Reggel arra ébredtem, hogy Tony kopog az ajtó fél fán.
- Na végre, hogy fel kéltél. Küldetésre kell menni ébreszd fel Barnest is. Szed össze magad mert szerintem nem érted amit mondok. - zúdította rám az információt. Miután ki ment fel keltettem Buckyt. Át öltöztem egy melegítő szettben és le mentünk. Lent már mindeki várt minket.
- Na jól van. Mondom ki fog jönni. Steve, Nova, Barnes, Thor, Clint, Peter, Sam. Értve vagyok? Be épülős küldetes lesz. Ki kell iktatnunk néhány embert. Éjjel támadunk amikor nem számítanak rá. - magyarázta Tony, hogy mit kell csinálni.-Hova megyünk? - kérdezte Steve.
-Denver. - válaszolt Tony.
- Hány ember? - kérdezte Sam.
- 5 magas rangú ügyészek a S. H. I. E. L. D nek akartak keresztbe tenni. - sétált el Tony a bár pulthoz.
-Ki mit fog csinálni? - ült le Clint.
- Nova megy előre a képeség lehetővé teszik, hogy gond nélkül be jusson. Steve, Sam és Barnes a biztonságiakat írtják ki. Clint a menekülő útvonalat keresi meg. Én és Peter ki hozunk egy férfit akit ki kell halgatni. Thor ki nyirja a többit. - adta ki Tony a feladatot.- Mivel megyünk? - kérdezte Sam.
- Kocsival és motorral. - válaszolt Tony. Egy pár perc csend után ismét Tony szólalt meg.
- Este indulunk addig mindeki készüljön fel. Meg itta ami a poharába volt és le ment a laborba. Mindenki el ment a dolgára. El jött az este. Mindeki fel öltözve lent vár a garázsba Tonyra.
- Steve, Barnes ti mottoral mentek. Thor repül. Én, Peter és Clint kocsival megyünk. Nova fel ül Barnes mögé, hogy gyorsabban ott legyen. Sam te is kocsival jösz. - ült be Tony az egyik kocsiba. Mindeki el ment a neki ki jelölt járműhöz. Én és Bucky ezzel mentünk.1 órán belül már ott voltunk. A többiek késtek mert lassabban jöttek. Bukcy oldalt ált meg. Indulás előtt mindeki kapott egy fülest. Mikor Ada értem Tony szólt, hogy mehetek is be. Lassan be mentem. Sötét volt mindehol. Szerencsére látok a sötétben így nem volt gond. Lassan fel mentem az első emeletre. Nem ott voltak. Fel mentem a következőre ott sem voltak. Ez már gyanús volt. A harmadik emelet is üres volt. Mikor a negyedikre mentem zajt hallottam. Fegyveres őrök jöttek elő az egyik irodából.
Nem lőttek de rám szegezték a fegyvert. Meg álltam. El lépett az egyik és egy ismerős hang ütötte meg a fülem. Rumlow! Nem hátraltam de ő egyre közelebb jött.
-Drágám. Hát nem hiányoztam? - ált meg előttem.
-Baszodj meg. - néztem rá mérgesen.
- Ohh mért nem inkább te? Szívesen segítek benne. A végén úgyis az enyém leszel. - mosolygott rám pervezül. Egy másodpercnyi csendben ismerős hang ütötte meg a fülem. El mosolyogtam.
- Mond csak, mert jöttél? - néztem rá.
-Ugyan kedvesem hát érted. - nyújtotta felém a kezét. Szerintem hozzám akart érni de ekkot Thor repült be az ablakon. Tony követte őt Peterrel az oldalán.Ki ütötték a fegyvereket. Közben Rumlow szökni próbált. Thor le fogott, hogy ne menjek utána de én utána mentem.
-He Rumlow! Valamit el felejtettem. - sétáltam oda hozzá. Közben észre vettem, hogy Bucky, Steve és Sam arra várnak, hogy el kapják őt de csak áltak.
- Mond mit szeretnél Drágám. - fordult felém Rumlow. Én teljes erőmből tököm rúgtam. Össze rogyott előttem. Én meg fogtam a nyakánál a ruháját és magam felé húztam.
- Takarodj vissza oda ahonnan jöttél és mond meg a kibaszott főnöködnek, hogy felestsen el és te is. Értve vagyok? - emeltem még feljebb. Ő nem válaszolt. Fel idegesítet én pedig még egyszer meg rúgtam a tökét. Sam jött oda elsőnek, hogy már elég lesz.- Most már szerintem elég lesz. - fogta meg a vállam. Steve és Bucky is követék őt.
- Add ide. - vettem egy a fegyvert a kezéből. Rumlow ra céloztam először a szívére de aztán meg gondoltam magam és tökön löttem. Úgy gondoltam egy nem volt elég. Bele ürítettem az egész tárat. Bucky vette ki a kezemből a fegyvert. Vissza adta Sam nek. Nyugodtan fordítottam hátat a vérző Rumlow nak.
YOU ARE READING
Bucky titka, Nova
ActionMivan akkor ha egy fiatal lányt el kap a Hydra és be zárja? A történetem ott kezdődik mikor 15 voltam. Az életem mindig is a pokol volt soha nem volt jo addig a bizonyos napig. De egy ember mindig meg keseríti. Káromkodás elő fordul és erőszak! Hely...