Az Edzés

41 3 0
                                    

Miután meg beszéltünk a dolgokat mindeki el ment aludni. Bucky az este mondta, hogy holnap edzenek Stevel és én is menjek. Reggel később keltem mint Bucky de őt ez nem zavarta mert még ott volt. Egy fekete edző szettet vettem fel. Sima fekete dagrág, fekete sport melltartó és egy fekete trikó.

Miután fel öltöztem Bucky val együtt le mentünk az edző terembe. Steve már ott várt minket. Egy box ring volt a terem közepén. Steve ott ált benn.
- Azt hittem, hogy már nem jöttök. - fordult felénk Steve.
-Ki áll ki ellenem? - sétált oda a kötélhez.
- Majd én. - másztam be a kötél alatt.
- Buck nézd a szabálytalanságokat.-fordult Bucky felé.
- Ebbe vagyok a legjobb csak szólok. - néztem Steve re.
- Nova el kell, hogy keseritselek közel harcban egy az egy ellen én fogok nyerni. - nézett rám Steve mosolyogva.
- Kezdhetitek. - mondta Bucky és közelebb sétált.

Steve támadott először. Én ki védtem. Most én ütöttem de nem talált. Egy jó ideje már harcoltunk mikor nekem elő jött a képességem ből az ösztönök.
- He Buck! Nézd a szemét. - kiáltott Steve. Én csak támadtam őt.
- Mivan vele? - kérdezett vissza Bucky.
-A puppilája. - mondta Steve miközben védekezett. Én folyomatosan támadtam őt.
- Buck! - szólt rá Steve. Épp meg akartam rúgni őt ugrásból de Bucky be jött és el kapott a levegőbe. Steve halálra rémült. Bucky pedig egyszerűen fogott a kezébe.
- Csinálj vele valamit. - mondta Steve. Át ment az egyik sarokba és onnan figyelt. Bucky lassan le gugolt velem.
- Nova nézz rám. - szólalt meg egy kis hallgatás után. Én csak meredtem magam elé.
- Steve. Menj át a másik sarokba. - szólalt meg Bucky. Steve át sétált de én csak figyeltem magam elé.

- Van egy ötletem. Buck, talán ha bántani akarlak ki zökken a bambulasból. - mondta Steve és oda sétált Bucky mögé. Emelte volna a kezét Steve de én gyorsabb voltam. Meg fogtam és ki csavartam neki a kezét. Bukcy meg leppeten fordult hátra. Fel ált és lassan mögém sétált.
- Buck, valahogy legyen normális mert nem akarom bántani. És szerintem ő se. - mondta Steve Bukcy felé fordulva. Bucky lassan a hátamra tette a kezét. Lassan el húzta azt a kezem amivel Stevet fogtam. Mélyen a szemembe nézett és lassan meg csókólt. Be csuktam a szemem és viszonoztam a csókot.

- Buck ez be vált. - szólalt meg Steve. Bucky sokkal később húzta el a száját. Addigra már észhez tértem.
- Most már észnél vagy? - mosolygott rám Bukcy.
- Fogjuk rá. - dörzsöltem meg a szemem.
- Hogy csinálod, hogy így csak egy dologra koncentrálsz? - nézett rám Steve.
- A képességem. Mikor egy macska vadászik ki tágul a pupillája és csak arra figyel amit el akar kapni és azt el is kapja. Mikor a Hydra nál edzettek ki volt adva parancsa, hogy öljem meg épp azt aki be zártak velem egy szobába. Ha hibáztam akkor meg kínoztak. - magyaráztam Steve nek.
- Szerintem mára enyi elég volt. Menjünk fel. - mondta Bucky és el idnutl a lift felé.

Mikor fel értünk a többiek tvt néztek Tony és Pepper kivételével. Thor, Clint, Nat, Bruce. Tátot szájjal nézték a tvt. Peter telefonozott. Sam nem tudta hova tegye az egészet. Én el mentem a hűtőhöz és ki vettem egy vizet.
- Ti együtt vagytok??! - kérdezte Sam meg leppeten. Majdnem ki köptem a vizet mikor meg halottam. Steve a fejét fogta. Bucky csak mosolygott.
- Hmmm. Szerinted? - sétáltam oda Bucky hoz és egy puszit nyomtam az arcára. Bucky válaszul meg csókólt.
- Azta rohatd. - szólalt meg Sam.
-Engem az érdekelne, hogy ti ketten mióta vagytok testvérek? - nézett Petere Thor.
-Tegnap este 10 óta. - mondta Peter miközben a telefonját nyomkodta. Mi is le ültünk a kanapéra. Én Bucky mellett ültem. Bukcy át karolt. A csendet Sam törte meg.

- Mióta vagytok együtt? - nézett ránk Sam. Bucky val össze néztünk végül Bucky szólalt meg.
- Elég régióta. - mondta Bucky Samra nézve. Lépéseket halottam meg a folyosóról és Tony jött oda.
- Kapcsoljátok ki a tvt. Rossz hírem van. Tegnap este az el kapott fegyveresek be köpték a bázisuk. A Hydra egyik le eldugottab rejtekhelye. Parancsba adták, hogy meg kell semmisítenünk. De ahoz el kell, hogy kapják Novát. Ha nem csináljuk meg Fury el visszi és át adja nekik. Ezért ma este egyedül ki kell menned a város szélére, hogy el kapjanak. Mi lesben állunk. Nem lesz bajod. De meg kell csinálod ha nem újra a Hydra karmai közt leszel mert Fury át ad nekik. - mondta Tony le hamgoltan.

Bucky titka, Nova Donde viven las historias. Descúbrelo ahora