// Nova szemszöge //
Miután Steve rám szólt mind a hárman csendbe maradtunk. Végül én hátra döltem az ágyban. Be csuktam a szemem és úgy csináltam mint aki alszik. De közben hallgattam, hogy mit beszélnek.
- És most akkor mit fogunk csinálni 6 órán keresztül? - kérdezte Steve halkan.
- Nem tudom. - válaszolt rá Bucky halkan. Éreztem, hogy fel áll az ágyról. Hallotam, hogy el sétált.
- Van 2 éve le járt zsacskózott mogyoró és ananász konzerv. Meg sőr amiben úszik egy légy. - mondta halkan Bucky.
- Nézzünk tvt. - adta az ötletet Steve. Bucky bele ment. Egy pár perc csend után gondolom oda mentek a tv elé. Fáradt voltam már ezért el aludtam. Nem tudom menyit aludthattam de mikor fel keltem érdekes látvány fogadott. A tv előtt ültek mind a ketten a földön. Bucky haja össze volt fogva egy kis cofba. Buckyn csak nadrág volt. A felsője mellette volt a földön. Steve meg el hagyta valahol a cipőjét.Miután fel dolgoztam mit látok oda gurultam hozzájuk az ágyon. Először jó őtletnek tűt. Aztán kurvárá fájt.
- Fel ébredtél? - fordult felém Bucky.
- Igen. - mondtam miközben az oldalam fogtam.
-Mehetünk? - nézett ránk Steve.
- Igen. - válaszolt neki Bucky. Össze szedték magukat és el indultunk. 1 óra vezetés haza értünk. De nem tudtunk be menni.
- Fury bent van. - ált meg Steve az épület háta mögött.// Peter szemszöge //
Épp Pepperel beszélgettem mikor meg szólalt a plafon.
- Mr. Stark kéri segítsen be jönni Stevenek. Az ablakon át lehetőleg. - mondta a plafon.
- J. A. R. V. I. S. mit akar Tony? El felejtette milyen magas a torony? - szólalt meg Pepper. Erre már nem válaszolt a plafon. De én tudtam mit kell tennem. Ki néztem az ablakon és láttam őket lent. De innen túl messze vannak. Meg fogtam Pepper kezét és át húztam Nova szobájába.Ki mentünk az erkélyre. Onnan már közelebb voltak. Ki lőttem egy hálót és fel húztam Stevet. Be mászott az erkély korláton. Én fel húztam Novát. Miután Steve be vette őt fel húztam Bukcyt.
- Mért nem jöttetek be elől? - kérdezte Pepper miközben oda húzta magához Novát.
- Itt van Fury. - válaszolt neki Steve.// Nova szemszöge //
Pepper olyan erősen ölelt magához azt hittem el törik a gerincem.
- Én beszélek Tonyval. Pepper addig rejsd el őket. - mondta Steve Peppernek komoly arcal. Pepper bólintott. Steve ki viharzott a szobából.
-Gyertek. - fogta meg a kezem és el indult kifelé.
- Hova megyünk? - kérdezte Peter.
-El bújunk. Van a toronynak egy titkos szintje. Csak én és Tony tudunk rólla. - mondta Pepper miközben el vitt minket a liftig. Miután be csukódot az ajtó Pepper le vette az egyik kis panelt. Három gomb volt mögötte meg nyomta az elsőt. A lift el indult.Egy alsó szintre vitt minket. Bucky lépett ki először a liftből körbe nézett aztán el indult. Mi is ki száltunk és követtük Peppert. Szobák voltak lent. A leg hátsó szobába mentünk be. Be volt rendezve. Miután be mentünk Bucky be csukta az ajtót. Pepper csak úgy simán be feküdt az ágyba. Kis tétovázasal Peter követte őt. Én is mentem. Pepper feküdt közepén. Peter a bal oldalán én pedig a jobbon. Mind kettőnket át ölelt. Bucky először nem akart ide jönni de végül ide jött. Mellém feküdt és át ölelt.
Pepper el kezdte simogatni Peter fejét. A másik kezével pedig az én arcom. Bucky furcsálta az egészet. Egyszer csak be kapcsolódott a tv. Egy darabig mind néztük de arra lettem figyelmes, hogy Peter és Bucky horkolnak. Nekem sem kellet több én is el aludtam.
// Tony szemszöge //
Épp Furyt raktam ki a toronyból mikor meg jelent Steve.
- Sikerült? - néztem rá egyből.
-Igen. Van néhány sérülése de túl éli Buck le ápolta. - válaszolt Steve.
-Hol van most? - kérdeztem tőlle boldogan.
-Hát azt nem tudom. Azt hittem, hogy mikor ide jövök itt lesz Fury és ha meg lát át akarja kutatni a tornyot. Azt mondtam Peppernek, hogy bújtasa el őket. Ez volt úgy körűbelül 1,5 órája. - vakarta meg Steve a tarkóját.- Akkor tudom, hogy hol vannak. - indultam el a lift felé.
- Várj meg. - jött utánam Steve. Végül csak meg vártam. Be száltunk a liftbe és le vettem a lift egyik panelét. Meg nyomtam a legelső gombot és a lift el indult. Le értünk a legalsó szintre. Sötét volt a folyosókon. El sétáltunk a leg végére a folyosónak. Ott be nyitottam az egyik szobába. Először nem hittem a szememnek. Steve is le fagyott. Pepper az ágyban aludt. A bal oldalán a Kölyök feküdt. A jobb oldalán Nova. Mind a kettőt magához ölelte Pepper. Nova mellet feküdt Barnes. Magához ölelte Novát. Mind a négyen aludtak. Csendben ki mentünk és be csuktuk az ajtót. Végül fel mentünk. Ha fel kelnek majd fel jönnek. Addig had pihenjenek.
YOU ARE READING
Bucky titka, Nova
ActionMivan akkor ha egy fiatal lányt el kap a Hydra és be zárja? A történetem ott kezdődik mikor 15 voltam. Az életem mindig is a pokol volt soha nem volt jo addig a bizonyos napig. De egy ember mindig meg keseríti. Káromkodás elő fordul és erőszak! Hely...