- Ezt meg, hogy érted? - kérdezte Bucky.
- Én ezt értettem meg abból amit mondott. - válaszolt neki Steve. Egy ideg csend lett. Végül Steve törte meg a csendet.
- Mivel haza nem tudunk menni ezért egy Motel nél állok meg éjszakára. - mondta Steve és le hajtott egy nagyobb épülethez.- Várjatok meg itt. Ki veszek egy szobát. - mondta Steve és ki szált a kocsiból. Nem sokkal később vissza jött. Ki száltunk a kocsiból és oda mentünk ahova mondta. Egy kis szobát vett ki Steve. Mikor be mentünk én le ültem az ágyra. Steve és Bucky arébb áltak beszélgetni. Bár hallotam mindent. Még beszélgettek eszembe jutott, hogy van még egy nyomkövető bennem. Halkan ki vettem a táskából az ollót. Le vettem a ruhám. Csak egy sport melltartó volt rajtam és egy bugyi. Le ültem az ágy mellé a földre és lassan meg vágtam a combom.
Mély lett a vágás. De nem nagyon zavart. Ki vettem a nyomkövetőt és össze törtem. Épp amikor a nyomkövetőt törtem szét Bucky hátra fordult.
- NOVA!-kiáltotta el magát. Egyből oda jött. Mikor Steve meg akart fordulni, hogy meg nézze mi történt Bucky hozzá vágott egy párnát.
- Mégis mi történt, hogy nem nézetek hátra?? - kérdezte Steve de nem nézett hátra.
- Újabb nyomkövető. - mondta Bucky miközben be kötötte a lábam.
- Akkor mért nem nézhetek hátra? - jött a kérdés Steve től.
- Mert nem. - mondta Bucky de még mindig a kötetéssel foglalkozott.
- Nova? - kérdezte Steve irónikus hangon.
- Mert Bucky nem akarja, hogy láss egy szál semmiben. - válaszoltam neki nyugodtan.Bucky erre nem mondott semmit. Miután végzett nem ált fel.
- Vedd vissza a ruhád és ha lehet már ne sérülj meg többször. Várj. - mikor el kezdte mondani már csak az arcomat figyelte de a tekintete más hová tévedt. Az egyik hegem mellett volt egy ujj szúrás nyom. De nem akármilyen. Egész nyomok voltak körülötte. Forró vassal meg égettek.
- Fáj? - nézett rám Bucky gyengéden.
- Néha. - válaszoltam neki le hajtott fejjel.
- Mit csináltak veled? - szólalt meg Steve.
- Forró vassal kínoztak. Égés nyomok vannak az oldalamon. - válaszoltam neki egyszerűen. Erre Bucky magához ölelt.
- Öltözz fel még a végén még fázol. - mondta és el engededt. Meg várta meg fel öltözök és fel tet az ágyra.- Csak reggel mehetünk vissza a toronyba. - fordult meg Steve.
- Addig itt maradunk. - fejezte be a mondatot Bucky. Le ült mellém az ágyra és át ölelt.
- De addig is, Buck nyugodj le. - sétált közelebb Steve.
- Mért történt valami? - néztem rájuk.
- Majndem megölte Fury. - mondta Steve anyáskodó hangon.
- Hát segítek is neki. - mondtam ki hirtelen ami eszembe jutott.
- Nova. - szólt rám Steve. Én csak meg forgattam a szemem.// Tony szemszöge //
Épp kávéztam lent mikor Fury ki szált a liftből.
- Hol van a két katona? - sétált oda elém.
-Hol van a lányom? - kérdeztem vissza irónikusan.
- Ennek még meg lesz a következménye. Ha meg találom őket, mind a ketőtt le fagyaztom és álmunkban meg fognak halni. - ált meg egy bizonyos távolságban.
- Ha csak ezért jött ott a lift tolja vissza bele a pofáját és húzzon haza. - ittam bele a kávémba. Fury morogva ment el.Úgy döntöttem rá nézek a Kölyökre. Mikor fel mentem nevetést hallottam a szobájából. Be nyitottam és láttam, hogy Pepperel nevetnek. Kis figurák voltak a földön.
- Hát ti? - csuktam be az ajtót.
-Legózunk. - válaszolt Pepper boldogan. Peter nagyon boldognak látszott. Hosszú idő után először nevetett így. Jó érzés volt rájuk nézni. Viszont Peter érdekelte valami. Rá is kérdezett.
- Mivan Novával? - nézett rám már kicsit komolyabban.
-Nem sokára itthon lesz. - kacsintotam rá. Úgy láttam, hogy fel lélegzett.
- Arról volt szó, hogy ki kapcsolod egy kicsit az agyad. - nézett rá Pepper.
-Ez csak kíváncsiság. - válaszolt Peter védekezve.
- Jólvan én most megyek van egy kis dolgom. - mentem ki az ajtón.Iszonyatosan remélem, hogy az a két jó madár haza hozza Novát. Le mentem a laborba és gondolkozni kezdem. Napok óta tele van a hírek azzal, hogy "Tony Stark lánya egy hideg vérű gyilkos". Kényszerítették erre. Mit élhetett át szegény. De reggelre már itthon lesz. Remélem.......
YOU ARE READING
Bucky titka, Nova
ActionMivan akkor ha egy fiatal lányt el kap a Hydra és be zárja? A történetem ott kezdődik mikor 15 voltam. Az életem mindig is a pokol volt soha nem volt jo addig a bizonyos napig. De egy ember mindig meg keseríti. Káromkodás elő fordul és erőszak! Hely...