Miután Bucky vissza jött le mentünk. Lassan meg érkezett mindeki. Peter ismét a pultban ált. Tony nagyon boldog volt ahogy Pepper is. Elször nem értetem mert. Mikor mindeki meg érkezett Tony fel emelte a poharát és beszélni kezdedt. Én nem törödve Stevel ittam. A pultnál álltam Buckyval és figyeltük mit mond Tony.
- Nos mindeki, figyelem. Meg kértem Pepper kezét és igent mondott. - mondta Tony boldogan. Épp ittam mikor Natasa be ki abált a kanapéról.
- Gyerek mikor lesz? - szólalt meg Nat.
- Ami azt illeti már van. - emelte a poharát Tony.
- Nova gyere ide. - szólalt meg Tony mellet Pepper. Amint ezt meg hallotam ki köptem a wiskyt a számból. Miután fel fogtam mi történik oda mentem.
- Mivan?? - néztem rájuk. Mindeki őket figyelte.
- Hát te a vér szerinti gyerekünk vagy.- mondta Tony.Le fagytam teljesen. Először nem is értettem mivan. De a hangulat jó volt is nem nagyon gondoltam bele. Tony fel emelte a poharát és ivott mindeki ivott vele. Én vissza sétáltam Bucky hoz aki csak mosolygott.
- Ne neves. Én erről nem tudtam. - ültem le a bár székre.
- Ne aggódj én se. - ivott bele a pohárába. Egy kicsit még beszélgettünk. Bucky oda ment Sam hez mert el hívta beszélgetni. Én ott maradtam a pultnál. Peter keverte az italokat amiket kértek.Egy kis idő után észre vettem, hogy közelít felém valaki.
- Szia, te lennél a Stark lány? Én Quill vagyok. - ált meg melletem.
- Ezek szerint igen. Nova. - válaszoltam neki. Egy kicsit beszélgettünk aztán egyre furáb lett.
- És amúgy neked van valakid? Látod ott azt a zöld lányt? Na ő az exem. - magyarázott nekem. Kis idő el teltével már egyre közelebb jött.
- Igen van. - válaszoltam a kérdésére de mintha meg se hallota volna. Meg fogta a kezem. Én el húztam de ő vissza húzta. Láttam, hogy Bucky észre vette mi történik és egyből ide jön.Ide jött és le halyolt hozzám és meg csókólt. Én egyből viszonoztam. Miután el váltunk ő szólalt meg előbb.
- Le lehet kopni. - nézett Quill re. Ő el is ment. Peter viszont oda jött de a pult mögött maradt.
- Legjobb belépő. - el kezdett tapsolni.
- Meg ismételje? - néztem Petere. Bucky mosolyogva ivott bele a pohárába. Nem sokkal később Sam jött oda.
- Ez szép volt haver. - ált meg Bucky mellet.
- Egyébként a kezednek nem kellene be kötve lennie? - kérdezte Peter tőllem miközben Sam nak adott egy pohár vodkát.
- De csak akor hülyén nézne ki a ruha.- válaszoltam neki.Egy kicsit még itt volt Sam aztán el ment. Mindeki jól érezte magát. Bucky végig józan volt. Én is persze. Egy kicsivel később Tony jött oda hozzánk.
- Láttam ám. - ált meg a pultnál.
- Mit? - kérdeztem vissza a hülyét játszva.
- A csókot. - nézett Bucky ra.
- Baj? - kérdeztem vissza.
- Nem. - válaszolt Tony. Erre Bukcy még egyszer meg csókólt. Én egyből viszonoztam. Tony mosolyogva ment vissza Pepper hez. Az este jól telt. Én, Bucky és Peter egész jól el beszélgettünk. Egyszer csak észre vettem, hogy a totál részeg Nat és Bruce a lift felé mennek. Szóltam Bucky ak és Peternek is. Mind a hárman azt figyeltük mi lesz ebből. Végül sikeresen el jutottak a lifthez.Kicsivel később Steve oda jött hozzánk.
- Bocs a múltkori miatt. Mi történt a kezedel? - dőlt neki a pultnak.
- Rossz emlékek jöttek vissza a múltkori miatt. - vágtam érzelem mentesen Steve arcába. Látszott rajta, hogy nem érti. Bucky magyarázta el neki.
- A múltkori düh ki törésed véget rossz emlékek jöttek elő nálla és egy üveg szilánkkal majdnem meg ölte saját magát. - ölelt át hátulról Bucky.
- Sajnálom Nova. - magyarázott nekem. Egy kicsit még beszélgettünk majd el halkult a zene. Tony el kiáltotta magát.
-Érezéttek jól magatokat. - mondta és bele ivott a poharába.Még el halkult a zene olyat hallotam amit nem akartam. Mivel nagyon jók a fülleim így ami messze van azt is hallom. Miután vissza jött a zene válaszoltam a három férfinak akik furán néztek rám.
-Tudom hova ment Nat és Bruce. - ittam bele a poharamba.
- Hova? - kérdezte Peter. Bucky nak és Steve nek egyből lesett. Mind a hárman rá néztünk Peter re aki még mindig nem értette.
- Peter, Nova most olyan dolgot hallot amit akkor mondanak az emberek ha le feküdnek egymásal. - magyarázott neki Steve. Kicsit még beszélgettünk. Majd Steve el ment. Peter pedig kevert pár italt. Addig Bucky rá kérdezett valamire ami úgy tűnt nagyon érdekli.-Szűz vagy még? - súgta a fülembe.
-Igen. Mert kérdezed? - válaszoltam neki.
- Csak, hogy honnan tudod, hogy Natasa és Bruce mit csinálnak. - mondta és kíváncsian nézett rám.
- Nem vagyok hülye. Meg egyébként a nevelő szüleim két naponta le feküdtek egy másik emberrel a kanén. A nevelő anyám csalta a nevelő apám. A nevelő apám csalta a nevelő anyám. És egyépként meg a Hydra nál az őrők egymás után adogaták az ottani fogjokat. Nem számított nekik, hogy ki mi csak csinálták. Egy rabhoz vagy 15-en be mentek. Én meg úsztam ezt Rumlow meg tiltotta, hogy hozzám érjen bármeik is. - nem tudtam komolyan el mondani ezt az egészet a végét már el nevettem. Bucky is nevetett a végére.
BẠN ĐANG ĐỌC
Bucky titka, Nova
Hành độngMivan akkor ha egy fiatal lányt el kap a Hydra és be zárja? A történetem ott kezdődik mikor 15 voltam. Az életem mindig is a pokol volt soha nem volt jo addig a bizonyos napig. De egy ember mindig meg keseríti. Káromkodás elő fordul és erőszak! Hely...