Apai Szeretet

49 2 2
                                    

// Nova szemszöge //

Nem volt kedvem beszélni a történtekről. Hibáztattam magam amiért le estem oda. Nem szóltam semmit egész úton. Mikor haza értünk Tony le vitt a labroba és el látta a sérüléseim.
- A lábbadal semmi komolyabb nincs csak egy húzodás. Teszek rá egy fáslit ne erőltesd meg. - mondta miközben be kötötte a bokám.

Miután végzett szólt Bucky nak, hogy vigyen fel a szobámba. Még mindig nem szólaltam meg. Ő be vitt és le tett. De mikor le ült volna Steve hívta őt, hogy segítsen neki valamiben. Nem sokkal később Tony jött be.
-Tudod mért jöttem? - sétált be a szobába. Én csak meg ráztam a fejem.
- Ne bánsd magad. Tudom, hogy ha most egyedül lennél magadad okolnád azért amiért le estél oda és ezért bántanád magad. - ült le velem szemben az ágyra. Én csak le hajtottam a fejem.
- Tudom, hogy beléd nevelték azt, hogy bánsd magad ha valami nem jó de ne tedd. Nova nézz rám. Semmi baj nincs. Most se csináltál semmit. Neked hála le lepleződödt egy terrorista egyesület. - mondta és közben meg fogta a kezem.

Csak kis csend után folytatta. Nagy levegőt vett és úgy kezded bele.
- Ne bánsd magad. Tudom, hogy ha ki megyek valamit csinálni fogsz. Igérd meg, hogy nem teszel semmit. - nézett rám. Én kis habozás után bólogattam. Egy kicsit még ült csendben aztán fel ált és ki ment. Tudtam, hogy igaza van de mégis büntettem magam. El gondolkoztam, hogy mivel tudnám magam úgy büntetni, hogy az ne legyen fel tünő. Végül megint a tükör előtt kötöttem ki. Már megint el keztem sírni, hogy újra itt állok. Bele ütöttem egyett a tükörbe az pedig szét tört. Fel vettem egy szilánkot és meg szorítottam. Szét vágtam a tenyerem. Mikor azonban az ereimhez emeltem volna Tony és Peter jöttek be a szobába.

- Nekem nem tudsz hazudni. - jött be a fürdőbe. Ki vette a kezemből a szilánkot és le dobta. Mivel közben át öltöztem megint nem volt a lábamon semmi.
- Azt ígérted nem csinálsz semmit. - nézte a tenyerem.
- Kölyök kötözd meg. - nézett Petere aki a hálójával le kötötte a kezem és a lábam.
- Gyerünk. -közelebb lépett és fel vett a kezébe.
- Senki nem ér most rá ezért Peter fog rád vigyázni. Nekem valamit meg kell beszélnem Strange el. Addig is ott leszel a közelembe. - mondta Tony miközben le vitt a laborba. Be kötötte a tenyerem és el indultunk az irodályába.

Egy üveg fal volt az iroda és egy kis pihenő szoba között. Be vitt és le tett a kanapéra és ő át ment az irodába ahol már Strange várta.
- Tony azt mondta, hogy le vehetem róllad de a kezednek meg kell kötve lennie. - jött közelebb Peter. Le szedte a lábamról a pók hálót. Egy darabig csendben ültünk. Észre vettem, hogy Peter figyeli Tonyt. Egy kis idő után rá nézett és az ajtóra. Ki várta még Tony nem figyel és le vette a kezemről a hálót. Mikor le vettem Bucky jött be a szobába.
- Gyere menjünk. - kapott fel a kezébe. Ki vitt a szobából és Peter is követett minket.
- Hova is megyünk pontosan? - kérdezte Peter.
- El bújunk Stark elől. - mondta Bucky és ment tovább.

Le mentünk a liftel leg alulra. Ott volt az edző terem. De Bucky tovább ment. Meg ált egy fal előtt.
- Tedd a kezed a fal középre. - fordult Peter felé. Mikor Peter oda tette a kezét a fal kinyilt és mögötte egy titkos szoba volt. Egy óriási tv volt bent. A szoba közepén egy hatalmas kanapé ált. Led csíkok voltak a falakon. A kanapé hatalmas nagy. Négyzet alakú. Mikor be mentünk Sam és Thor sörözgetet bent. Steve a tv vel babrált. Be mentünk és az ajtó be csukodod. Le ültünk a kanapéra és Steve el indított egy filmet. Jó ideig néztük de én el aludtam. Bucky hoz bújtam és el aludtam.

Bucky titka, Nova Where stories live. Discover now