Félre Ment Küldetés

37 2 1
                                    

Senki nem szólalt meg. Csak azt lehetet hallani, hogy Bucky el töri a férfi kezét.
- Térjünk a tárgyra. - néztem a két öltönyös férfi re.
-Legyen. Ezek az információk sokat érnek. Mivel Nick Fury halálát akarjuk hasznunkra válhattok. - olvasta a papírokat az egyik.
-Mért akarjátok a halálát? - kérdeztem az értelmesebb től.
-Ha nincs akkor nincsenek Bosszúállók. Állítólag Tony Starknak van egy lánya. Az a lány felbecsülhetetlen értékű. Ha valaki el tudja rabolni sarokba szorítja vele Tony Starkot. Minden az őve lehet amég nálla van a lány. Ez csak üzlet. De az is bizonyítja, hogy értékes mert 18 évig rejtegette. - magyarázott nekem.

Hirtelen fel sem fogtam mit mond. Csak folytattam a beszélgetést.
- Most én kérdezek. Akkor te ki vagy? Az előbb azt mondtad már meg se mered kérdezni ismerünk e. Akkor mond el magad. - dőlt hátra miközben engem nézett.
-A Hydra második legnagyobb gyilkosa. - válaszoltam neki nyíltan.
-Hazudsz. Napok óta terjeng a hír, hogy ő lecsúszott a második helyre. Mert valaki megelőzte. Az a valaki ki írttotta a Hydra összes ellenségét. És a személy leírás eléggé rád illik Aranyom. - mutatott Bucky ra miközben nekem magyarázott.
- Hát ezek szerint le buktam. A Hydra legjobb gyilkosa áll előtted. - tettem kereszbe a kezem.
-Utcai nevém Killer Quinn. A Hydra legjobb lapja. Hmm. - nézett mélyen a szemembe. Fel ált és oda sétált elém.

Mikor Bucky közbe akart lépni hirtelen két fegyveres jött be az ajtón. Le fogták őt. Ki tudott volna szabadulni de rá nézetem és látta, hogy várjon.
- Mond csak Cicám. Igazak a pletykák? Télleg képes vagy harcolni ahoz képest amilyen törékeny vagy? - mondta és hirtelen meg fogta a fejem. Ahogy tartotta a kezében látszottak a szem fogaim.
-Lenyűgöző. Milyen csodálatos látvány. - forgatta a fejem. Éreztem, hogy Bucky már nem bírja sokáig. Elő kaptam a késeim és a torkának nyomtam.
-Engedjék el. Ne akarja, hogy magától szabaduljon ki mert akkor ki fog törni a pokol. - erősebben oda nyomtam a kést. Ő inett egyett. Buckyt el engedték.
-Beszéljük meg normális emberek módjára. Vegyen egyett. - nyújtott felém egy szál cigit. Először nem akartam el venni de kénytelen voltam.

-Nállunk úgy szokás üzletet kötni, hogy el szívünk egy szál cigit. - gyujtott rá. Az enyémet is meg gyújtotta. Ahogy csak bírtam vissza folytotam a köhögést. Nem sima cigi. Ez füves. De a sajátja sima. Idáig érzem. Már most érzem, hogy rossz vége lessz. Miután el szívtam a cigit töltött egy pohár vodkát.
- Igyunk az üzletre. - emelte a poharát. Meg ittam a vodkát de ez sem volt sima. Kevert bele valamit. Azt akarja, hogy ki legyek ütve. Valamit akar csinálni. De mit? A gondolkodás ból a telefon csörgés zökekettet ki.
- Ha meg bocsájtanak ezt most fel veszem. - ment ki az ajtón. Követte őt a két testőr.

Körülöttem el kezdett forogni a világ. Próbáltam magam tartani. Hiába, hogy Bucky fülében volt a füles én is hallotam.
-Az öltönyös rohan kifelé nálla van a papír utána megyek de egyik őtök jöljön. - mondta Peter. Bucky ra néztem aki először nem akart el indulni.
-Meg leszek menj. - mondtam neki ő pedig egyből el indult. Ez volt a legnagyobb hiba. Forgott velem a világ. Anyit láttam, hogy a másik öltönyös közelít felém. Le ragasztotta a szám és meg kötözött. Be kötözte a szemem semmit nem láttam. Ki ütött az a szar.

// Bucky szemszöge //

Mikor az öltönyös után értünk. A papírok ott hevertek a földön. Sehol senki. Túl későn értem ide.
- Vissza megyek Novárt várj meg itt. - indultam vissza az épületbe. Mikor le értem nem volt sehol senki. Körbe néztem de nem volt ott. Az asztalon egy cetli volt és rólla egy fotó. A cetlin az ált, hogy " Nem vagyunk hülyék. A lányra pájáztunk. Mindenhol tele volt a média vele erre most meg jenelt itt. Már nem kell Nick Fury. Stark fizzesen vagy meghal a lány." amint el olvastam rohantam fel. Peter már a kocsiban ült.
-Indulás. - szóltam neki és már indítottam a motort. Vissza sietünk a Tonyba.

Bucky titka, Nova Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin