// Nova szemszöge //
Fury 2 napja hozott el, úgy különösebben nem csinálnak velem semmit csak orvosi vizsgálatokat. De csak egy cellába vagyok be zárva. El fogott egy furcsa érzés majd lövöldözést hallotam kintről. Nem telt bele 10 perce és ki nyílt a cella ajtó. Rumlow ált az ajtóban.
- Meg jöttem Drágám. - jött közelebb.
- Mit akarsz te rohadék? - kezdtem el hátrálni.
- Téged. - azt a perverz vigyort le kellet volna törölni a képéről. Mikor már nem tudtam hova menni akkor Rumlow meg kötözött. Hiába ellenkeztem az csak nekem fájt.// Tony szemszöge //
Két napja Barnessal az irodámban ülünk várva Fury hivását.
- He Barnes hív Fury. - szóltam oda a katonának.
- Hangosísd ki. - utasított.
- Stark van egy rossz hírem. Mi a faszért nem tudta közölni hogy a lányban még benne van a nyomkövető?! Mert Rumlow kurvárá meg találta és el vitte. Csináljak amit akarnak de ez nem ér meg enyi hűhót. - és ki nyomta.// Nova szemszöge //
-Mit akarsz Rumlow minek kellek neked?? - kérdeztem keserves szenvedések közt. Kötélen rancigáltak mint valami állatot ha el estem belém rúgtak. Szerencsére nem átlagos ruha volt rajtam. Hanem egy fekete bőr egyberuha ami harci ruhának lett készítve.
- Mingyárt meg látod. - és ráncigáltak tovább a folyosókon. Majd egy szobába értünk. Le ültettek egy székbe.
- Adják be neki az elsőt. - utasította Rumlow az orvost aki bent volt. Be adta nekem azt inekciót és utána el sötétült minden.Arra ébredtem, hogy valami ég. Ki nyitottam a szemem és láttam hogy kész katasztrófa minden. Alig bírtam fel álni de nagy nehezen feláltam. Még egy kicsit körül néztem majd meg láttam annak az izének a fioláját amit be adtak. Fel vettem és el indultam ki. De anyira erős volt a füst hogy össze estem a köhögésbe. A füstben alig láttam valamit. Egyszer csak egy alakot vettem észre közeledni. Mikor oda ért le gugolt mellém és fel vett.
- Mostantól nem hagylak magadra ígérem. - ismertem fel Bucky hangját.Vissza vitt a toronyba. Tony meg vizsgált és el látta a sebeim.
- Tony. - nyújtottam át neki az üres fiolát.
- Ezt be adták nekem. - mondtam neki.
- Ne aggódj meg nézem és szólok ha van valami. Így is tett meg vizsgálta az üveget.
- Nova, amit be adtak neked az egy képesség. - szólt Tony az asztal mögül.
-Mi? Milyen képesség? - kérdeztem vissza értetlenül.
- Hát a pontos szészleteket neked kell meg tapasztalnod de olyan mintha egy macska ideg rendszerét kaptad volna meg. Hallás, látás, szaglás, ész, és viselkedés. - magyarázta el Tony.
- De ha most meg bocsájtasz szólok a többieknek, hogy jól vagy. - és ment ki az ajtón.// Tony szemszöge //
Szóval be fogadtam egy macskát király. Ki mentem a nappaliba mindeki ott várt.
- Na van valami? - kérdezte Steve.
-Hát, aki házi álatot akart az most kapott egy macskát. - mondtam nekik egyhangúan. Mire mind értetlenül nézték rám, kivéve Barnest aki el indult a laborba.// Bucky szemszöge //
Nem akartam el hinni, hogy azok a kurva Hydrások macskát csináltak belőle. Ezért el indultam a laborba meg nézni őt. Mikor be értem a fehér ágy amin feküdt véres volt és a combjából ki ált egy szike.
- STARK BAZDMEG GYERE IDE. - orditotam el magam.
- Mivan? - kérdezte vissza kintről.
-Ha most nem jössz ide akkor egy hullánk. - mondtam neki. Stark be jött és meg látta Novát akinek egy kés ált ki a lábából.
- Te meg mi a jó istent csinálsz?! - kérdezte Stark idegesen.
- Én.... Én nem akarok oda vissza menni. - válaszolta Nova neki.
- És ezért inkább megölöd magad?? - vonta kérdőre Stark. Egyszer csak észre vettem egy apró pici valamit a vérben majd egyből lesett, hogy mért csinálta.
- Stark hagyd, nem akarta megölni magát nézd. - mutatam a nyomkövetőre. Stark meg nyugodott de Nova frusztrált volt.Stark be kötötte Nova lábát majd ki ment. Én le ültem Nova ágya mellé.
- Itt maradjak? - kérdeztem kis idő után. Ő csak a fejével bólintott. Hamar el is aludt én még figyeltem egy kicsit de én is el aludtam. Hajnalban arra keltem, hogy Nova nincs az ágyban és valaki mászkál a teremben. Szét néztem de sötét volt nem láttam semmit. Fel kapcsoltam a villanyt és láttam, hogy Nova a fejét fogva a sarokban ül.
- Mi történt?? - rohantam oda hozzá.
- Nem tudok aludni, nem tudok. - mondta már szinte sírva.
-Miért? - kérdezte miközben le ültem mellé.
-Hallok mindent hallok, hallom ahogy Thor horkol, és ezt az okozoazza amit bennem van. Félek, Bucky félek. - kezdett el sírni.
- Ne aggódj én itt vagyok. És ez csak a képességed. Ha meg tanulnod használni jobb lesz. - öleltem át.
ESTÁS LEYENDO
Bucky titka, Nova
AcciónMivan akkor ha egy fiatal lányt el kap a Hydra és be zárja? A történetem ott kezdődik mikor 15 voltam. Az életem mindig is a pokol volt soha nem volt jo addig a bizonyos napig. De egy ember mindig meg keseríti. Káromkodás elő fordul és erőszak! Hely...