Thor a Nap Hőse

37 3 2
                                    

Egyikük sem szólalt meg. Csak néztek csendben. Jó pár perces csend után egyszer csak Thor fogta magát és ki ment. A csend akkor sem múlt el. Végül Steve szólalt meg.
- Meg fogunk védeni. Nem fogsz vissza menni oda. - szólalt meg Steve.
- Igen. Úgy mint a legutóbb. Vagy előtte. Esetleg az az előtti alkalom. - vágtam a fejéhez.
- Egyépként mért mentek el a többiek? - kérdezte Sam.

- Mert Nova hasba szúrta Natasat. - válaszolt neki Tony.
- HOGY MIT CSINÁLTAM?! - ordítottam el magam.
- Harcoltál Nattal és elő kaptál egy kést és hasba szúrtad. - magyarázott Steve. Teljesen le fagytam.
- Nem a Hydra fog megölni hanem Nat. - fogtam a fejem.
- Mért ölne meg azért mert meg szúrtad? - fordult felém Peter.
-Mert terhes volt és ha hasba szúrtam az az jelenti, hogy megöltem a gyerekét azaz a boldogság. - magyaráztam nekik.
-Mégis mióta? - nézett rám Tony értetlenül.
- Már egy ideje. Nem mondta el nektek de ezek szerint Clint és Bruce tudtak rólla. - fogtam a fejem idegesen.

- Akkor ezért nem akart sehova jönni velünk. - álapította meg Sam.
- Na nem mondod Sherlock. - mondtuk egyszere Tonyval. Újra csend lett. Pár perc néma csend után ajtó nyitódásd halottam. Thor sétált be rajta. A kezében fogta Rumlow nyakát és úgy vonszolta maga után. Mindeki rá nézett.
-Ne nézzetek rám úgy. Most mivan? Csak meg oldom a problémát. - sétált beljebb. A labor közepén ketté törte Rumlow gerincét. Rumlow akkorát ordított, hogy majdnem meg süketűltem.

Le dobta a földre és rá lépett a bordáira. El törte az összes csontját. Végül 360°c ban ki csavarta a nyakát. Le tépte a fejét a helyéről és oda dobta nekem. Fel álltam és oda menten hozzá.
-Thor te egy isten van. - öleltem meg.
-Tudom. Már itt volt az ideje, hogy ezt meg tegyem. - ölelt vissza. A szemem sarkából észre vettem, hogy Buckynak nem tetszik ez a szituáció. Miután el engedtem Thort rá néztem. Percen át tartó szemkontatus lett a vég eredmény. Végül nem bírta tovább és ide jött hozzám. Lassan magához húzott és megölelt.
- Azt azért el mondjátok mi a tervetek a fejjel? - sétált oda Steve a testhez.
- Be rakom egy atom biztos üveg tobozba és ki rakom egy polcra dísznek. - néztem Stevere. Fel ált és hátrebb lépett pár lépést.

Thor le ült a lépcső re és gondolkozni kezdet. Kis idő múlva meg szólalt.
-Sokat szenvedtél ott? - nézett rám. Én csak bólogatam. Erre hirtelen fel ált és fel kapta a kalapácsát. Oda jött hozzám és fel vett a másik kezébe. Ki repült velem az ablakon. Olyan gyorsan repült, hogy semmit nem láttam. Viszont azt halottam, hogy Bucky és Tony egyszere ordítanak.
- NEM VIHETED CSAK ÚGY EL. - üvöltött mind kettő. Thor ennek elenére repült tovább. Mikor lasított akkor láttam csak meg a havat és a fenyő fákat. Egyből tudtam hova hozott.
- Csak figyelj. - mondta és a kalapácsával a Hydra bázisa felé csapot. Több milliárd villám csapott bele az egész épületbe.

Tátott szájjal néztem az egészet. Fel sem tudtam fogni, hogy Thor egyedül él intézte az egész Hydrát.
-Vége. VÉGRE VÉGE! - kiáltottam el magam.
- Jólvan nyugi van. - szólt rám nehogy lessek. Miután vissza mentünk a tonyba Tony és Bucky csúnyán néztek Thorra.
- Nem csináltam vele semmit. - emelte fel védekezően Thor a kezét. Bucky oda sétált hozzám. Nem szólt semmit csak ált melletem. Végül Tony szólalt meg.
- Na jó. Mehet mindeki a dolgára. Meg kell vizsgálnom Novát. - terelte ki a többieket. Lassan mindeki ki ment. Csak ketten maradtunk bent.

Meg vizsgált meg nézte a sebeimet néhány újra kötött aztán engedett el menni. Fogtam Rumlow fejét és béle tettem egy üveg dobozba. Le zártam rendesen aztán mentem csak fel a szobámba. Mikor fel mentem Bucky már ott volt. Le feküdtem az ágyra és be csuktam a szemem. Nem sokkal később érezzem, hogy Bucky be fekszik mellém és át ölel. Hajnal három lehetett amikor fel ébredtem egy szörnyű rémálomból. Láttam magam előtt a képet, hogy öltem meg azt a sok embert. Mit kellet velük tennem. Ahogy kínoztam őket a családjuk előtt. Mikor ki nyitottam a szemem akrva akaratlanul eszembe jutott, hogy mit kaptam ha el basztam valamit. A bűntetések a kínzások.

Nem tudtam magamon uralkodni. Be mentem a fürdőbe és ki nyitottam a csapot. Be csuktam az ajtót nehogy Bucky fel ébredjen. Le ültem a földre és sírni kezdtem. Ha ott meg hallották, hogy sírok meg vertek. De most hiába akartam nem tudtam abba hagyni a sírást. A csappal szembe ültem. Mikor fel néztem a sírásból meg láttam egy szilánk darabot a szekrény alatt. Fel néztem de a tükör a helyén volt. Ki vettem a szilánkot a szekrény alól és nézegettem egy darabig. Nem bírtam el viselni a saját tükörképemet.

Bucky titka, Nova Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin