❶❺

7K 179 44
                                    

Yıldıza basmayı unutmayalım aşklarım💋

Keyifli okumalar✨️

🔸️🔹️

"Pınar?" Genç kız ismini unutmamasına şaşırmıştı genç adamın. Sonuçta anlam yüklemediği bir gece yaşadığı kızın adını aklında tutacak değildi ya. "Birden yola çıktığını görünce ani fren yapmak zorunda kaldım. Bir şey oldu mu?" Genç adam soru sormaya devam edip bir yandan da genç kızı inceliyordu. İki elini de uzatıp kalmasını sağlamaya çalıştığın da Pınar sanki ona uzatılan eli görmemiş gibi tek başına ayağa kalkıp yere savrulmuş olan kitaplarını topladıktan sonra genç adamın suratına dahi bakmadan yanından tek ayağının üstünde sekerek yürümeye devam etti. Behçet kaşlarını çatarken Pınar'ın bu tavrına öfkelendi.

Genç kız arkasındaki adamın ona ilgileniyormuş gibi yapmasından dolayı sinirliydi. Öyle ki ayak bileğindeki ağrıyı umursamıyordu. O günkü sözleri kalbini o kadar kırmış ve ağrıtmıştı ki bundan sonra gelecek darbelerin ağrıları bunun yanında hiçbir şeydi.

Yanına yavaşça yaklaşan aracın kime ait olduğunu bildiğinden olabildiğince hızlıca yürümeye çalıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanına yavaşça yaklaşan aracın kime ait olduğunu bildiğinden olabildiğince hızlıca yürümeye çalıştı. Ağırlık vermemeye çalışsa da bileğindeki acıyı şiddetleniyordu. Yolcu tarafının olduğu camı açıp genç kıza seslendi Behçet. "Bileğin kötü görünüyor üstelik sendeleyerek yürüyorsun doktora baktırmak gerekiyor." Ne kadar dil dökse de nafile olacağını bildiğinden "İnat etme de bin şu arabaya. İyi olduğundan emin olayım sonra istediğin kadar suratıma bakmayıp beni görmezden gelebilirsin." Dedi.

Büyük bir öfkeyle ellerini yumruk şekline getirdi genç kız. Bir de önemsiyormuş gibi yapması yok muydu bu adamın insanı çileden çıkarıyordu. Adımlarını durdurup kendisiyle aynı hızda giden araca doğru baktı. "Beni düşünmenize gerek yok Behçet Bey başımın çaresine bakarım ben. Sizlik bir konu da yok ortada tamamen benim hatam. Size iyi günler dilerim." Tıpkı karşısına çıktığı o gece gibi yine sözünü söyledikten sonra arkasına bakmadan ilerlemeye devam etti.

Sarsak adımlarla yürümeye devam ederken birden bedeninin havaya kalkmasıyla çığlık attı. Behçet onu kucağına alıp arabasına zorla bindiriyordu.

"Bırakın beni! Siz ne cürretle bana dokunabiliyorsunuz?" Çığlık çığlığa söyledikleri genç adamın bir kulağından girip diğer kulağından çıkarken aceleyle şoför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı. Kızgınlıktan esmer teni kızaran genç kız hala cevap almayışının öfkesini yaşıyordu. "Size diyorum Behçet Bey, ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Beni zorla arabanıza bindirip götüremezsiniz."

Emniyet kemerini taktığı gibi gaza bastı genç adam. "Söz konusu sağlığınsa zorla da olsa seni yanımda götürmem gerekiyor."

CAZİBELİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin