Lépéseket hallotam a folyosón. Tony jött be a szobába.
- Meg tennétek, hogy ki mentek? Beszélnem kell azzal a kettővel.-nézett a többiekre.
A többiek ki mentek a szobából. Tony közelebb jött hozzánk.
- Tegnap láttam ám azt a csókot. Azt hitétek, hogy részeg vagyok de nem. - nézett ránk mosolyogva.- Barnes, nem akarsz valamit mondani? - nézett Bucky ra.
- Nem. - jött az egyszerű válasz.
- Hát rendben. Ja és még valami. 4 nap múlva lesz egy küldetés. És ti ketten jöttök. Majd előtte való nap meg beszéljük a részleteket. - mondta és ki sétált a szobából. Bukcy vissza dőlt egy kicsit még aludni.* 3 nappal később *
Épp Bucky beszélgettem mikor Nat jött be a szobámba.
- Kifelé. - nézett Bucky ra. Bucky szó nélkül ki ment.
- Van egy kis gond és csak veled tudok erről beszélni. - ült le az ágy szélére.
- Mi az? - ültem fel én is.
- Le feküdtem Bruce al. De még akkor mikor a buli volt. Azóta rosszul vagyok és nem tudom mi van velem. Lehet hogy.... - nem fejezte be a mondatot de tudtam mire gondol.- 15 voltam mikor ki vették. Tisztán emlékszem rá. Erről még senkinek nem beszéltem de szerintem te vagy az a bizonyos "prototipus". Mikor készültek a műtétre hallotam, hogy beszélnek valami prototipus ról és, hogy ne úgy csinálják mint akkor mert az nem jó megoldás. Valamit hibát észeletek a kísérleti alanyokon és, hogy a prototipus hibás. Ezért rajtam másik módszert használtak. - magyaráztam neki.
- Akkor lehet, hogy? - nézett rám kétségbe esve.
-Csak akkor tudod meg ha teszteled. - adtam egyértelmű választ neki.
- De nincs itthon. Azhoz el kéne menni venni. - mégjobban kétségbe esett.- Veled megyek. Várj egy percet. - be mentem a gardroba és fel vettem egy sport cipőt. Nat közben össze szedte magát.
- Bárki kérdezi vásárolni megyünk. Jó? - néztem rá nyugodtan. Tony adott egy kártyát amin elméletileg az én pénzem van. Fel kaptam és már mentünk is. Mikor le értünk Steve és Peter voltak lent.
-Hova mentek? - nézett ránk Steve.
-Csak vásárolni. - vágtam rá. Mivel őket ez nem nagyon érdekelte nem kérdeztek többet.El mentünk egy közeli boltig ahol lehet kapni tesztet és be mentünk. Nat meg vette és ki jöttünk.
- He most meg hova húzol? - nézett rám értetlenül.
- Azt mondtuk vásárolni megyünk. Akkor mért mennék haza üres kézzel? - magyaráztam meg neki.
- Inkább csak vegyünk egy pizzát és azt mondjuk nem taltunk semmit. - próbált egy ésszerű magyarázattal elő álni.
- Jó. - egyeztem bele. El sétáltunk egy pizzériahoz és vettünk egy pizzát én ettem egy szeletet majd el indultunk vissza. Mikor vissza értünk Nat egyre feszültebb lett.
- Nyugi. Csak menj a szobádba. - mondtam neki mikor ki száltunk a liftből. Ő így is tett. Én Bucky keresésére indultam. Végül az ágyamban találtam meg, aludt.Le ültem mellé az ágyra és csendben figyeltem. Pár perccel később fel is ébredt.
-Oh itt vagy. Nem hallotalak be jönni. - ült fel az ágyban.
- Halk vagyok. - mosolyogtam rá. Körülbelül egy órát beszélgettünk mikor J. A. R. V. I. S. szólalt meg.
- Nova, Natasa kéri, hogy menjen át hozzá. - szólalt meg a plafon. Én fel álltam és át mentem hozzá. Mikor be mentem az ágyán ült és nézte a tesztet de csak messziről.
- Meg nézted már? - kérdeztem miközben be csuktam az ajtót.
- Nem. Nézd meg te. - dölt hátra az ágyon.Oda mentem a komódhoz és fel vettem a tesztet. Meg néztem majd Nat felé fordultam.
-Gratulálok, Anya leszel. - mutatam meg neki az tesztet. Nat örömében el kezdett sírni.
-Nova meg tennéd, hogy szólsz Bruce nak, hogy jöjjön ide? - nézett rám boldogan.
-Persze. - és már mentem is ki. Le mentem a laborba és persze ott volt.
- Bruce. Nat hív téged. A szobájában vár. - mondtam és már mentem is vissza fel. Bucky már várt. Oda mentem és be döltem hozzá az ágyba.
- Most már ugye itt maradsz? - ölelt át.
- Igen. - csuktam le a szemem. Végül mind ketten el aludtunk.
ESTÁS LEYENDO
Bucky titka, Nova
AcciónMivan akkor ha egy fiatal lányt el kap a Hydra és be zárja? A történetem ott kezdődik mikor 15 voltam. Az életem mindig is a pokol volt soha nem volt jo addig a bizonyos napig. De egy ember mindig meg keseríti. Káromkodás elő fordul és erőszak! Hely...