eugene? - kérdezte egy nő.
- Igen és Steve pedig a csődör. - röhögött Tony.

Bucky nak és Stevenek egyből lesset a korábbi viccelődés. Nevettünk oldadt az egészen.
- Akkor ön pedig a Gonosz Boszorkány? - kérdezte egy újságíró.
- Nem, nem. Én a meséből ki felejtett milliárdos vagyok. - villantot egy Hollywoodi mosolyt Tony. Ő is majd meg szakatt a nevetéstől és mi is.

Bucky titka, Nova Onde histórias criam vida. Descubra agora