Miután ki ment a nő Steve egyből meg szólalt.
-Pepper, Nova nem 18? - kérdezte miközben engem nézett.
-De, mért? - fordult felé teljsen testel.
-Te pedig 37. Nova apja pedig Tony. Tony pedig 46. Te 19 voltál mikor a 28 éves Tony Stark le feküdt veled. - magyarázott Steve.
-Igen, és? - kérdezett vissza Tony. Senki nem értete mire akar ki jukadni.
-Kicsit fura, hogy csak 19 év van köztetek. - vakarta a tadkóját Steve.-Mondja ezt egy 107 éves ős kövület.- fordultam felé.
-Stark le se tagadhatna. - jegyezte meg cinikusan Nat.
-Nagyon vicces Romanoff. - mordult rá Tony. Fury épp meg szólalt volna de ekkor ki nyílt a lift ajtó és ki sétált belőle két nő.
-Hill Ügynök? Mit keres itt? - fordult meg Fury.
-Sharon? - ált fel Steve mosolyogva.
-Uram baj van. Az egyik S. H. I. E. L. D. bázist be foglalata a Hydra. Lassan be szivárogtak és már át vették az uralmat. - magyarázott Hill. A másik nő el indult Bucky felé. A szememel lassan követtem mit csinál.
-Helló Barnes. Mit szólna ha ezen a küldetésen én is mennék magával?- illegett a nő Bucky előtt. Steve arcáról le fagyott a mosoly. A nő tette a szépet Buckynak. Viszont mikor meg akarta csókolni nállam el szakadt a cérna. Bucky el akarta tolni a nőt de nem tudta. Elő kaptam egy kést és a nő mögé léptem.A torkának nyomtam a kést.
-Teszed még magad ribanc vagy abba hagyod?! - közelebb léptem és a kés még közelebb került. Bucky kapva az alkalmon arréb sétált.
-Nova tedd le a kést Nova. Sharon nem úgy gondolta. - győzködott Steve. Bár szerintem magával próbálta el hitetni, hogy nem az van aminek látszik.
-Steve, ha nem ribanc akkor egy kurva. Te szereted őt csak hát nem így látja. Mert teszi magát Buckynak, neked és a csávó oda kint vár rá. Arról meg nem is beszélve, hogy egy
S. H. I. E. L. D. -es ügynök titokban a fegyver raktárban fel csinálta. Viszont az kamu ügynök volt. Mivel az aki fel csinálta a Hydrának dolgozik. - magyaráztam neki. Steve a sírás határán volt már.
-Sharon, i...igaz ez?? - Steve nem akart annak hinni amit mondtam.
-Mivel ez a kis genyó ki tálalt nincs mit titkolnom mert úgyis el mondja. Nem egy ügynökkel feküdtem le. Még Fury irodájában is fel csinált kettő. Az viszont nem tudtam, hogy Hydrások.- válaszolt a nő. Steve nem tudott semmit mondani teljesen le döbbent.
Fury meg köszörülte a torkát és meg szólalt.
-Carter ügynök ki van rúgva. Hagyja el az épületet! - morgott Fury.-Steve. - szólalt meg egyszerre Bucky és Sam.
-Most ne. Hagyjatok! - sétált ki a szobából.
-Stark, gondolom tudja mi következik most. Romanoff és Barton. Wilson és Barnes. Banner és Thor. Stark és Rogers. - adta ki a parancsot Fury.
-Velünk mi lesz? - kérdezte Peter.
-Semmi itt maradnak. - higgadt választ kapott a várthoz képest. Én csak mosolyogtam.
-Peter, Wade kövesetek! - rohantam az ablakhoz. Először nem értették de végül igen. Ki ugrottam a toronyból. Ja a leg felső szintről. Bármilyen repülő eszköz nélkül. Wade és Peter követtek. Peter ugrált pókhálóval, Wade pedig hát Wade úgyse hal meg. Viszont én. Hát elég hülye ötlet volt. De szerencsére nem zuhantam sokáig mert Peter el kapott.
-Jézus isten de könnyű vagy. Mentettem már lányokat és nőket de eddig te vagy a leg könnyebb.-szorított magához.
-Jólvan "szőke herceg" inkább menjünk. - forgattam meg a szemem.
-Nem vagyok szőke és ne is gondolj semmire. A bátyád vagyok! - ugrott át egy másik ház tetőre.-Van pasim ha nem rémlene. - vágtam a fejéhez.
-És? Itt van? - kérdezte cinikusan. Le kevertem neki egyett. Erre ő el játszotta, hogy le ejt. De én bele kapaszkodtam.
-Neked mióta van körmöd?! - kérdezett vissza nyafogva.
-Nincs is. Ez a képességemtől van. De nem mindig. - vontam vállat.
-Jöttök már? - kiáltott fel Wade előttünk.
-Megyünk ha nem nyír ki menet közbe! - szólt vissza Peter.
-He Cica ne nyird ki! Még nekem kell!- szólt hátra Wade.
-Legalább most az egyszer ne a beteg fantáziára gondolj! - fogtam a fejem.
Miközben beszélgettünk Peter mindig másik épületen volt. Végül oda értünk.
-Na innen merre? - kérdezte Peter de mi addigra már bent voltunk.
-Nova, lehetőleg ne sérülj meg! - álítottak meg egyszerre.
-A Bosszúállók 4 perc múlva itt lesznek. Szóval addig had szóljon a buli! - vettem elő a fegyverim. Neki kezdtünk a katonák írtásának.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bucky titka, Nova
AksiMivan akkor ha egy fiatal lányt el kap a Hydra és be zárja? A történetem ott kezdődik mikor 15 voltam. Az életem mindig is a pokol volt soha nem volt jo addig a bizonyos napig. De egy ember mindig meg keseríti. Káromkodás elő fordul és erőszak! Hely...